Haa.... Ja elämä jatkaa "mahtavuuttaan" =w=
1. Emme saaneet yritysportfoliota valmiiksi koska yritys oli liian kiireinen vastaamaan meidän kysymyksiin (kannatti valita yritys joka on kutakuinkin menossa konkurssiin >_> )
2. Opettajan mielestä se on meidän syy ja se rähisi meille siitä että ei oltu käyty yrityksessä paikan päällä vaan lähetelty sähköpostia niille mitä olisi pitänyt käyttää vain tarkennuksiin.
3. Valitsemamme yritys, tai lähinnä sen toimipiste Lahdessa itse opasti meidät ottamaan yhteyttä sähköpostilla Helsingin toimipisteeseen, koska siellä on "pääkonttori" eli paremmin asiat selvillä.
4. -> opettajan mielestä meidän siis olisi pitänyt ravata Helsingissä kyselemässä tietoja Yritysportfolioon (jaa niin millä rahalla? Koulu ei suostunut maksamaan matkoja kun kysyimme avustusta asiaan.)
5. koska emme voi tehdä Yritysportfoliota, KOLME kurssia joihin se liittyy jäävät saamatta suoritus merkintää. KOLME KURSSIA on HELVETIN MONTA OPINTOPISTETTÄ jotka nyt jäävät saamatta + olen istunut kolmella kurssilla käytännössä TURHAAN.
6. -> Ensi vuonna joudun ainakin tekemään nuo yritysportfolio hommat uudestaan. VIHASIN KOKO HELVETIN PORTFOLIOTA ENKÄ VIELÄKÄÄN TIEDÄ MIKÄ SEN POINTTI OLI. (paitsi jos sen tarkoitus oli vain saada ihmiset vihaamaan ryhmätöitä entistä enemmän, sitten se onnistui täysin.)
7. Lisäksi huomenna pitäisi palauttaa Java ohjelma joka kykenee varasto kirjanpitoon. Oma ohjelmani kykenee tällä hetkellä listaamaan tuotteet ja sitten tilttaa. = Feilaan javankin. -> joudun käymään java kurssin uudestaan myös ensi vuonna T_T VIHAAN JAVAA.
8. Keskiviikkona on matikan koe. Tai no toka koe. Eka koe meni niin "hyvin" että sain *köh* 4 pistettä. 4 pistettä 44stä(?) ja vähintään 16 muistaakseni olisi tarvinnut läpi pääsyyn. Opettaja armollisesti lupasi että me joilla meni ihan penkin alle (=lähes koko luokka) voivat suorittaa tokan kokeen niin että siinä on myös sisällytettynä tuo aiempi osa. Se taitaa olla ainoa mahikseni edes yrittää räpistellä kurssista läpi. MUTTA ne asiat joita en osannut ekaan kokeeseen, en osaa niitä nyt yhtään sen paremmin... ja pitäisi vielä osata ne kurssin toisen puoliskonkin asiat... = feilaan noitten kolmen Yritysportfolioon liittyvän JA Java kurssin lisäksi melko varmasti matikankin! -> feilaan kutakuinkin KAIKKI kurssit joita olen tammikuusta lähtien käynyt >_< Onneksi sentään Logistiikka ja WWW menivät läpi. (WWW vieläpä kauniisti, sain nelosen (asteikko siis 1-5))
*syvääkin syvempi huokaus*
Ehkäpä nyt olisi ollut tarpeeksi vastoinkäymisiä jotta edes kesä voi jotenkin sujua... Tai vaihtoehtoisesti jään huomenna kouluun mennessä rekan alle ja halvaannun kaulasta alaspäin. Sehän tästä enää puuttuu!

*tuijottaa kalenteria ja rukoilee että viikko menisi nopeasti ja pääsisi kesälomalle*
miniversio feilaan koulussa lähes kaikki kurssit joita kevään aikana olen opiskellut ja koska elämä on nyt kussut näin rankasti kintuille arvelen että huomenna kun kävelen kouluun jään rekan alle ja halvaannun kaulasta alaspäin.

Tai sitten voi olla että kaikki vastoinkäymiset on nyt koettu ja seuraavaksi suuntaan ylöspäin.