Harvest Moon Wii

Keskustelu Wiin & Gamecuben peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » To Kesä 14, 2007 7:51

Marvelous Interactive teki MM:stä Wii versiota, Risingin piti kääntää ja myydä se mutta ilmeisesti ne eivät tee sitä. Joskin tänään Martin sanoi että MM kyllä julkaistaan tämän vuoden aikana mutta heidän nettisivullaan ei ole siitä mitään mainintaa. (se on muuten uudistunut, kannattaa vilkaista www.risingstargames.com )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Iinu » Pe Kesä 15, 2007 2:32

Lueskelin Fogun foorumilta tietoa pelistä ja siinä voi mennä väliaikaisesti vaikkapa kauppaan töihin. Mutta parasjuttu on, että pelissä voi mennä treffeille ihastuksesi kanssa! Ja jos unohtaa mennä ihastuksesi käyttäytyy viileästi jonkin aikaa...
Hymyile, niin maailma hymyilee sinulle...
Iinu
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » Pe Kesä 15, 2007 2:57

Kiva! Ovat tehneet hiukan realistisemman pelin..

Maintaanko missään jotain sisustamisesta?

Jos joku löytää screenshotteja puoliso ehdokkaista niin haluaisin todella nähdä!
(pelikuume nousee..
onhan pelikuumettakin jos matkakuumettakin on! :D )
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » La Kesä 16, 2007 1:52

Käsittääkseni pelissä saa vain päättää millainen sänky/pöytä/tuoli/kehto... on mutta sen paikkaa ei voi vaihtaa. En tosin tietenkään ole ihan varma etteikö niitten paikkaa voisi vaihtaa :? Pelistä ei taida kovi paljon olla screenshotteja... Hmmm... Puolisot löytyvät kyllä vaikkapa täältä. Ja IGN:stä löytyy screenshotteja ja videoita yleensä. Mutta joo... Muita ei nyt tule mieleen ellei Jeux Francessa ole jotain... joo: *tökkää tästä* sinne vaan klikkailemaan ja toivomaan parasta :D

Tahdon turnipsipääpojalla treffeille sen kahvilan pojan... Chihayan? kanssa treffeille ♥ *kieltäytyy yhä uskomasta mokomaa pojaksi*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » La Kesä 16, 2007 9:09

...

Tuota.. Oli minulla asiaakin.. :?
*miettii*
Öööö...
:|

No voihan.. En millään muista.. Argh..*surffaa verkossa ja toivoo muistavansa asiansa..*

...
Ei voi olla totta.. Mitä ihmettä minun piti.. Suututtaa.. :evil:

:idea:

Aivan..Eli olikos juttu niin että Eurooppalainen Wii on erilainen(?)
kuin japanilainen ja amerikkalainen?
Eli ei voi tilata peliä englanninkielisenä amerikasta,
Mutta amerikkalaisen Wiin omistajat voivat tilata pelinsä japanista?

Toivottavasti joku saa selvää..?

...
Minua kiinnostaisi myös miksi ihmeessä sitten eurooppalainen on erilainen! :evil:
Onko tuohon syykin olemassa? :?

Niin ja että eikös tuo amerikoiden julkaisu ole varmistettu?

Edittiä
Tuo pelin ulkoasu on minusta ihan OK, vaikka vaähän palikkamaisia taloja onkin.. Sellai..Litteän palikkamaisia.. :?
Minulle tulee lähinnä mieleen kangas johon on maalattu ikkunat ja ovet..
http://www.1up.com/do/slideshow?pager.offset=0&mt=0&cId=3153741&mId=3324709
Tuossa hyvä kaupunkikuva.

Muistuttaa jo lähinnä pientä kylää, paljon parempi jos
verrataan tuohon HM:dS:n ja AWL kaupunkiin.. Tai no kaupunki ja kaupunki, maaseutukylä..
Ymmärrätte idean..

Olikos tämä nyt niin ettei luonnosta löydy kukkia vaan joutuu kasvattamaan ne itse?

