Oooh foorumeissa kaikki mikä pitää tietää on: JOS aiot lähettää toisen viestin oman viestisi perään niin siinä edellisessä viestissä on "Muokkaa" toiminto, jota kannattaa ja PITÄÄ molestaa. Niin pidätte meikän onnellisena vaikka itsekin tupla-tripla ja quadro-postaan... >_>' Ja jos on jostain muusta kysymistä niin kysy tokkiinsa~ Koska nää oot "vaan" jäsen ni et tosin pääse tökkimään hallintapaneelia.Usko pois se se vasta on hauska vempain. Kerran kulutin päivän siivoamalla omiani ja muitten tuplaposteja pois siellä. (tai oikeastaan yhdistelin viestejä ^_^' noh whatever.)
Hei joo ens vuonna lähetetään sinne Harvest Moon Doujinshi, "kun Jackin Mansikki-lehmä karkasi" *nyöks nyöks* ja siitä vaan fanarttia postaamaan. Itse pitäisi poistaa oma "galleriansa"... *köh* ala-arvoista sontaa sisältää mokoma mutta kun en viitsi tehdä parempia tilalle
Jos nää tahdon tehä HM fanarttia niin voit piirtää miulle Rune Factory 2:sen Barretista ja Jakesta shonen-aita ♥_♥ Mää voin sit ostaa sen jahka ne työkkärissä tajuu että mä oon työharjottelussa ja lähettää mulle sen pirun lapun mitä pitää täytellä että saa rahaa. Vasta ne kohta on kuukauden tienny että mä sain töitä