Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Pe Joulu 05, 2008 7:10

...Joulu laulut. Joo, ei mitään joululauluja vastaan KUNHAN saan kuunnella niitä silloin kun HALUAN ja niin paljon/vähän kuin haluan. Meillä on nyt töissä viikon soinut jatkuvalla syötöllä joululaulut ja mieleni tekisi jo mennä repimään kaikki helkkarin kaijuttimet irti >_<

Jakaakseni kärsimystäni: ÄRSYTTÄVIN JOULULAULU (JA VERSIO SIITÄ) IKINÄ ^_^ Joka kerta (eli noin 8 kertaa 7 tuntisen työpäiväni aikana) kun tämä alkaa soida tekisi mieleni oikeasti tappaa joku.

EDIT Oh em gee! Olen tainnut nukkua kirjoittaessani tätä viestiä :lol: Alunperin siinä luki 1 tuntisen työpäiväni aikana XD
Viimeksi muokannut josie päivämäärä Su Joulu 07, 2008 8:58, muokattu yhteensä 1 kerran
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Joulu 07, 2008 7:32

Tuo kidutus odottaa minuukin, jahka tästä lähen joululomille koti-kotiin päin. Siellä on meinaan radio auki jollain iskelmäkanavalla 24/7 (no jaa, ei sentään öisin, but you get the general idea...) ja ehdin joka vuosi kyllästyä joululauluihin jo parina ekana päivänä.

Jostain syystä kaikki joululaulut ovat joko ärsyttäviä (95 %) tai jotenkin masentavia (5%), eikä kumpiakaan tee mieli kuunnella. :roll:

(Hei mummo, mitä kuuluu sinne teille? <--- tuo soi tänään ensimmäisenä kelloradiossa, johon olin unohtanu herätyksen päälle.)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Helmi 16, 2009 2:20

Ei varsinaisesti kiukuta, mutta ärsyttää se, että hiihtoloma alkoi ja en keksi mitään tekemistä... Kai tässä pitäisi vain alkaa tanssia tai jotain.... ;<
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Andras » La Helmi 28, 2009 11:48

Kolmatta päivää kipeänä. Kyseessä ei tällä kertaa taida olla flunssa, ennemminkin keuhkoputkentulehdus tai jotain. Tai sitten keuhkokuume on päättänyt uusia puolentoista vuoden jälkeen. Mutta tuskin nyt sentään.. Ei ihan niin kamala olo ole ollut.

Kiukuttaa kun ei pysty tekemään mitään ja pää tuntuu pumpulilta..
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Tom » La Helmi 28, 2009 1:50

Tänään ärsyttää aika moni juttu. Kuten se, että meillä on keskiviikkona fysiikan koe, eikä mulla oo mitään hajuu miten joku paine tai noste lasketaan. Ja se, että seuraava Artemis Fowl kirja ilmestyy vasta muutaman vuoden päästä, nyyh. :cry: Olen liian koukussa siihen x]
Ainoa hyvä asia tänään on että saan olla koko päivän koneella koska iskä kattoo hiihdon MM-kisoja. :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Soccan » To Maalis 12, 2009 4:14

So kiukuttaa, kun äiti ei vaan saa sitä tietokonetta hankittua. Ja vaikka se saisikin, se ei kuitenkaan hankkisi nettiä pitkään aikaan. Mrr.. Sen takia pääsen nettiin vain aniharvoin.. mikellä on sama ongelma, ja hän pääsee ehkäpä vielä harvemmin..
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Maalis 13, 2009 5:41

Tänään kiukkusin matikan tunnilla yhdestä tehtävästä, jota en osannut laskea kotona. No, meille tuli kuitenkin tämä tehtävä tunnilla laskettavaksi, joten kaverini auttoi minua ratkaisussa. Kun olin saanut yhtälön muodostettua, huomasin, ettei tarvinnut tehdä muuta kuin kertoa kaksi lukua ja korottaa yksi luku potenssiin vastauksen saamiseksi. AARGH! Protestoin tehtävän älyllisestä aliarvionnista, kirjan painattaneesta WSOY:stä ja vastaavanlaisista huijaritehtävistä koko lopputunnin ajan. Suunnitelmissa oli myös jättää koko kurssi kesken, mutta meillä on enää niin vähän tunteja jäljellä, ettei sekään onnistu! Ärrrrsyttää! Typerä tehtävä!

...ja koulussa oli vieläpä pahaa ruokaa. Kasvispihvejä, joista en milloinkaan ole pitänyt. Ja kodin ruokahuolto pelasi laadukkaasti mäkkäristä valmisruokaa kantavan äitini muodossa - se mäkkäriruoka kun ei pahemmin mahaa täytä. (en edes käy usein mäkkärissä - ehkä 5 kertaa vuodessa! Hampurilaiset on pahoja ><)
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Maalis 16, 2009 1:35

Double-posting, sorry 'bout that...