Alussa ruuan saanti saattaa olla hiukan vaikeaa jos siellä ei kasva mitään.. :roll:

TOivottavasti tuo nyt tulisi eurooppaan asti, kun ei MM tullut (vielä)..
Tosin MM on jo ikivanha peli jos se tulee tänne.. :(

Eurooppa syrjintää.. :lol:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Su Kesä 17, 2007 5:37

Yep, Amerikan, Japanin ja Euroopan versiot on koodattu eri tavoin eli Euroopassa se on PAL versio ja muualla... Noh jokin muu versio *ei muista mikä* Sama kuin Amerikkalaiset videot ovat VCR ja Eurooppalaiset VHS muodossa. Ei niin mitään järkeä, mutta siten estetään se että kaikki tilaisivat pelinsä ensi tilassa japanista. Joskin jos sinulla on Action Replay tai Freeloader (molempia saa mm. Puolenkuun Peleistä )niin sillä voi purkaa koodauksen. Kannattaa toivoa että Nuutyasha ilmaantuu onlineen taas joskus ja voi kertoa tarkemmin koska itse tiedän vain tuon verran ^^' ... Olettaen että Nuutkaan tietää :?

Joten siis lyhyesti: voit tilata pelisi japanista jos sinulla on jompikumpi laite Wiilläsi. Tilaus itse onnistunee helpoiten play-asiasta <- tuo siis suora linkki peliin.

Amerikan julkaisun hoitaa Natsume, tässä pätkä heidän E3 peli listastaan:
Natsume
Harvest Moon 2 (DS) NEW! (eli kimishima)
Harvest Moon DS Cute (DS) NEW!(HMDS tyttöversio)
Harvest Moon Wii (DS) NEW! (...WTF? HMWii jakonsolina DS?')
Harvest Moon: Boy and Girl (PSP) NEW! (eli PSP remake Back to Naturesta)
Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon Special Edition (PS2) NEW! (pleikkaversio Innocent Lifesta)
Math Play (DS) NEW!
Metropolismania 2 (PS2) NEW!
Puzzle de Harvest Moon (DS) NEW! (T_T Puzzle peli Harvest moonista. Voi luoja ei...)
River King: Wonderland (DS) NEW!
Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon (DS) NEW! (Rune Factory)

IGN sanoo että HM:Wii ilmestyisi ameriikassa november 2007, eli loppuvuodesta siis. Tuskin tähän uskoo edes Natsume itse... Hyvä jos ensi kesään mennessä >_>

Ihania nuo kuvat muuten *_* Tahtoan... Kohta ostan itse freeloaderin ja tilaan :D

MM on lisätty takaisin Rising Star Gamesin sivulle joten kyllä se tulee. Pääsen vihdoin pohtimaan nainko ensin Bobin, Kurtin, Joen vaiko Rayn muahahahaa...

Ja Eurooppa on takapajula ja Suomi vielä sen takapajulan perukoilla eli saamme kaiken vielä vähän myöhemmin >_> Tämä on todellisuus sisko.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Su Kesä 17, 2007 6:05

Hmm? MM sittenkin? (päättäisivät jo!)

...*menee sinne sivuille*

Jahas.. Wii versiona kuitenkin!
No pitihän uutta siihenkin tehdä kun peli on jo.. puolitoistavuotta(?) sitten japaniin tullut.. Eikös se ollut 2005 japanissa?

Niin ei oo AR:ää eikä freeloaderia..
Enkä taida yhden.. Tai kahden pelin vuoksi hankkia.

Mutta kyllä näiden pelien euroopan julkaisu kestää! :shock:

Varautukaamme 2 vuoden odotukseen tree of mikälien suhteen,
epävarmaan aikaan jolloin elämme tietämättömyydessä ja
luemme amerikkalaisten FAQ:t, läpipeluoppaat ja katsomme ihania kuvia..
Ja kun viimein saamme sen on japanissa jo uusi HMWii2.. :roll:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Ma Kesä 18, 2007 4:23

Sellaista se on :D Oh en muuten huomannut että se on Wii versio, HYVÄ havainto. Siinä kuulemma on ihan sama ohjaus kuin vanhassa cube versiossa (Jes! Ei wii-kapulalla huitomista *mielipuolista tuuletusta aiheesta*)

Eurooppa on viimeisenä "ravintoketjussa" joten saamme jämät ;) Laskeskelin että parhaassa tapauksessa saamme Tree of Tranquilityn(SP?) ehkä jo vuoden 2008 keväällä. Todennäköisempää on tosin vasta saman vuoden talvi tai seuraava kevät... Tai tietysti riippuu kuka sen julkaisee koska Rising Star Games on supernopea verrattuna Ubisoftiin joka ennen hoiti Harvest Moonien julkaisut. Tarkoitan vaan sitä että Ubisoft saa tänä kesänä vasta julkaistua Harvest Moon More Friends of Mineral Townin. :? Tajuatteko TÄNÄ KESÄNÄ!?? Se on ollut julkaistuna jo 2002! (vai oliko se 2003... No eipä ole tärkeää...Sata vuotta sitten silti :evil: )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Kesä 18, 2007 4:31

