Mitä harvest moon pelejä omistat?

Jooh eli tänne vastedes kaikki keskustelut tyyliin "pelaatko mieluummin" "lempihahmosi" jne. Myös jos et ole varma oikeasta kategorista laita keskustelu tänne niin siirretään se sinne minne se kuuluu.

Valvoja: josie

Mikä on suosikki harvest moon peli joka teillä on tai on ollut?

Harvest moon DS (Cute)
6
43%
Back to Nature
2
14%
a Wonderful Life (myös special edition) ja Tyttöversio Another Wonderful Life
4
29%
(More) Friends of Mineral Town
1
7%
Magical Melody
0
Ei ääniä
Rune Factory sarja (tällä hetkellä osat 1&2)
1
7%
Futuristic Harvest Moon: Innocent Life
0
Ei ääniä
Harvest Moon Island pelit (Kimishima&Kiranaka, ei vielä euro/jenkkijulkaistu)
0
Ei ääniä
Joku vanhempi GBC tai SNES tai 64 peli
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 14

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 17, 2008 3:39

Ei se peli (ei ainakaan pitäisi) tiletä jos ei käytä kaivoksessa sitä "seivaa-lataa" triggiä paljoa... Tosin pitäisi itsekin sitä pelata... Vaikka noidan naimiseen ei ikinä hermot riitäkkään... Joten aloittanen sen alusta ja alan taas riiata Namia. Sehän on pikku Jaylle sopiva vaimoke :wink: (Tämä "vitsi" oli suunnattu vain Samanthalle koska hän tietää... Jay wa uke booya deshou~)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jermakki » To Tammi 24, 2008 5:49

Harvest Moon Back to Nature löytyy PS1:lle, ja Wonderful Life PS2:lle.
Jermakki
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 24, 2008 7:33

Tervetuloa foorumille Jermakki~ Mites tänne päädyit? :D
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jermakki » To Tammi 24, 2008 8:23

Tossa googlettelin jotai Harvest Moon juttuja ja tämmönen löyty. HM: Back to Naturea oon pelaillu jo vuodesta.. 2002 asti, että en mikää alottelija ole :D
GBA:lle pitäs hankkii friend of the mineral town, vai mikä lieneekään.

Yllättävän olemattomasti on täälä juttua tuosta, ah niin mahtavasta HM: Back to Naturesta.. Onhan se Playstationin kovimpia pelejä.

Tuohon äänestykseen jos viitsisi niin laittaisiko joku tuon back to naturen siihen vaihtoehdoksi :wink:
Jermakki

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 24, 2008 8:50

Joo voisihan niitä vaihtoehtoja siihen lisätä. En itse aloittanut tätä keskustelua joten en ole puuttunut siihen joskin kyllä mietin sitä joku päivä... Mjoo... *kipittää muokkaamaan*

EDIT Noh niin lisäsin samantien kaikki pelit jotka vain yhdeltä istumalta muistin ♥

Ja aah Google on kaveri ♥ Kerrankin >_>
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jermakki » Pe Tammi 25, 2008 10:57

Oujee, kiitos tästä. Taidan mennä pelailemaan Back To Naturea..

Kysymys, onko Wonderful Lifessä vain huono alku, vai.. Onko se koko peli surkea.. Kun alusta en tykkää yhtään.
Jermakki

ViestiKirjoittaja josie » Pe Tammi 25, 2008 4:13

Tuota omasta mielestäni AWL:län alku oli sen paras osa :roll: Kun sai kaikki rakennukset ja muut niin ei ollut enää mitään pointtia koko hommassa. Ja sain kaiken hommattua jo sinä aikana kun lapsi oli TAAPERO. Joten sitten oli mooooonta vuotta aikaa nukkua. Ja herätä hoitamaan eläimet aamulla ja illalla. Yksikään elikkoni ei ikinä edes sairastunut tai mitään muuta dramaattista... Toooosi tylsää.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jermakki » Pe Tammi 25, 2008 5:29

Noh, en kyllä ole pelannut sitä kun.. viikon.. Ei vaan iske tuo :(
Jermakki

ViestiKirjoittaja josie » Pe Tammi 25, 2008 6:28

Mjoo... Itselläni oli ihan ok meno vielä kaksi vuotta lapsen syntymän jälkeen kun keräsin rahaa niihin uusiin rakennuksiin jne mutta sitten kun ne oli niin ei ollut mitään. Möllötin vain ja välillä juoksentelin ympäri kaupunkia toivoen että jotain tapahtuu. Tai useimmiten mitä ei tapahtunut :roll: Sain sen silti pelattua kerran läpi luultavasti suomalaisella sisulla :lol: Toista kertaa en kyllä taida pystyä...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jontzzu » La Heinä 19, 2008 9:14

