Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Elo 23, 2009 2:46

Nuutyasha kirjoitti:Fak.

Todellakin.

Itseäni ärsyttää suuresti se, että joudun menemään orkesteriin puolipakotettuna vaikken edes haluaisi T_T Olen istunut siellä soittamassa jo 7 vuotta ja päätin nyt etten enää mene sinne mutta eikös soitonopettaja patistanut minua sinne takaisin. En halua, enkä jaksa. Sitä paitsi minulla on tänä vuonna musiikkiopistossa vielä yksi teoria, enkä senkään takia tahtoisi orkesteriin. Onneksi sentään ei ole enää isoskoulutusta niin eipähän tule keskiviikoista sellaisia 8-20 - päiviä. Pääsen nimittäin joka jaksossa keskiviikkona puolen neljän kieppeillä koulusta ja orkesteri alkaa yleensä neljän aikaan. Milloin ehdin tehdä läksyt jos joudun menemään sinne?! Mietin kyllä vielä jaksanko vaivautua vai jätänkö menemättä - suoraan sanottuna ei kiinnostaisi yhtään. Asiaa hieman vaikeuttaa se, että kun viime vuonna orkesterissa kysyttiin kuka tulee ensivuonna, viittasin varovaisesti kun en uskaltanut sanoa etten tule >< Onneksi niitä ei laitettu ylös mihinkään mutta orkesterinohjaaja ilmeisesti luulee, että olen tulossa paikalle - mitä en todennäköisesti aio tehdä.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Elo 23, 2009 5:59

Inhottavaa, kun vapaa-ajanviettoonkin pakotetaan. Pakkopulla on sitten niin kuivaa.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Elo 24, 2009 2:03

Mull on kans orkesteri, mihin mut on pakotettu.. 5 vuotta jo ollu siellä
Orkka on kauheeta... :cry:

Mua ärsyttää just ihan suunnattomasti se, että oon vieläkin "uusin rekisteröitynyt käyttäjä"...
JA kirjastosta oli just helkutti poistettu kaikki candy candyt (one year ago)
KOSKA ne nauhat oli muka liian kuluneita...*_* kyl ne mulle ois kelvannu..
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Elo 24, 2009 9:49

Noh noh, jokainen on uusi poika jonkun aikaa :wink: (köyhä viittaus pelastakaa kesäloma(tai jotain sinne päin) elokuvaan)

Miuta ärsyttää pari kakaraa jotka kävi siinä s-marketissa jossa olin töissä. Oli pikku nilkeillä tapana kerätä viikko 5 centtisiä ja sitten ostivat jotain parilla eurolla ja maksoivat niillä. SITTEN yksi niistä aloitti aina sellaisen "ei voi vittu kestää noin kauan laskee siis eksä viel oo laskenu niitä ja kuinka voi kestää noin helvetin kauan..." hokemisen niin ettei siihen laskemiseen ees voinu keskittyä... TÄNÄÄN sitten jouduin raahautumaan toiseen päähän kaupunkia kun joku mäntti keksi siirtää meidän postin sinne ja sitten tuli pari näistä mänteistä vastaan. NE OIKEASTI KYSY MULTA ET OONKO MENOSSA TÖIHIN JOTTA NE VOIS IHAN VITTUILLAKSEEN TAAS TULLA MAKSAMAAN 5 SENTTISILLÄ??! Siis ei jumalauta, eikö kakaroilla enää oo parempaa tekemistä? Teki mieli juosta perään ja kuristaa ne... Mutta toisaalta nyt kun tiedän että ne on siitä kaupungin osasta peräsin ni ymmärsin monta asiaa... kaikki kusipäät täällä on siltä alueelta peräsin, siellä on varmaan vedessä tai ilmassa jotain... *mutinaa*

Plus monta tuntia tämän "kohtaamisen" jälkeen päässäni soi Tehosekoittimen viehättävän laulun pätkä: "mä haluisin ampua ne kaikki - ladata lyijyä naamariin..."

