Nuutyasha kirjoitti:Fak.
Todellakin.
Itseäni ärsyttää suuresti se, että joudun menemään orkesteriin puolipakotettuna vaikken edes haluaisi T_T Olen istunut siellä soittamassa jo 7 vuotta ja päätin nyt etten enää mene sinne mutta eikös soitonopettaja patistanut minua sinne takaisin. En halua, enkä jaksa. Sitä paitsi minulla on tänä vuonna musiikkiopistossa vielä yksi teoria, enkä senkään takia tahtoisi orkesteriin. Onneksi sentään ei ole enää isoskoulutusta niin eipähän tule keskiviikoista sellaisia 8-20 - päiviä. Pääsen nimittäin joka jaksossa keskiviikkona puolen neljän kieppeillä koulusta ja orkesteri alkaa yleensä neljän aikaan. Milloin ehdin tehdä läksyt jos joudun menemään sinne?! Mietin kyllä vielä jaksanko vaivautua vai jätänkö menemättä - suoraan sanottuna ei kiinnostaisi yhtään. Asiaa hieman vaikeuttaa se, että kun viime vuonna orkesterissa kysyttiin kuka tulee ensivuonna, viittasin varovaisesti kun en uskaltanut sanoa etten tule >< Onneksi niitä ei laitettu ylös mihinkään mutta orkesterinohjaaja ilmeisesti luulee, että olen tulossa paikalle - mitä en todennäköisesti aio tehdä.