OHho!
Minä luulin että Friends of Mineral town oli niin VANHA ettei sitä enää saanut mistään! :lol:
Minä ja minun luuloni.. Koska julkaisijat vain paranevat odotan innolla seuraavaa julkaisijaamme.. :twisted:

Muttah.. Toivottavsti wiin ohjainta saisi kuitenkin käyttää, vaikka sitten kääntämällä sen vaakatasoon tai jotain.
Vaihtoehtoisesti minun täytyy löytää vanha GC ohjaimeni..
Luulin jo päässeeni siitä eroon.. Mutta nin ei käynyt..!

Nyt vain odotamme..
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Ma Kesä 18, 2007 5:13

Voihan se olla että Wiimote toimii... JOskin minulle se on ihan sama koska Cube ei mennyt minnekään vaikka Wii ostettiinkin vaan ne istuvat kiltisti rintarinnan ja odottavat kohteliaasti jos toisella pelataan ♥

Ja se HM:MFoMT... 'tök* sieltä sitä mm. saa... Vaan ei saa Innocent Lifea... *miettii kenet tappaisi siitä hyvästä*

*

No niin kullannuput, HM:Wiissä, muut parit SAAVAT lapsia jotka ovat eri näköisiä!!! Ihan oikeasti ZOMG!!!

Todisteita? *tökkää* Tuolla myös mm. hääkuvia jne. Ekan sivun alin kuva tosin... O_O WTF? (se missä farmaripoika ja se blondi pulla tyttö Mai näköjään en muista... Halaavat?) Ja paremmin kuvia lapsista löytyy täältä. Kuolen söpöyspuuskaan >_< Kyah. Ja pelissä on heart eventit. Tahdon Chihayan lapsen :oops: ja ööh jotain. Ajatus karkasi :lol: Taas.

edit: tässä jonkun tekemä selkeämpi kaavio miltä kenenkin lapsi näyttää. (ei sisällä kaikkia hahmoja huom!) Jostain syystä kaikki jotka kuvaavat peliään pelaavat naishahmolla joten mies pelaajan lapsista ei ole tietoa. Luultavasti ne ovat samat kuin naisella mutta eri puolisolla (kuten esim HMDS:ssä Muffyn ja Rockin lapsi on sama vaikka Rockin lapsella pitäisi olla ruskeat silmät. Laiska Marvelous Interactive...)

Kuva
Viimeksi muokannut josie päivämäärä Ke Elo 01, 2007 8:33, muokattu yhteensä 1 kerran
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Pe Kesä 29, 2007 3:19

Nyt meni hääsuunnitelmat uusiksi.
Kotomin ja Julin tyttö on muuten söpö..
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Pe Kesä 29, 2007 4:11

Haha. Tiedän tunteen. Toisten kanssa saa paljon söpömmän lapsen kuin toisten :wink: Luken ja Chihayan poikalapset ovat noista mielestäni söpöimmät (lapsista jotka voit saada) Hyvä sillä tykkään kummastakin ♥

"Vastustajien" lapsista söpöimmät ovat Calvinin ja Patin, Wonin ja Anisen sekä Kotomin ja Julin lapsi. Rakastan pikku Wonia ja Poika Patia♥ Kuten myös pikku Kotomia >///< Ylisöpöä! Lasten nimetkin olivat jossain mutta muistan vain että Wonin ja Anisen poika on nimeltään Burn (tai siis Baan mutta luultavasti se kääntyisi että Burn) ja jonkun muun pojan nimi oli Heath ja Taon ja Rinan lapsen nimi on Mao. Miten omaperäistä... Tytön nimi olisi varmaan sitten Lina >_>

Ihan vain hahmoja katsoen nain luultavasti Chihayan, Luken, Julin, Calvinin, Gillin, Osen tai Taon :D (eli kenet vain paitsi tohtorin :lol: ja tytöistä en juuri pidä kenestäkään... Taaskaan... Jos Chihaya olisi ollut tyttö niin sitten hän mutta kun ei... JOs olisi pakko valita yksi vaimo... Niin sitten Cathy Kotomi tai Rumi. (jos jotain kiinnostaan niin täällä on hahmot käännösten ja nimien kera.

EDit joo ikävystyin ja kurkkasin hmevergreeniin löytääkseni heidän hmwii osion. Osa hahmoista sanoo pelottavia/huvittavia/söpöjä asioita...