Itse omistan seuraavat pelit:

Harvest Moon SNES*
Harvest Moon GB*
Harvest Moon 2 GBC*
Harvest Moon 3 GBC*
Harvest Moon 64*
Harvest Moon - Back to Nature (ja girl-versio importina)
HM - Save the Homeland (Import)
HM - Friends of Mineral Town (ja More FoMT)*
HM - A Wonderful Life SE
HM DS (ja Cute)*
HM - Island of Happiness*
Bokujou Monogatari: Kira Kira Taiyou to Nakama Tachi*
Innocent Life (Import)
Rune Factory*
Rune Factory 2*
Puzzle de Harvest Moon*

*omistan vain emulaattorilla.
Lihavoitin ne jotka omistan oikeasti

Elikkäs noista mun suosikki on Back to Nature, sen takia koska se oli ensimmäinen HM-peli jota koskaan pelasin, niin siitä on jäänyt niin nostalgiset muistot ^^
Peli on hauska pelata, siinä on paljon tekemistä ja pelattavaa. Ainoa huono puoli on se, että kun on saavuttanut kaikki tärkeät jutut ja saanut paljon rahaa, niin pelaaminen käy aika tylsäksi.

Pidän myös Friends of Mineral Town -peleistä ja täytyy sanoa että ovat hyvin osanneet kääntää GBA:lle tämän pelin.

Sitten seuraava HM-peli jota pelasin oli Wonderful Life ja aluksi en pitänyt pelistä juuri ollenkaan. Jotenkin se vain tuntui hidastempoiselta ja se ärsytti. No, en pelannut sitä moneen kuukauteen, mutta sitten päätin ottaa sen uudestaan esiin ja kokeilla uudestaan sitä. Kyllä minä sitten siitä opin pitämään ja ihan hyvä peli se loppujenlopuksi on ^^

En ihan jokaisesta jaksa kirjoitella, mutta siinäpä on joitain mun mielipiteitä.
Kuva
Jontzzu

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Heinä 21, 2008 10:53

Niinjoojuu, itse olen pelannut tosi monia Harvest Mooneja, mutta itseasiassa omistan vain kolme. Elikkäs:
Harvest Moon: A Wonderful Life (GameCube)
Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon
Harvest Moon (Snes) .
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Heinä 23, 2008 5:07

Tällä hetkellä omistan vain Harvest Moon DS:n USA-version. Oikein lupaavalta vaikuttaa, vaikka en ole sattuneesta syystä ehtinyt vielä itse kunnolla peliin tutustua.

Friends of Mineral Town oli varmasti GBA:ni pelatuin peli, mutta sen menin jo myymään, kun uskoin saavuttaneeni kaikki mahdollisuuksien rajoissa olevat tavoitteet (joihin, btw, ei minulla kuulunut kumpikaan lomamökki...)

GBC:n ensimmäinen Harvest Moon oli se, mikä koukutti miut farmielämään. Pelasin lopulta itselleni puoliväkisin sen Ranch Masterin arvonimen ja olisinpa muuten selvinnyt paljon helpommalla, jos olisin heti tajunnut, että lehmiä EI TARVITSE ulkoiluttaa joka päivä, siis sateellakin. :lol:

Cute-version hankkimista olen harkinnut, mutta jotenkin tuntuisi ehkä oudolta tavoitella pelissä aviomiestä eikä vaimoa, vaikka olenkin itse naispuolinen.

Ja sen olen päättänyt jo aikoja sitten, että HM:t saavat minulla rajoittua kaksiulotteisiin käsikonsoleiden versioihin. :wink:
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja May Max » Su Elo 31, 2008 3:46

Öö itselläni on vain harvest moon ja harvest moon DS cute.Ajattelin vielä tilata tänän Island of happynesin [vai miten se kirjotetaan] JOS kerkeän. mutta en tiedä onkose järkevää menettää kaikki vaivalla keräämänsä rahat :cry: Onko se teidän mielestä järkevää.
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Tom » Su Elo 31, 2008 4:47

On :D Itsekin olen Islandin tilannut ja se tulee tiistaina..! :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja May Max » Su Elo 31, 2008 4:55

Okei :D siis tilaan sen!!!!! olen sitten velkaa iskälle 132 e.
May Max
Kana tarhanpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Harvest Moon Yleensä