Haha. Tiedän tunteen. Toisten kanssa saa paljon söpömmän lapsen kuin toisten

Luken ja Chihayan poikalapset ovat noista mielestäni söpöimmät (lapsista jotka voit saada) Hyvä sillä tykkään kummastakin ♥
"Vastustajien" lapsista söpöimmät ovat Calvinin ja Patin, Wonin ja Anisen sekä Kotomin ja Julin lapsi. Rakastan pikku Wonia ja Poika Patia♥ Kuten myös pikku Kotomia >///< Ylisöpöä! Lasten nimetkin olivat jossain mutta muistan vain että Wonin ja Anisen poika on nimeltään Burn (tai siis Baan mutta luultavasti se kääntyisi että Burn) ja jonkun muun pojan nimi oli Heath ja Taon ja Rinan lapsen nimi on Mao. Miten omaperäistä... Tytön nimi olisi varmaan sitten Lina >_>
Ihan vain hahmoja katsoen nain luultavasti Chihayan, Luken, Julin, Calvinin, Gillin, Osen tai Taon

(eli kenet vain paitsi tohtorin

ja tytöistä en juuri pidä kenestäkään... Taaskaan... Jos Chihaya olisi ollut tyttö niin sitten hän mutta kun ei... JOs olisi pakko valita yksi vaimo... Niin sitten Cathy Kotomi tai Rumi. (jos jotain kiinnostaan niin
täällä on hahmot käännösten ja nimien kera.
EDit joo ikävystyin ja kurkkasin hmevergreeniin löytääkseni heidän hmwii osion. Osa hahmoista sanoo pelottavia/huvittavia/söpöjä asioita...
Gill:
(10♥) Jos saisin tehdä mitään vaan lukitsisin sinut jonnekin ja pitäisin kokonaan itselläni... Itse asiassa se olisi aika kurjasti tehty... Unohda se.
Chihaya: Kun rakastut se tuntuu siltä kuin olisit hävinnyt jollekin jotenkin. Se on raivostuttavaa...
(9♥) Meillä miehillä on oma omituinen ylpeytemme joka tekee hankalaksi kertoa jollekin että rakastamme häntä. Ilman että sen sanoo ääneen toivomme kuitenkin saavamme siitä jostakin omamme...
(10♥)Hyvä on minä luovutan. En tarvitse ylpeyttäni. Rakastan sinua, etkö olisi omani? (siis rakkaani/vaimoni)
Luke:
(4♥)Kun olin nuori olin tosi tuhma(siis niinkuin ilkeä, ei pervossa merkityksessä!) ja ihmiset suuttuivat minulle usein. Mutta minusta siinä että on paha ei ole mitään vikaa!
(9♥) Ymmärsin vihdoinkin miksi välitän sinusta niin paljon... Minä, minä rakastan sinua! Hitto sanoin sen ääneen.
(10♥) Minusta tuntuu että voisin kulkea läpi tulen ja veden, universumin ääriin asti! Miten mahtavaa! Rakkaus on upeaa!
Won:
(7♥)EN voi nukkua öisin ja se alkaa jo olla ongelmallista. Se voisi tarkoittaa että... Ei, ei varmaankaan... Se on niin vaikea/ylitsepääsemätön/hautaava tunne.
(10♥)[nimi]... Kun kutsun nimeäsi sydämen sykkeeni nousee. En pysty öisin nukkumaan ja olen siksi ihan sekaisin. Tästä alkaa oikeasti kehkeytyä sairaus.
Ja no enempää kiintoisia lauseita siellä sitten ei oikeastaan (vielä) olekaan. Mitä nyt maininta siitä että Juli ja Roomi hemmottelevat Roomin mielestä lastaan liikaa jne. Aika hassua miten käsitys hahmosta muuttuu kun kuulee sen puhuvan... Tai no näkee.. Tai vielä oikeammin lukee muitten käännöksiä japaninkielisistä lauseista @_@ mutta joo näin tällä erää...