Gill:
(10♥) Jos saisin tehdä mitään vaan lukitsisin sinut jonnekin ja pitäisin kokonaan itselläni... Itse asiassa se olisi aika kurjasti tehty... Unohda se.

Chihaya: Kun rakastut se tuntuu siltä kuin olisit hävinnyt jollekin jotenkin. Se on raivostuttavaa...
(9♥) Meillä miehillä on oma omituinen ylpeytemme joka tekee hankalaksi kertoa jollekin että rakastamme häntä. Ilman että sen sanoo ääneen toivomme kuitenkin saavamme siitä jostakin omamme...
(10♥)Hyvä on minä luovutan. En tarvitse ylpeyttäni. Rakastan sinua, etkö olisi omani? (siis rakkaani/vaimoni)

Luke:
(4♥)Kun olin nuori olin tosi tuhma(siis niinkuin ilkeä, ei pervossa merkityksessä!) ja ihmiset suuttuivat minulle usein. Mutta minusta siinä että on paha ei ole mitään vikaa!
(9♥) Ymmärsin vihdoinkin miksi välitän sinusta niin paljon... Minä, minä rakastan sinua! Hitto sanoin sen ääneen.
(10♥) Minusta tuntuu että voisin kulkea läpi tulen ja veden, universumin ääriin asti! Miten mahtavaa! Rakkaus on upeaa!

Won:
(7♥)EN voi nukkua öisin ja se alkaa jo olla ongelmallista. Se voisi tarkoittaa että... Ei, ei varmaankaan... Se on niin vaikea/ylitsepääsemätön/hautaava tunne.
(10♥)[nimi]... Kun kutsun nimeäsi sydämen sykkeeni nousee. En pysty öisin nukkumaan ja olen siksi ihan sekaisin. Tästä alkaa oikeasti kehkeytyä sairaus.

Ja no enempää kiintoisia lauseita siellä sitten ei oikeastaan (vielä) olekaan. Mitä nyt maininta siitä että Juli ja Roomi hemmottelevat Roomin mielestä lastaan liikaa jne. Aika hassua miten käsitys hahmosta muuttuu kun kuulee sen puhuvan... Tai no näkee.. Tai vielä oikeammin lukee muitten käännöksiä japaninkielisistä lauseista @_@ mutta joo näin tällä erää...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » La Kesä 30, 2007 1:40

Pelottavaa.. Pitänee pysyä kaukana Gillistä..

10 sydäntä..? Pelottavan paljon..

Minä en ikinä löydä evergreenistä mitään.. *mutisee jotain käsittämätöntä kuvista..*

Niin juu.. Tähtään varmaan siihen että lapsi olisi tyttö.. Hmm..
Ja Luke tietenkin.. Jos tuo lapsi (tyttö) ei näyttäisi tuolta..
Chihayaakin voisi harkita.. Tai pelata useamman pelin.. :mrgreen:
(nämä nimet taipuvat ihanasti.. Chihayaakin.. hayaa..)
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » La Kesä 30, 2007 1:48

Pelissä on kuulemma kolme muistiota ja lapsen sukupuolen saa tavallaan päättää eräässä eventissä (menet siinä pari viikkoa raskaaksi tulon jälkeen rukoilemaan Goddesilta tervettä lasta ja samalla saat esittää toivomuksen tyttö/poika lapsesta tai sanoa ettei lapsen sukupuoli merkitse mitään kunhan se on terve Siis tietystihän se lapsi terve on mutta kaipa se tuntuu mukavammalta sanoa niin... Ja lapsen sukupuoli sitten määräytyy/arpoutuu sen mukaan.)

Lisäksi voit kuulemma lopulta antaa lapsellesi reppusi perinnöksi ja sitten siirtyä pelaamaan pelin uudestaan läpi "lapsellasi" (totuus on että esim. jos sinulla on tytär tämä "kasvaa" tyttö hahmoksi ja voit pelata pelin uudestaan läpi tällä, saat vain alkuun vanhat työkalusi ja rahasi helpottamaan asioita :D )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » La Kesä 30, 2007 2:02

Mitenköhän sitten puolisot.. (hehee.. olet liehitellyt jotakuta ja lapsesi nai hänet..)

Mukavaa tosin aloittaa kun on rahaakin ja työkalut..
Vaikka joudutkin pelaamaan ensin kerran..

No juu..
Andras
Farmin pelastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Wii/Gamecube Pelit