Hana Kimi

Keskustelu animesta ja mangasta tänne.

Valvoja: josie

Hana Kimi

ViestiKirjoittaja KilluaR » To Tammi 24, 2008 12:08

(uutena henkilönä täällä vielä sanon hei ja moi kaikille)

Olen nyt vakavissani keräillyt kaikenmaailman tietoa manga sarjasta Hana Kimi, joka japanilaisittain tunnetaan "Hanazakari no kimitachi e". Ja ajattelin tässä alkaa työstämään sille suomenkielisiä netti sivuja, omien hakutulosteni mukaan en ainakaan googlesta sellaisia löytänyt vielä.
Jos on ihmisiä jotka tietävät sarjan ja tahtovat antaa apua materiaalien luomiseen tai esitettävään tietoon, kysymyksiä, toiveita jne.
Jos on ihmisiä jotka eivät tiedä sarjaa, tulen olemaan iloinen esitellessäni sarjan teille^__^

Foxylta pyytäisin tausta tuki apua, jos suinkin voit ja ehdit... :> (sivu pohjaa sun muuta)
Shut up and do me.
KilluaR
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 24, 2008 3:36

Mjoo mää autan kyllä siuta htmllän kaa parhaani mukaan. Aka huudan pikkusiskon avuksi kun en itse tajua :D Et oo aatellu alkaa samantien "Scannaamaan" sitä ja kääntämään koko mangan suomeksi. Chapteri/viikko ei olisi kovin paljoa~ Jaa voisin autella siinäkin. Gotta luv teh serie~
josie
[Admin] No-life

käännöstelemään

ViestiKirjoittaja KilluaR » To Tammi 24, 2008 4:06

Jaa jaa, olen harkinnut, olen miettinyt myös helpompiakin tapoja... mullahan on ne enkku scanlaationit.. niihin pitäis vaan kysyä lupa, itse tekijöiltä... mut toimishan tuo skannerillakin, ja HKn enkku on helppoa, pelkään vain kirjojen taittumista kun niitä käsitellään koneissa.
Ja layoutista tulee pinkki! :) muhahahahhaa... no yök-
Ja ehkä jos ne vetää mahdollisimman paljon lukijoita, sarjaa voitais alkaa virallisestikin julkaisemaan suomen kamaralla, meiltä edelleen puuttuu maata käännyttävät ja järisyttävät sohjo manga sarjat. Hana Kimi olis erittäin hento aloitus. (ku mikään TMM ><! Argh *järjesteli viime yönä taas hyllyään ja kammoksui TMM kirjojaan*
Shut up and do me.
KilluaR

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 24, 2008 7:52

Niin no enkku scannien kääntäminen suomeks saattas olla kaikkein helpointa. Ja yleensä scannaajat antaa kyllä kunhan pitää niissä ne "scanlated by XXXX" merkinnät

TMM... TMM.. TMM.. TMM? Teenage Mutant Minja? :lol: Anteeksi menen ampumaan itseni.
josie
[Admin] No-life

mörfh

ViestiKirjoittaja KilluaR » Pe Tammi 25, 2008 10:10

Teenages mutant ninja turtles... toi biisi soi eilen mun päässäni.. se tuli mieleen kun luettiin logistiikan kokeeseen jossa yhden kuljetusyksikön nimi oli TNT..
(TMNT)

Niin, pitää eka kokeilla tota omaa skannaamista, kattoa minkälainen sen jälki on, yks ch. viikossa, njaa... julkaisupäivä olis sit aina Su. Olis mielenkiintoista, tiedän vain yhden suomalaisen yhteisön joka käänsi (en tiedä kääntääkö vieläkin) Aishiteruze Babya, mikä nyttemmin tuli sitte VIZn julkaisuun.
Japanistakin olis kiva kääntää, suoraan alkuperäiskieleltä, mut empäs osaa xD Muhahahhaha! (niissä enkku scanneissa oli joskus hirveitä sivuja, keltaisia, ja joissain oli karmeat epäselvät tekstitykset, pitäis sit se fonttikin etsiä niihin... onepiecehq käyttää hyvää fonttia, mistähän sellasen sais, sama homma Ju-ni:lla, joka kääntää Bleachia)
Mut en ala kääntämään, ennen kuin olen saanut itse sivut valmiiksi, muuten tulee ihan liikaa hommia.. ajattelin pistää sinne sivussa, niiden TV-draamojen näytteliätkin ja soundrackien tekijä esittelytkin, eli Orange Range ja ...mikä lie Ai Otsuka se toinen nyt olikaan XD
Shut up and do me.
KilluaR

Paluu Anime & Manga