Ai niin vielä yksi ärsytyksen aihe, syy kulkea tuolle alueelle oli siis mennä postiin hakemaan pakettini, olin tilannut 5 mangaa ja saanutkin jo tiedon että yksi tulee sitten jälkikäteen. ARVELIN että se olisi osa 4 Kyou Kara Maouta koska se ei ollut vielä ilmestynyt kun tein tilaukseni (eli siis KKM 1-4 ja Junjou Romantica 10) MUTTA kun avasin paketin niin se puuttuva kirja luonnollisesti olikin sitten Kyou Kara Maou 1 *itkua* Odotin NIIN pääseväni lukemaan sen heti :cry: Nyt sitten odotan kirjaani määrittelemättömän ajan kun ne ei tiedä koska sitä taas saa... ELI en siis saa luettua tilaamistani kirjoista kuin sen yhden T_T Epäreilua... Siis TODELLA epäreilua *sniff sniff*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Elo 25, 2009 10:25

^Tuli tuosta mieleen kun joskus keräsin 5-senttisiä noin 20 arvosta. Ajattelin aina mennä ostamaan niillä jotain, mutta enpä sitten lopultakaan viitsinyt kiusata ketään... Sitten vein ne pankkiin tililleni :)

Ja ettei olisi aivan offtopiccia:
Itseäni ärsyttää kun olen nyt amiksessa Audiovisuaalisessa Viestinnässä (suomeksi nörttikoulu) ja siellä aloitetaan niin perusasioiden alkeista että aargh... :x Tulin tähän kouluun opiskelemaan nörttäystä ja kuvankäsittelyä ym. sellaista. En opettelemaan Microsoft Wordin alkeita...

Njaa, kaipa tämä tästä helpottaa, vaikka aika puuduttavalta tuntuu ainakin alkuun. Nytkin tunnilla teen jotain muuta kuin pitäisi... 8)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Elo 25, 2009 2:51

... Meikällä piisaa taas harmeja >_< Ulkoinen kiintolevyni on ilmeisesti aikansa kuluksi korruptoitunut... Piti tutkia että onko yksi tiedostoni siellä ja sitten Visva popsauttaa "*blaa blaa blaa ulkoinen kiintolevy* ei ehkä toimi oikein koska se on sammutettu väärin blaa blaa. Yritetäänkö korjata?" Ja vastasin että "ok"...siitä vaan koettamaan... Nyt se sitten on vihdoin ehkä vartin kuluttua valmis... (tunnin olen tuijottanut sitä edistymis viivaa ja odottanut että se sanoisi jotain) ITKEN jos se on tyhjentänyt itsensä... Siellä on/oli tallessa nimittäin kahden vuoden animet ja mangat joita en ollut ehtinyt/jaksanut jatkokäsitellä... + kasapäin ihan oikeasti varmuuskopioita ja parin ohjelman asennus tiedostot... *syvä huokaus*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Elo 26, 2009 6:28

VIHAAN pokemonfoorumia... Olin poissa about yhen kuukauden ja eiköstä vaan...

Mut oli poistettu listalta... Yritin vaihtaa salasanaa, kun ei hyväksyny ja sit sielt tulee tieto et ei sitä tunnusta enää ookkaan... Ei sillä sillai väliä oo, ku ne oli ihan kämäset sivut. Liian paljon hippijengiä ja 60 sivua niitä... mitä ne on... *miettii*... Noku täällä on "Maan ja Taivaan väliltä" ni siinä on näitä esim. tää mihin nyt kirjotan.. (johan pätkii :oops: ) Tääl on kivaa ku ei oo liikaa porukkaa...
Mikäs nyt yleensä ärsyttää... Huomenn, eiku perjantaina on pistarit<__< ja täällä sataa vettä,
eli huomenna on sumua ja joudun polkee kouluun toiselle puolelle kaupunkia :cry: . Huomaa että mulla on tylsää, mutta eikö suomalaisilla
olekkin kivaa, kun saa valittaa muille vaik hei!... Ei niitä oikeesti kiinnosta. 8)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Elo 26, 2009 7:18

Noh se on kato suomalainen perusluonto olla onneton :wink: Ja jos se lohduttaa niin luen kyllä kaikki viestit mitä täällä kirjoitetaan ja jos osaan lohduttaa niin yritän sitten sanoa jotain piristävää ^^

Oikeasti taidan kyllä olla suurin kitisijä täällä XD Harvinaista kyllä tänään on ihan ok päivä täällä meikällä päin. Ei MITÄÄN valitettavaa :)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Soccan » Ke Elo 26, 2009 8:04

Sataa kuin viimeistä päivää ja huomenaamullakin pitäisi sataa kun poljen n. 3,5km kouluun. Hetkinen... oliko tuo äskeinen ukkosenjylinää?! Sekin vielä..
Tänään oli liikunnassa jalkapalloa, ensi viikolla on myös jalkapalloa, ja kahden viikon päästä yleisurheilua... Eiiii!!!
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Ixu » To Elo 27, 2009 5:37

Ixu kirjoitti:Huomenn, eiku perjantaina on pistarit<__<

Eipäs ollukkaan, vaan perjantaina JA tänään... nelonen tuli...
Meilläkin oli ukkonen yöllä...
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Elo 30, 2009 5:22

Ääääärgh! >:\

Inhottaa. Yäh.

Niin. Yksi ikiaikaisista pelilemppareistani on Seiken Densetsu 3. Koskaan Japanin ulkopuolella julkaisematon mestariteos, joka levisi netissä fanien kääntämänä. Ehdoton lempihahmoni on Riesz, joka myös fanikäännöksen myötä Lisenä tunnetaan. Ja aina, aina kun etsin fanarttia siitä hahmosta, sitä löytyy yllättävän runsain mitoin joka nyt on ihan kiva juttu. MUTTA kun siitä valtaosa on vähintään ecchiä ja aika iso osa hentaita. Eipä miulla ole mitään sitä tyylilajia vastaan mutta vähäsen risoo lempipelin lempihahmon ainainen raiskaaminen... >x(

........Ääääääärgh :evil:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Su Elo 30, 2009 9:23

Misery on vihainen. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Elo 31, 2009 7:44

Juh. Miulla on kolme eri Misery ilmettä joita voin vaihdella vähän mielialan mukaan :wink:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Pe Syys 04, 2009 10:28

H-U-O-K-A-U-S...... En todellakaan ole mikään aamuihminen... Lämmin peittö ja piiitkät unet on paljon houkuttelevampaa kuin kuudelta herääminen ja koko päivän pulpetissa istuminen. Vaikka kello soi jo kuudelta, niin pääsen ylös vasta puoli tai varttia vaille seitsemän.
No eilen kävi niin, että herätessäni huomasin kellon olevan jo 7:07, kun kouluun olisi pitänyt lähteä jo tasalta.. Siinä oli käynyt niin, että olin
a) unohtanut laittaa kellon soimaan illalla (omasta mielestäni laitoin kyllä...)
tai b) laittanut kellon soimaan, mutta olin puoliunessa laittanut sen pois kun piti herätä (en kyllä muista kuulleeni ollenkaan kellonsoittoa, ja kännykkäni on simpukkamalli, joten se pitäisi avata jotta saa herätyksen pois päältä..)
Tänään taas heräsin suht' ajoissa, mutta kun kävin hakemassa laatikosta lisää paperia kansiooni ja nojasin jalalla siihen laatikkoon, niin eikös se kallistunut ja tiputti telkkarin päältä kaikki mahjong-nappulat (puisessa kupissa) ja lasikuulat (puolet n. 5cm korkeassa maljakossa ja puolet snapsilasissa). Kaikki lattialle....

Ei nämä mitään isoja juttuja ollut, mutta ärsytti silti...
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Etsura » La Syys 05, 2009 9:07

^Eipä välttämättä isoja ongelmia jos silloin tällöin tapahtuu, mutta jos alkaa mennä joka-aamuiseksi niin koko elämä voi mennä vähän reaiteiltaan.

Terveisin nimim. Kokemusta On
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä