Jesh, eli Rune päätti tulla eilen postissa ja sitä sitten tuli pelailtua 'bout 1 tunti. Tulokset:
*plys*
- Natsume on kääntänyt runen todella hyvin (verrattuna HMDS:ään)
- HIRVIÖT! (Mokomokot on sika söpöjä :3)
- Juoni näyttää jännittävältä (tosin myös vähän kornilta)
- Tämän ketjun alkuvaiheilla sanoin että tämä on vähän "hei, opein juuri piirtämään" jälkeä. NYT olen huomannut, että (melkein...) KAIKKI tytöt ovat Kawaii~~ joka aiheuttaa vielä enemmän mietittävää.
- Kaikki on hurjan kivaa
- Wifi <3
- Muutenkin Paras HM jota olen pelannut.
*und miinys*
- Alkunäytön alkumusa on todella huonolaatuinen verrattuna nipponin
- Ääninäyttely on välillä suht hirveä (esim. Laralla jonkun viisi vuotiaan kakaran ääni o.O) (
EDIT: Okei, ei sillä olekkaan. Voi näitä alkuvaiheen sekoiluja <3)
En voi nyt alkaa vielä kommentoida viljely- asioita, koska ensimmäiset turnipsit ovat vielä maassa xD. Niin ja vaimokkeeksi ajattelin, Laraa, Mistiä tai Melodya 8D.
EDIT: Jatkan myöhemmin viestiä, nyt pitää mennä kouluun.
JATKUU: Niin joo ja jaa. Luolissa olen vasta päässyt Carmite Caveen enkä ole vielä ehtinyt päävastusta mukiloida (tarvisi varustautua Potuilla (=Potion) eka). Niin ja näiden muutamien päivien sisällä olen iskenyt silmäni Melodyyn (3fp & 1lp). Hehhee, sanoi heti kolmannen FP:n jälkeen että saan tulla milloin vain kyläilemään

. Toisella pelikerralla voisin varmaankin valita pormestarin tyttären Felicityn :33. Ja sitten SKILL taulukkoni:
Nuut lvl 12
- Swordmanship: 8 ja puol
- Forging: 1
- Mining: 3
- Farming: 15
- Communication: 1
- Camping: 1
- Pharmacy: 1
- Decoration: 1
- Logging: 4
- Cooking: 1
- Fishing: 11 ja puol.
Toolit:
- Cheap Hammer
- Cheap Axe
- Long Sword (droppi mobilta. SHANNAROOU!)
- Claymore
- Cheap Waterpot
- Radar Device
- Pet Glove
- Cheap Hoe
- Cheap Sleeping Bag
- Cheap Sicle.
Panin tuossa eilen illalla tuon Cheap Rodini Leolle Forgettavaksi. Pitäisi tulla Fishing Pole lvl.2 :3 FISUT VAROKAA!
Yhtäkään Mobia en ole kaapannut tilalleni (rawk, pitää eka olla 100 Woodia, minulla on vain 94 ;(.
Farmin nimeksi tuli vahingossa alkutöppäilyjen merkeissä Mist. Nyt näinä päivinä olisin laittanut Akatsuki Farm (=Aamunkoiton tila

) Okei, raportoin jokusen päivän päästä lisää. Möf.