Juh, tänään olen melkoisen ärtynyt aamulla todetusta korvatulehduksestani (jännitin ihan helkatisti sitä lääkärikäyntiä, ihan älytöntä ><), jonka seurauksena puolet nielusta ja koko vasen korva ovat aikasta hellinä. Lisäksi vasen, eli tämä tulehtunut korvasein, on lukossa, turvonnut ja mitä ilmeisimmin siellä on vettä eilisen suihkussakäynnin jäljiltä, joten en kuule koko korvalla kunnolla. Oma ääni sen sijaan kaikuu päässä ihan mukavasti. Ja ne lääkkeet mitä sain, on sellaisia isoja ja keltaisia, niiden nieleminen on mukavaa. Onneksi ne sentään tepsivät - minä, joka en itke oikeastaan koskaan, itkin eilen kivusta kotona. Uni tuli vasta kahden särkylääkkeen jälkeen. Kiva tämä flunssa kun pukkaa tuota jälkitautia. Jipii.

Ja onpa vielä hammashygienistille (eli periaatteessa se on sama kuin hammashoitaja) aika torstaina, eli heippa ruotsintunti, josta oli poissa myös tänään, eli olen kivasti jäljessä näin koeviikon alla. Pelkään, että hampaissani on reikiä ja joudun poraukseen. Pelkään sitä siksi, että minulla ei ole aiemmin ollut reikiä enkä siis tiedä miltä poraus tuntuu. Apua.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Maalis 17, 2009 1:28

^ Voinen pari kertaa porattuna lohduttaa että se poraaminen ei oikeastaan tunnu miltään (paitsi jos osuu hermoon... Auts) mutta seuraavat pari päivää ei oikein voi syödä mitään lämmintä/kylmää/nestemäistä/kiinteää kun kaikki vihloo suussa! Tai näin meikällä ^^

Koetahan parantua ^_^ Elämä voittaa taas.

Itseäni ärsyttää lähinnä työt. ALoitin harjoittelun anttilassa ja pistivät vaateosastolle. Minut, verkkari tytön jota ei voisi vähempää kiinnostaa mikään vaatteisiin liittyväkään? Kärsin T_T Onneksi sopimukseni on vain kuukauden mittainen. En tasan hae jatkoa tähän harjoitteluun.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Maalis 17, 2009 1:50

^^ Ei se poraus missään tunnu. Tai siis...luultavasti et osaa ennakoida, missä vaiheessa ja millä välineellä se hammaslääkäri kyseisen toimenpiteen suorittaa. Sitten se onkin jo ohi. (Kurja viisaudenhammas oli reikiinnyttänyt tässä talvella yhden toisen hampaan, niin jouduin porattavaksi, eww. Nyt ei ole enää huolta kummastakaan, joten rohkeasti vain kaikki poistattamaan puhjenneet viisurit. Niistä on vain harmia.)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Maalis 29, 2009 1:46

Yay, selvisin poraamatta. Ehjät hampaat jälleen kerran. Seuraava aika tosin on jo ensi vuonna, kun sitten täytän jo 18 ja hammaslääkäri tulee maksulliseksi. Korvatulehduksestakin selvittiin, tosin yksi niistä lääkkeistä hävisi jäljettömiin ja löytyi sitten viikon kuluttua astianpesukoneen ja seinän välistä : D

Tänään ärsyttää suunnattomasti se, että pitäisi päntätä uskontoa huomiseen ussan kokeeseen ja historiaa tiistaisen hissan vastaavaan. Ja vääntää vielä pari monisteellista hissan kertaustehtäviä x_x Onneksi aprillipäivä on meikäläisellä kokonaan vapaata koulusta kun ei ole koetta eikä valmistelua ja sitten alkaakin uusi jakso. Vähän kyllä jännittää tuon uuden jakson suhteen, kun en voi olla varma, mahdunko kaikille kursseille mitä olen ottanut. Jos se psykan kurssi jää pois niin... Ja maantiedon ykkönenkin olisi ihan kiva saada ykkösvuonna suoritettua, kun en sitä kolmosjaksoon voinut saksan takia ottaa. Onneksi maantiedossa opettajana onmiun ryhmänohjaaja, eiköhän se miut kurssille laske. Nämä on näitä lukion iloja~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Maalis 29, 2009 3:01

Takatalvi. ;_; Olin jo kiskomassa pyörää talviteloilta ja suunnittelemassa siirtymistä kevättakkiin. Yön aikana oli satanu monta senttiä lunta prkl. Toisekseen lähimmät kaupat ei ole tänään auki. Pakko saada suklaata, mutta ei niin pakko, että kehtaisin lähteä kävelemään ~2 km Valintatalolle. :evil:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Maalis 30, 2009 5:44

Snowdance kirjoitti:Takatalvi. ;_; Olin jo kiskomassa pyörää talviteloilta ja suunnittelemassa siirtymistä kevättakkiin. Yön aikana oli satanu monta senttiä lunta prkl.

Kuulostaa kovin tutulta... -_- Kevät saisi jo tulla kunnolla, aina sulaa vähän lunta ja sitten sataa lisää, taas sulaa ja lisää tulee....

Itse menin n. puoli vuotta sitten lainaamaan eräälle luokkalaiselleni 1,60 koska hänellä oli niin kova jano, ettei koulun hanavesi kelvannut vaan juotavaa piti välttämättä saada limsa-automaatista. Ehtona oli vaan että palauttaa heti kun pystyy ja tämä lupasikin palauttaa rahat seuraavana päivänä.

Noh, seuraavana päivänä kyselin rahojeni perään, mutta hän vain sanoi että unohti ja toisi huomenna. Samaa jatkui viikkotolkulla eikä mokoma edes yritä saada asioitaan hoidetuksi. Huomenna meen kovistelemaan sitä kunnolla, varmaan uhkailen että lyön siltä suolet kurkkuun jos ei maksa, sillä on nääs ollu monta kertaa varaa maksaa, ei vaan oo sanonu sitä mulle suoraan.

Ei sillä että 1,60 kaatais mun taloutta, mutta kun lainaa niin pitää palauttaa. Ja se ämmä on muutenkin niin vastuuton että jos sitä ei vähän opeta niin tiedä mitä siitäkin tulee...

En kyllä tiedä miten pystyn rähjäämään sille, olen nääs niin hiljainen ja rauhallinen ihminen, etten oikeasti osaa suuttua kunnolla. :roll: Mutta yritän nyt saada niin kovan otteen kun vaan pystyn kun se ei muuten kuuntele sanaakaan... :evil:

Voi ******** ***** ********* ***** kun ottaa päähän vastuuttomat teiniämmät jotka ei pidä lupauksiaan ja pitää oikeutenaan haistatella vielä niille joille on velkaa :evil:

Aargh! Jos se ei maksa niin lyön siltä oikeesti suolet kurkkuun :twisted:

...tai en ehkä kuitenkaan :wink:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Huhti 01, 2009 10:29

Ihan kiva joo! Istun kotona, eipä juuri mitään kummempaa tekemistä kun ei ole tänään koulua ja haluan mennä nettiin surffailemaan. Mutta kiitos ihanan aprillipäivän, suurin osa sivuista, joita haluaisin mennä katsomaan, on järjestänyt jonkun ihan ihme aprillipilan niin, ettei pääse oikein kunnolla mihinkään!! Esimerkiksi Court-Recordsiin päästäkseen saa harrastaa melkoista kikkailua ja Newgroundsiin ei pääse katsomaan puoliakaan videoista kun ne on pistäneet pystyyn jonkun ihan ihme Kiina-aprillipilan! Vihaan aprillipäivää!! Inhoan sitä jo muutenkin mutta tämä oli viimeinen naula arkkuun!!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Huhti 01, 2009 12:39

Etsura kirjoitti:
Ei sillä että 1,60 kaatais mun taloutta, mutta kun lainaa niin pitää palauttaa. Ja se ämmä on muutenkin niin vastuuton että jos sitä ei vähän opeta niin tiedä mitä siitäkin tulee...

En kyllä tiedä miten pystyn rähjäämään sille, olen nääs niin hiljainen ja rauhallinen ihminen, etten oikeasti osaa suuttua kunnolla. :roll: Mutta yritän nyt saada niin kovan otteen kun vaan pystyn kun se ei muuten kuuntele sanaakaan... :evil:

Jep, tiedän tuon ärsyttävän tunteen, kun vakuuttava kovistelu ei meinaa onnistua luonnostaan sitten millään, vaikka olisi ainoa keino tiettyjen henkilöiden tapauksessa. :roll: Ja 1.60, saahan sillä jo kymmentä senttiä vaille ostettua vaikka suklaalevyn. Vaadi vain omasi takaisin. :wink:

Min osasin tänä vuonna varoa netin aprillipiloja. En koskaan unohda sitä nöyryytystä, kun uskoin jonkin aikaa MTV3:n formulasivujen uutisen jollain pahuksen hiekkapäällysteisellä radalla ajettavasta kilpailusta. Sellainen monien foorumien VIELÄKIN harrastama "Suljemme ja lakkautamme tämän foorumin"-narraus on kyllä kuluneisuudessaan aika ärsyttävää.

Eniten minuu nyt risoo yhen tietoverkkokurssin verkkokurssin tehtävä. Tekstinkäsittely- ja muotoiluosio on ihan kakunpala, mutta pirustako minä tiedän, mikä siinä muotoiltavassa tekstiköntässä on minkäkin tason otsikkoa ja asiaa prkl. :evil:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä