Ixu kirjoitti:Mun herätyskello on myös puhelin. Ennen herätysäänenä oli FFxn Lucaantulo musiikki, joka siis on kiva. Kun se oli ollut viikon, suutuin siihen älyttömästi, kun aina se inhasti herätti mut. Nyt vihaan sitä laulua.
Vaihdoin sen sen jälkeen Rikku's themeen yhä samasta pelistä, mutta kävi samalleen.
Sain tästä Ixun ideasta muutama viikko sitten loistavan idean. Olen kuunnellut Hetalian Englannin Pub and GO! - biisiä aivan yliliikaa tässä viime aikoina, joten päätin nauhoittaa kappaleen mp3-kajarien kautta kännykkään herätysääneksi, jotta laulu alkaisi ärsyttää ja pääsisin siitä eroon. No, nauhoitus on todella huonolaatuinen ja rätisevä enkä edes aluksi herännyt siihen, vaan aina ennen herätyskelloa. Aluksi herätys oli minusta aika kiva (Englannin ääntä~) mutta nyt kun jakso vaihtui ja menen joka päivä kahdeksaan, on erittäin ketuttavaa herätä kyseiseen lauluun joka aamu kello 6.30. Pari aamua sitten kappale ihan oikeasti ärsytti minua ensimmäisen kerran ja nyt olen alkanut tosissani ärsyyntyä kappaleeseen - eli vieroitus on alkanut toimimaan! Olen jo päättänyt, että kun kyllästyn Englantiin tarpeeksi, nauhoitan kännykkääni seuraavaksi Ranskan seksikästä laulua~ Tosin sitä en sitten tiedä, onko ääni enää seksikäs vaan pelkästään ärsyttävä muutaman aamun jälkeen...