Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon (DS)

Kuten otsikko sanoo, Rune Factory keskustelu tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Purin » Pe Loka 19, 2007 7:05

josie kirjoitti:
Nuutyasha kirjoitti:Olethan varmasti "koskettanut" sitä Add nabbulaa? Muuten en tiedä mikä voisi olla syynä. :o

EDIT: Niin ja Josie on lisätty Kamuihin. :)

Täh? Mistä tiesit miksi nimesin Ragunan??? *nimesi poikaparan Kamuiksi* :lol:

Purin oletko yhdistänyt pelisi Wi-fi-connectioniin? Koska jos et koskaan ole käyttänyt Wi-fiä se voi vaatia sitä. *Tappeli itse oman pelinsä kanssa tovin* (lähinnä koska netti yhteys yllättäen katkesi XD )
quote]

Miten se peli yhdistetään Wi-Fi Connectioniin? xD
*Ei ymmärrä mitään Wi-Fi:stä*
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » Pe Loka 19, 2007 8:49

Purin kirjoitti:Miten se peli yhdistetään Wi-Fi Connectioniin? xD
*Ei ymmärrä mitään Wi-Fi:stä*

Ensinnäkin tarvitset joko langattoman internetin tai sen ihmeen USB connectorin..
Ja sitten riippuukin pelistä joten.. *siirtyy takavasemmalle*

Muuten.. täällä on jonkin näköistä ohjeistusta..
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Ke Marras 07, 2007 9:28

Empä nyt keksinyt mihin tämänkään olisin postannut joten tänne vaan :lol:

Josie on onnistuneesti päässyt naimisiin Tabathan kanssa Runessa ensimmäisen vuoden syksyn 26 päivä. Piru vie olen ylpeä. Epäilin että onnistunko ekan vuoden aikana siinä mutta hyvin ehdin~ Monstereita on niin helppo kerätä ja minulla on varmaan 20 Woollyä (siis lammasörkkiä)Mutta tykkään niistä <3 Ja enää 2 päivää niin pääsen jatkamaan tarina puolta >_< Tosin nyt on kädet täynnä simssin kanssa kun osallistuin simsteinimalli kilpailuun :3 Heh olen ehkä huonoin osanottaja... Ja ainoa jolla ei ole aiempaa kokemusta moisista kisoista... No jaa <3 Miulla on kivaa~

Mjoo hiljasta on ollut eh?
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ke Tammi 16, 2008 2:42

Jeee!!!!!!!! Perjantaina saan rune factoryn....!! JA lupaan saada raivarit jos sitä ei vpd:ltä löydy!! Aina minun tuuria kun on rahaa uuteen peliin niin sitä ei löydy mistään :roll:
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Tammi 16, 2008 4:59

Jee lisää "runettajia" meiän foorumille <3 :lol:

Jokos vaimoke on tiedossa? Niitten tiedot sentäs löytyvät täältä foorumilta ja ihan varsinaiselta saitiltakin :3 *ylpeä kun saanut jotain ihan oikeasti tehtyä*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ke Tammi 16, 2008 5:33

Olen miettinyt että melodyn voisin vaimokseni ottaa :P Se on kaikista söpöin noista :) Toinen vaihtoehto voisi olla Lara :)Saattaa olla et perjantain jälkeen olen kokoajan neuvoa kysymässä :lol: Piti lisätä viel vitja kun fogusta kattelin vähän se melody ON SÖPÖ!!! Sais se perjantai tulla nopeaa
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Tammi 16, 2008 6:50

Hee~ Pinkkiin päin kallellaan eh? Mjoo... Noh kyllä myö täällä parhaamme mukaan koetellaan vastailla. Parasta on muistaa ettei luolien läpipeluun kanssa kannata kiirehtiä tai joutuu odottamaan puolivuotta tyhjän panttina että pääsee Misty Bloom Caveen... (sinne pääsee vasta talvella ja itse olisin ollut menossa sinne heti kesän ekalla viikolla...) Lisäksi jostain käsittämättömästä syystä Runessa viikot ovat kuusipäiväisiä. Meni 3 peli viikkoa ennen kuin tajusin sen :oops: Ihmettelin vaan että tuntui viikot lyhyiltä...

Ja Melody on helpoin iskeä käymällä kylvyssä joka päivä ja Lara tykkää mansikoista joita voi ikuisesti kasvattaa sopivasti siinä ekassa luolassa :wink:

Ja olen tismalleen samaa mieltä sen kanssa että perjantai saisi tulla jo. En jaksa enää kohta töissä. >_< Eka viikko ja kaikki paikat kipeenä kun yhtäkkiä joutunut seisomaan aina käytännössä 7 tuntia putkeen @_@ Jalata tärisee nytkin ja pääsin sentään töistä jo 3 tuntia sitten... D:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Tammi 18, 2008 8:28

Jeij jee nyt olen rune factoryn onnellinen omistaja <3 Pitää oottaa viel et saunavuoro menee ja poika nukahtaa saan täydellisen keskittymisrauhan peliin!!!!!!!!! :)
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Bunis » La Tammi 19, 2008 2:55

Nyt tarviis apua miten ja mistä saa talon laajennuksen ja keittiön tai sinne niitä tavaroita :) ???????
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Tammi 19, 2008 9:01

Talon laajennuksen saa ostettua Neumanilta 200 000 Goldilla ja 2000 halolla. Keittiön ja tavaraa pystyy ostamaan viikonloppuisin Ivanilta. Tuotteet vaihtuvat viikottain, tässä lista:

Week 1

Kitchen - small 1000 G
Kitchen - large 1000 G
Refrigerator - small 1000 G
Refrigerator - large 1000 G

Week 2

Cheese Maker 1000 G
Mayonnaise Maker 1000 G
Seed Maker 1000 G
Yarn Maker 1000 G
Yogurt Maker 1000 G

Week 3

Shelves - small 1000 G
Shelves - large 2000 G
Table Set - small 500 G
Table Set - large 1000 G

Week 4

Frying Pan 1500 G
Knife Set 1000 G
Mixer 700 G
Oven 2000 G
Pot 1200 G
Steamer 800 G

Week 5

Double Bed 10,000 G
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Bunis » To Tammi 24, 2008 4:44

Jee ensimmäinen eläin saatu mutta kun en osaa ruokkia sitä hehehe :D "lampaan" siis omistan :)
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 24, 2008 7:26

Työnnät vain ruokaa siitä talli-navetta-whatever-thingin luukusta sisään niin se osaa itse ottaa sitä sieltä tarpeittensa mukaan. Itselläni yleensä on joka navetassa aina vähintään 50 fodderia (tai mitä ne tässä pelissä ovatkaan)... Ja meikällä on mooonta monsterhuttia. Pakko olla kun nain Tabbyn ja sen vaatimus oli 50 hirviötä. Mikä oli muuten helppo saada kasaan =P
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Tammi 25, 2008 7:24

Minulla on kohta vasta kasassa talo rahat..Koitan sitkeästi kalastella :) Tuota tapahtuuko ne eventit niin kuin muissakin noissa peleis??? Vitja en saa sitä ekaa ees tapahtumaan voi johtua myös siit et aina unohdan sen :D hehehhehe

Minäkin katoin et se tabatha ois ihana vaimo ehdokas mutta ne vaatimukset aika kovat on.... Mie tykkään helpoista tapauksista :roll:
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » La Tammi 26, 2008 12:41

Eventit? Siis nuo "vaatimuksetko"? Tässä pelissä ei ole heart eventtejä mutta joillain tytöillä on nuo vaatimuksensa joitten toteuttaminen vie aikansa... Laraanko nää päädyit sitten? Ceci katoaa tietyssä vaiheessa peliä joten ko. event aukeaa sitten kun on sen aika. Eli siis kun ööh... Olet läpäissyt 3(?) ekaa luolaa. Ja sitten se pormesti (Godwin) ei suostu antamaan passia seuraavaan. Kipitä kirjastoon ja Russell kertoo Cecilian kadonneen ja menneen sinne... Ööh Mount Clemessille ja sitten puhut Godwinille ja Godwinista Cecilia on pelastettava joten saat passin sinne. Cecilian löytään kun suuntaa aina mahdollisiman alareunaan siellä. :3

Joo... Itse pohdin että jos olisi aikaa niin voisi vaikka koettaa pelata Tabby muistiota niin kauan että saan lapsen ja sitten aloittaa alusta ja naida Lynette. Joku siinä silmälapussa hitsi vie vaan vetoaa... :roll: :oops:

Tabatha muuten kutsuu naimisiin menon jälkeen M'Lordiksi :lol: Tai joksinkin muuksi saman tyyppiseksi muttei suostu sanomaan pelkältä nimeltä. Näin jos joku on Tabathaa harkinnut :roll:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » La Tammi 26, 2008 1:00

Eeeenn vaan melodya koitan :) No kävin tosiaan yksi perjantai juttelemas molempien naisten kans niin kuin piti ja nyt koitan muka ananasmehulla saada ystäväksi sitä majatalon naista että pääsen jutteleen sen oliko se sharron...Syökö tuo ampiainen samaa mitä lampaat? .
Bunis
Turnipsien kerääjä

EdellinenSeuraava

Paluu Rune Factory