Juu pelin idea on siis saada kaupungit yhdistymään. Pormestarit ainakin vihaa toisiaan, kaupunkilaisista en oo niin varma. Oon aina välillä kuullut kun ne mainitsee toisen kaupungin puheessaan mutta koska en lue mitään täydellistä japania niin en tiiä

Yleensä se on jotain sellasta että ne kehuu jotain mitä niillä on omassa kaupungissa ja sanoo että se on parempaa kun siinä toisessa. Mutta Arisa ja Rudger on kyllä toistensa kurkuissa kiinni :__D
Ja kaupungit yhdistetään kokkauskilpailuilla. Aina kun kilpailu on ohi, H. Goddess ilmestyy sulle ja näyttää semmosta sydänmittaria. Siinä on kymmenen sydäntä, ja se täyttyy aina kokkauskilpailuissa. Oon vähän tutkinu asiaa ja jos on osallistumatta kilpailuun ja katsoo sitä sivusta, niin sydän täyttyy 1/4 verran (eli silloin jos yhdessä vuodenajassa on 4 kokkauskilpailua, kilpailematta saat täytettyä yhden sydämen per vuodenaika) ja jos osallistuu niin se täyttyy vähän enemmän ja jos osallistuu ja voittaa niin se täyttyy tosi paljon. Kuulostaa sekavalta

Mä en sitten tiiä että onko se koko juoni saada se kymmenen sydäntä täyteen koska eihän siinä kuitenkaan kauaa pitäisi mennä .__.''