Rune Factory 2!

Kuten otsikko sanoo, Rune Factory keskustelu tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Pe Tammi 04, 2008 4:32

Kahtokkees, vihdoinki lapselle lisää vaimokkeita (noh tyttöystäviä whatever...)

Suu & Muu
Vaikka nämä tyttökaksoset ovatkin samannäköiset ovat heidän luonteesa kovin eriävät. Vanhempi siskoista on (Placid?) ja nuorempi kiinnostunut fyysisestä toiminnasta (eli urheilusta?) He ovat erottamattomat ja toistensa parhaat ystävät.

Jos nai toisen saako toisen kaupan päälle?
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 14, 2008 4:20

Onko kellään muuten kiinnostusta jos kirjailen eri tehtäviä ylös tänne? Tosin kovin moni sitä tuskin japaniksi vaivautuu pelaamaan... :?

Rakastan yhtä Manan isän antamaa tehtävää. Tämä vain kysyy että arvaanko kenestä pojasta Mana pitää. Ja sitten saat käydä läpi kaikki naima ikäiset miehet kaupungista ja Douglas vastaa aina "ei arvaa uudelleen" sitten kun kaikki on arvannut niin Kyle alkaa panikoida ja toteaa "Ei sitten ole muita kuin minä" ja Douglas vastaa "Juuuri niin ja se on ANTEEKSIANTAMATONTAAAAA!!!" :lol: ja sitten Kyle parka sanoo muutaman tuhat kertaa "anteeksi" ja lopulta Douglas vain päästää menemään. Hihih~ On se ihanaa ymmärtää tarpeeksi japania ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » Ma Tammi 14, 2008 7:38

Osaatkos sinä japania? :shock: Olen itse aina halunnut osata mutta olen sen sijaan hyvä enkussa :D .
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 14, 2008 9:41

Noh jonkun verran. Olen japaninkielen toisella vuosikurssilla. Mutta tarpeeksi että pienellä hakemisella tajuan suunnilleen mitä on meneillä. Vielä kun oppisi Kanjeja lisää... (niistä osaan lukea sanat puu, pitää, kivi, metsä... ööh... ja joitain muita joita en nyt muista :D )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » Ti Tammi 15, 2008 5:45

OOOoooo... :shock: On varmaan kivaa osata japania. :)
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja popuri-love » La Tammi 19, 2008 5:54

josie kirjoitti:Onko kellään muuten kiinnostusta jos kirjailen eri tehtäviä ylös tänne? Tosin kovin moni sitä tuskin japaniksi vaivautuu pelaamaan... :?

Rakastan yhtä Manan isän antamaa tehtävää. Tämä vain kysyy että arvaanko kenestä pojasta Mana pitää. Ja sitten saat käydä läpi kaikki naima ikäiset miehet kaupungista ja Douglas vastaa aina "ei arvaa uudelleen" sitten kun kaikki on arvannut niin Kyle alkaa panikoida ja toteaa "Ei sitten ole muita kuin minä" ja Douglas vastaa "Juuuri niin ja se on ANTEEKSIANTAMATONTAAAAA!!!" :lol: ja sitten Kyle parka sanoo muutaman tuhat kertaa "anteeksi" ja lopulta Douglas vain päästää menemään. Hihih~ On se ihanaa ymmärtää tarpeeksi japania ♥

Joo tota ajttelin hankkia ton rune factoryn ja olisi kiva tietää ne tehtävät :D
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Tammi 19, 2008 9:03

Se varmaan ilmestyy amerikassa tänä vuonna, jotenka suosittelisin odottamaan. :) Mutta tietenkin jos hoppu tulee GameFAQS- sivustolta löytynee varmaan tulevaisuudessa ohjeita tehtävien läpäisemiseen.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Tammi 20, 2008 1:58

popuri-love kirjoitti:
Joo tota ajttelin hankkia ton rune factoryn ja olisi kiva tietää ne tehtävät :D

Kannattaa ostaa ensin Rune factory 1 ja sitten katsoa jos siitä tykkää ja hankkia kakkonen sitten kun se tulee englanniksi :3

Pääsin eilen naimisiin muuten. Dorothy on niiiiiiiin söpö. :lol: ja kuolen joka aamu kun se tervehtii minua sanomalla "a-ana-anataa" (tarkoittaa "sinä" tai puolison tapauksessa "kulta"/"rakas" ) Enää 13 päivää lapseen~ Häät muuten pidimme 5 päivä ekan vuoden kesää *köh* joku sanoi fogussa että Dorothy on keskitason haaste... Itse sanoisin että tosi helppo jahka sai ongen ja pystyi hankkimaan sille joka päiväisen Iwana kalan... Ja sain ongen ensimmäisen viikon aikana :roll:

Mjoo... Nyt jos yrittäisi vielä ystävystyä kaikkien muitten kyläläisten kanssa ennen kuin rakentaa koulun eli siis aloittaa lapsella pelaamisen.

