Herätyskellonne

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » La Syys 19, 2009 10:05

^ Ovelaa, Ixu :D

Enpä muuten muista että olisin vähään aikaan herännyt herätyskellon (minulla siis kännykkä ajaa tätä virkaa) ääneen. Se on kyllä joka aamu miulla soimassa, mutta herään aina pari minuuttia ennen kuin se soi, niin mitäpä sitä turhia jäädä soittoa odottelemaan. Otan vaan herätyksen pois ja nousen ylös. Kahdeksan aamuina kello on soimassa 6.30 mutta herään yleensä 6.25 niin... aika tarkka on sisäinen herätyskelloni ^^ Yhdentoista aamuina yleensä herään paljon ennen herätyskellon soittoa (yleensä yheksäksi laitettu ja herään siinä puolen maissa), koska menen niin myöhään kouluun, eikä miun oikeestaan tarvii nukkua sen pidempään.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Loka 23, 2009 2:46

Ixu kirjoitti:Mun herätyskello on myös puhelin. Ennen herätysäänenä oli FFxn Lucaantulo musiikki, joka siis on kiva. Kun se oli ollut viikon, suutuin siihen älyttömästi, kun aina se inhasti herätti mut. Nyt vihaan sitä laulua.
Vaihdoin sen sen jälkeen Rikku's themeen yhä samasta pelistä, mutta kävi samalleen.

Sain tästä Ixun ideasta muutama viikko sitten loistavan idean. Olen kuunnellut Hetalian Englannin Pub and GO! - biisiä aivan yliliikaa tässä viime aikoina, joten päätin nauhoittaa kappaleen mp3-kajarien kautta kännykkään herätysääneksi, jotta laulu alkaisi ärsyttää ja pääsisin siitä eroon. No, nauhoitus on todella huonolaatuinen ja rätisevä enkä edes aluksi herännyt siihen, vaan aina ennen herätyskelloa. Aluksi herätys oli minusta aika kiva (Englannin ääntä~) mutta nyt kun jakso vaihtui ja menen joka päivä kahdeksaan, on erittäin ketuttavaa herätä kyseiseen lauluun joka aamu kello 6.30. Pari aamua sitten kappale ihan oikeasti ärsytti minua ensimmäisen kerran ja nyt olen alkanut tosissani ärsyyntyä kappaleeseen - eli vieroitus on alkanut toimimaan! Olen jo päättänyt, että kun kyllästyn Englantiin tarpeeksi, nauhoitan kännykkääni seuraavaksi Ranskan seksikästä laulua~ Tosin sitä en sitten tiedä, onko ääni enää seksikäs vaan pelkästään ärsyttävä muutaman aamun jälkeen...
Demmi
Goddessin lemppari

Re: Herätyskellonne

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Heinä 16, 2014 3:03

Nokia N9 käytössä nykyään. Normaalisti pidän sitä soimassa noin 3 metrin päässä sängystä, mutta nyt kesällä olen pitänyt sitä ihan yöpöydälläni. Ei ole ainakaan vielä tullut "torkkumyöhästymisiä" töistä. :mrgreen:
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

Edellinen

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä