Snowdance kirjoitti:Takatalvi. ;_; Olin jo kiskomassa pyörää talviteloilta ja suunnittelemassa siirtymistä kevättakkiin. Yön aikana oli satanu monta senttiä lunta prkl.
Kuulostaa kovin tutulta... -_- Kevät saisi jo tulla kunnolla, aina sulaa vähän lunta ja sitten sataa lisää, taas sulaa ja lisää tulee....
Itse menin n.
puoli vuotta sitten lainaamaan eräälle luokkalaiselleni 1,60 koska hänellä oli niin kova jano, ettei koulun hanavesi kelvannut vaan juotavaa piti välttämättä saada limsa-automaatista. Ehtona oli vaan että palauttaa heti kun pystyy ja tämä lupasikin palauttaa rahat seuraavana päivänä.
Noh, seuraavana päivänä kyselin rahojeni perään, mutta hän vain sanoi että unohti ja toisi huomenna. Samaa jatkui viikkotolkulla eikä mokoma edes
yritä saada asioitaan hoidetuksi. Huomenna meen kovistelemaan sitä kunnolla, varmaan uhkailen että lyön siltä suolet kurkkuun jos ei maksa, sillä on nääs ollu monta kertaa varaa maksaa, ei vaan oo sanonu sitä mulle suoraan.
Ei sillä että 1,60 kaatais mun taloutta, mutta kun lainaa niin pitää palauttaa. Ja se ämmä on muutenkin niin vastuuton että jos sitä ei vähän opeta niin tiedä mitä siitäkin tulee...
En kyllä tiedä miten pystyn rähjäämään sille, olen nääs niin hiljainen ja rauhallinen ihminen, etten oikeasti osaa suuttua kunnolla.

Mutta yritän nyt saada niin kovan otteen kun vaan pystyn kun se ei muuten kuuntele sanaakaan...
Voi ******** ***** ********* ***** kun ottaa päähän vastuuttomat teiniämmät jotka ei pidä lupauksiaan ja pitää oikeutenaan haistatella vielä niille joille on velkaa
Aargh! Jos se ei maksa niin lyön siltä oikeesti suolet kurkkuun
...tai en ehkä kuitenkaan