Rakastan muuten Jakea aina vain enemmän, on niiiiin söpöä kun se joka päivä murahtelee minulle tervehdyksiä ja ei koskaan sano nimeäni aina vain "Ningen" (eli "ihminen" )

Joo... Tänään kaikki on niiiiiin ihQua ja ihanaa että pidän tauon runesta ja pelaan simssiä välillä. Voisin vaikka asennella kaikki uudet lataukseni siihen *3* Ja huomenna taas töihin. Voih... -_-'
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » Su Tammi 20, 2008 8:02

Muuten jos hankin rune 1 niin onko siihenkin tehtävät?

Jos on niin voisiko joku laittaa ne tänne? :lol:
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 21, 2008 5:28

Ainoa tehtävä joka siinä on on pelastaa Cecilia, mutta se kuuluu tarinaan. Tietysti siitä voisi jonkun sortin läpi peluu oppaan vääntää mutta siinä menee varmaan pari päivää... Etenkin kun on päivät töissä ja on muutakin elämää ^_^' Cecin pelastamisen lisäksi siinä juostaan pari luolaa läpi ja lätkitään kumoon pari isompaa bossmonsteria. Tosi helppo peli jos vaan jaksaa aina välillä treenata pari tasoa lisää itselleen. (Tarkoitan tätä nyt siinä mielessä että olen maailman huonoin reaaliaika taistelija ja refleksini tällaisissa peleissä ovat surkeat ja läpäisin pelin silti aika helposti)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Tammi 22, 2008 10:46

josie kirjoitti:Ainoa tehtävä joka siinä on on pelastaa Cecilia, mutta se kuuluu tarinaan. Tietysti siitä voisi jonkun sortin läpi peluu oppaan vääntää mutta siinä menee varmaan pari päivää... Etenkin kun on päivät töissä ja on muutakin elämää ^_^' Cecin pelastamisen lisäksi siinä juostaan pari luolaa läpi ja lätkitään kumoon pari isompaa bossmonsteria. Tosi helppo peli jos vaan jaksaa aina välillä treenata pari tasoa lisää itselleen. (Tarkoitan tätä nyt siinä mielessä että olen maailman huonoin reaaliaika taistelija ja refleksini tällaisissa peleissä ovat surkeat ja läpäisin pelin silti aika helposti)

Heei, eihän siinä isoa leveliä tarvita. Vain kunnon ase. :P
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Tammi 22, 2008 4:40

Kyllä siitä oli vain hyötyä ;) Kolme vikaa luolaa juoksin läpi ja vikalle pääkälle nauroin päin naamaa kun se oli niin surkea, en edes käyttänyt yhtään potionia koko taistelun aikana, juoksin vain perässä ja löin kun se viipotti menemään... Ja tosin jos on liian hyvä ase niin tappaa itse itsensä kun ei ole aseenkäsittelytaitoja eli siis rune pointit ja sitten henget tippuu järjetöntä vauhtia...

Joskin ylitasoisuuteni todellakin johtui siitä että odotin puoli vuotta Misty Bloomiin pääsyä ja siinä sivussa treenasin... Öh accessorien ja aseitten tekoa joten siis läiskin vihollisia jotta sain materiaaleja niistä :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 24, 2008 9:01

Jos ketään muuten kiinnostaa niin yksi fogun jäsen jolla ilmeisesti ei ole elämää tai jotain on postannut kaikki Rival Marriaget, Kylen häät ja ties mitä muuta youtubeen. Rakastan sitä miten muitten miesten häissä voit varastaa näitten tuoreen vaimon jos vain kosit sillä hetkellä. Ja vielä enemmän rakastan Gordonin räkäistä naurua kun sulhoparka jätetään alttarille :lol:

Niin ja sitten se varsinainen linkki, menkää tekin naureskelemaan: http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 1A8B36852B

Ja rakastan sitä että kaksoset tulevat yhdessä paketissa. Nait toisen ja saat toisen kaupanpäälle. Kimppakivaa <3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » To Maalis 20, 2008 7:53

Voiko Rune 1 jatkaa lapsella vai oliko se sillä lailla että baby viettää äitinsä käsivarsilla lopun elämää?
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Maalis 20, 2008 8:38

Rune 1:ssä se lapsi vaan pysyy vaimon käsillä. Se on siinä vielä kahdenkymmenenkin vuoden kuluttua. Nais-parka joutua nyt raahaamaan sitä aina mukanaan...
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Rune Factory