UUTINEN: Harvest Moon: Twin Villages

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Yumi » Ma Elo 22, 2011 3:27

Äh kun mä haluisin ton pelin nyt, näin jopa semmosta unta jossa mul oli se :lol:
Uu poni, ne on söpöi :) Paljon parannuksii näköjään tullu. :) Pöllökin on.

Onko pelissä tarkoitus saada nämä kaksi kaupunkia ystävystymään? Vai vaan että kokataan super paljon. :D Taas tämmönen viisas kysymys. Voiko ne jotenkin ystävystyä ja vihaako ne kaupunkilaiset toisiaan? Siis vihaako Bluebellin asukkaat Konohan asukkaita ja toisinpäin. :) Onks ne muuten vaan kaks erillistä kaupunkia, ja tuleeko esim Konohan asukkaat ikinä Bluebelliin jos itse asuu siellä?

Oho aika paljon kysymyksii. :o
Yumi
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ti Elo 23, 2011 5:12

Juu pelin idea on siis saada kaupungit yhdistymään. Pormestarit ainakin vihaa toisiaan, kaupunkilaisista en oo niin varma. Oon aina välillä kuullut kun ne mainitsee toisen kaupungin puheessaan mutta koska en lue mitään täydellistä japania niin en tiiä :D Yleensä se on jotain sellasta että ne kehuu jotain mitä niillä on omassa kaupungissa ja sanoo että se on parempaa kun siinä toisessa. Mutta Arisa ja Rudger on kyllä toistensa kurkuissa kiinni :__D

Ja kaupungit yhdistetään kokkauskilpailuilla. Aina kun kilpailu on ohi, H. Goddess ilmestyy sulle ja näyttää semmosta sydänmittaria. Siinä on kymmenen sydäntä, ja se täyttyy aina kokkauskilpailuissa. Oon vähän tutkinu asiaa ja jos on osallistumatta kilpailuun ja katsoo sitä sivusta, niin sydän täyttyy 1/4 verran (eli silloin jos yhdessä vuodenajassa on 4 kokkauskilpailua, kilpailematta saat täytettyä yhden sydämen per vuodenaika) ja jos osallistuu niin se täyttyy vähän enemmän ja jos osallistuu ja voittaa niin se täyttyy tosi paljon. Kuulostaa sekavalta :D Mä en sitten tiiä että onko se koko juoni saada se kymmenen sydäntä täyteen koska eihän siinä kuitenkaan kauaa pitäisi mennä .__.''
Okarumi

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ti Elo 23, 2011 5:16

..ainiin ja ainut kaupunkilainen kenen oon nähnyt vierailevan toisessa kaupungissa on Dirk mutta se onkin postinjakaja :)
Okarumi

ViestiKirjoittaja Yumi » To Elo 25, 2011 4:53

Mukavalta kuulostaa ja aika helpolta kanssa. No on siinäkin pelaamista kun neljävuotta pelailee :) Ja kun tekee muutakin esim menee naimisiin ja hoitaa kanoja :)
Yumi

ViestiKirjoittaja Okarumi » To Syys 08, 2011 11:25

Innostuin taas pelaamaan vähän, päivä tai pari kerrallaan. Päivät on ToTT:issa kyllä niin pitkiä että yhden vuodenajan pelaamiseen menee ihan tajuttoman kauan. Sain ton pelin, mitä, yli kuukausi sitten? Ja oon nyt ekan vuoden syksyn lopussa .D No, oon ollu kyl tosi laiska. Nyt on kuitenki jotenki vakiintunu päivärytmi vaikka en vielä kaikkea tajuukkaan. Ash on vihreellä, Cam sinisellä, Kana ja Chihiro pinkillä ja Mikhail valkosella kukalla. Ootan vaan et talvi alkais et voisin ottaa taas jonku uudistuksen farmille =_=''

Onko tääl jollain jo suunnitelmissa hankkii tota? :)
Okarumi

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Syys 09, 2011 3:43

^Jep, miulla on ollut USA-versio ennakkovarauksessa jo jonkin aikaa. Julkaisupäiväksi ennustetaan tämän kuun 20.päivää, ja siitä noin viikko, niin ToTT:in pitäisi kolahtaa Play-Asialta postilokeroon.

Eri asia sitten, ehdinkö heti pelata. :P Voisi kuitenkin USA-julkaisun myötä perustaa uuden ketjun pelipäiväkirjoille, kun noilla muidenkin pelien kanssa on ollut sellanen systeemi.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

Edellinen

Paluu DS Pelit