Rune Factory a Fantasy Harvest Moon

Kuten otsikko sanoo, Rune Factory keskustelu tänne.

Valvoja: josie

Puolisokseni valitsen...

Biancan!
0
Ei ääniä
Felicityn!
0
Ei ääniä
Laran!
1
13%
Lynetten!
1
13%
Mein!
1
13%
Melodyn!
2
25%
Mist'n!
1
13%
Rosettan!
2
25%
Sharronin!
0
Ei ääniä
Tabathan!/Torin!
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 8

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Elo 18, 2007 10:21

Jeps, eli rune on nyt jenkeissä julkastu ja IGN:ltä on jo tullut oma arvostelunsa. Taddaah, arvosanaksi tuli 8.4! :D Eli monta kertaa parempi kuin HMDS.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Elo 19, 2007 7:52

No ei paljon vaadita että peli on Harvest Moon DS:ssää parempi -_-' Jaa... Tietoa suomalaisista netti kaupoista joista tätä saisi tilattua ilman luottokorttia? Videopeli divarista vois kysästä kun olen puolenkuunpelien kanssa jo luovuttanut... *huokaus* Importtaisivat vaan mulle ne pelit mitä tahdon ni ei tarvis aina kaikkea muualta hommata >_>'
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Elo 20, 2007 3:42

Njähhää, arvatkaas kuka nappasi Huuto.netin ensimmäisen Runen 36 eurolla. :D
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Elo 21, 2007 5:33

Niin juu huuto.net... Hmm hmm. Taidankin tästä suunnata katsomaan tekisinkö ensimmäisen ostokseni sieltä~ Joskin ensin kyselen "kunnon" nettikaupoista :wink: Sen verran olen epävarma huutokauppojen kanssa...

Edittiä: jos ketään kiinnostaa niin videopelidivari saa ko. peliä tilattua. Hinnan saanen selville pian...(jonka jälkeen editoin tätä viestiä taas XD ) Ja sitä pitää vain kysyä niiltä niin tilaavat kyllä. Kätevää. (Toimitusaika 2-4vk tosin)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ke Elo 22, 2007 6:29

Nuutyasha kirjoitti:Njähhää, arvatkaas kuka nappasi Huuto.netin ensimmäisen Runen 36 eurolla. :D

Aapuvaa.. Emmää vaa tiä..? Olikos tuo kompa?:mrgreen:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » To Elo 23, 2007 5:46

Vasarasta moottorisahaan... *Dun dun dun* Joskus tämä on kysyttävä,
Kuka on tuleva puolisosi! *lisää äänestyksen ykköspostiin jahka saa tämän lähetettyä* ja koska kukaan ei kumminkaan muista niitä hahmoja eikä niitten nimiä niin linkki :D

Oma vastaukseni on muuten Melody tai Lynette. Lynette vähän vahvempana mielessä mutten ole varma kykenenkö ikinä rökittämään viimeistä vastusta kun olen suorastaan surkea näissä "juokse-väistä-lyö" peleissä -_-' ... Mitä hittoa? Mikä tää mun juttuni pinkkeihin hiuksiin taas on???? Tosin tykkään kyllä Toristakin (ulkonäöllissesti) Mutta sen luonne on kuulemma raivostuttava...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Elo 31, 2007 6:50

Jesh, eli Rune päätti tulla eilen postissa ja sitä sitten tuli pelailtua 'bout 1 tunti. Tulokset:

*plys*
- Natsume on kääntänyt runen todella hyvin (verrattuna HMDS:ään)
- HIRVIÖT! (Mokomokot on sika söpöjä :3)
- Juoni näyttää jännittävältä (tosin myös vähän kornilta)
- Tämän ketjun alkuvaiheilla sanoin että tämä on vähän "hei, opein juuri piirtämään" jälkeä. NYT olen huomannut, että (melkein...) KAIKKI tytöt ovat Kawaii~~ joka aiheuttaa vielä enemmän mietittävää.
- Kaikki on hurjan kivaa
- Wifi <3
- Muutenkin Paras HM jota olen pelannut.

*und miinys*
- Alkunäytön alkumusa on todella huonolaatuinen verrattuna nipponin
- Ääninäyttely on välillä suht hirveä (esim. Laralla jonkun viisi vuotiaan kakaran ääni o.O) (EDIT: Okei, ei sillä olekkaan. Voi näitä alkuvaiheen sekoiluja <3)

En voi nyt alkaa vielä kommentoida viljely- asioita, koska ensimmäiset turnipsit ovat vielä maassa xD. Niin ja vaimokkeeksi ajattelin, Laraa, Mistiä tai Melodya 8D.

EDIT: Jatkan myöhemmin viestiä, nyt pitää mennä kouluun.

JATKUU:

Niin joo ja jaa. Luolissa olen vasta päässyt Carmite Caveen enkä ole vielä ehtinyt päävastusta mukiloida (tarvisi varustautua Potuilla (=Potion) eka). Niin ja näiden muutamien päivien sisällä olen iskenyt silmäni Melodyyn (3fp & 1lp). Hehhee, sanoi heti kolmannen FP:n jälkeen että saan tulla milloin vain kyläilemään ;). Toisella pelikerralla voisin varmaankin valita pormestarin tyttären Felicityn :33. Ja sitten SKILL taulukkoni:

Nuut lvl 12
- Swordmanship: 8 ja puol
- Forging: 1
- Mining: 3
- Farming: 15
- Communication: 1
- Camping: 1
- Pharmacy: 1
- Decoration: 1
- Logging: 4
- Cooking: 1
- Fishing: 11 ja puol.

Toolit:

- Cheap Hammer
- Cheap Axe
- Long Sword (droppi mobilta. SHANNAROOU!)
- Claymore
- Cheap Waterpot
- Radar Device
- Pet Glove
- Cheap Hoe
- Cheap Sleeping Bag
- Cheap Sicle.
Panin tuossa eilen illalla tuon Cheap Rodini Leolle Forgettavaksi. Pitäisi tulla Fishing Pole lvl.2 :3 FISUT VAROKAA!

Yhtäkään Mobia en ole kaapannut tilalleni (rawk, pitää eka olla 100 Woodia, minulla on vain 94 ;(.

Farmin nimeksi tuli vahingossa alkutöppäilyjen merkeissä Mist. Nyt näinä päivinä olisin laittanut Akatsuki Farm (=Aamunkoiton tila :D) Okei, raportoin jokusen päivän päästä lisää. Möf.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 07, 2008 11:33

Töks <- Siinä teille Rune Factory 1 alkutunnari :D tajusin että mahti kamerallani voi nauhoittaa musiikkia. Sen äänen laatu tosin on vähän heikohko enkä tiedä mikä se naksumis ääni on mikä siinä kuuluu XD Mutta ehkä joku muu kuin minä saa siitä iloa ♥ *kuuntelee sitä parhaillaan* Jahka saan Rune kakkosen niin nauhoitan senkin tunnarit... (Niitä on kaksi... Toinen tulee siinä vaiheessa kun alat pelata lapsellasi)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » To Maalis 20, 2008 7:45

Josie...jaksaisitko lisätä rune factory osioon vaikkapa miten tehdä rahaa nopeasti ja nuo kalojen hinnat kiltti :cry:
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Maalis 20, 2008 8:40

Hmm no voihan ne sinne tehdä... Muurrhh listoja >_< Nopeiten saa rahaa kyllä kun menee luolaan ja kaivaa oreja ja jalokiviä ja myy niitä TAi tekee niistä parempia tavaroita ja myy niitä :3 toimii.
josie
[Admin] No-life

Edellinen

Paluu Rune Factory