apua!! :P

Keskustelu Gameboy peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 21, 2007 3:41

Joo pojan sain sen majatalon tytön kans :P

Huvittava kommentti et se näyttää ihan apinalta :D jotain tuohon tyyliin se mun vaimo tokas :D
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 21, 2007 3:46

Apinalta ^_^' Noh tottahan sekin... Rice cakeja saa näköjään uuden vuoden juhlasta. Ja Goddessin peliohjelmasta kevään viitenä ensimmäisenä päivänä (en muista tarkkaa koodia mutta kääntele kanavia ja lopulta esiin tulee goddess game show jossa tämä kysyy "Isompi vai pienempi" verrattuna edelliseen numeroon.)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » La Syys 22, 2007 7:48

Tuota minulla jäi kori sinne saakutin kaivokseen niin pitääkö mun mennä hakemaan se takaisin vai tuleeko se itsestään kun tietty aika menee koska tietokoneella kun pelasin niin se kyllä tuli takas pihalle kun meni jonkun aikaa mutta onko se tässä näin...Voiko se edes niin poiketa tietokoneella emulaattorilla pelaaminen tähän "oikeaan" peliin?? Vitjatti oikeasti vahingossa ajatuksissani tallensin ja nyt ottaa kupoliin ei jaksais niin pitkän matkan päästä mennä sitä taas hakemaan ja menee päivä taas pelkässä louhoksella seikkailemiseen...!!!!!!!!!!!!!
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 24, 2007 1:19

Muistelisin itse joskus kaivautuneeni tosi syvälle ja sitten pyörtyneeni sinne niin että kori jäi sinne. Itse tarvitsin korini heti joten kaivoin sen esiin seuraavana päivänä. En siis tiedä tuleeko se takaisin... Tosin jos se emulaattorilla palasi niin eiköhän sitten varsinaisessa pelissäkin :?
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ma Syys 24, 2007 3:39

Noo ei ole tullu viel mut enpä pääse vasta kun talvella hakeen takas onneksi on jo syksy menos...Tuntuu inhalta sadonkorjuu ilman koriani :cry:

Noo mutta onneksi kohta on talvi ja pääsen hakemaan rakkaani takas kotia :D
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Bunis » To Syys 27, 2007 2:47

Mitä iloa tuosta villalangasta on..?? Paitsi kuskata sille mummelille et se tykkäis minusta :DD
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Syys 27, 2007 8:01

Eipä kai paljon mitään... Hetkinen joltain... Aivan Elleniltä saa jos talven aikana (saattoi olla jonain tiettynä ajankohtanakin) ennen "joulua" jos vie Ellenille sitä lankaa niin pitäisi saada joulusukka johon sitten saa lahjoja Thomasilta. Itselläni ei koskaan ole ollut edes yarnmakeria joten en tiedä mitä lahjoja saa ^^' Muuten niillä ei ole muuta väliä kuin se että saat vähän enemmän rahaa siitä kuin tavallisesta villasta. :D
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » To Syys 27, 2007 8:47

Joo mie oon hommannu kaikki mahdolliset laitteet ja :) nyt on kauhee säästö päällä et saa sen loma asunnon :P

600 000 jo kasassa jee!!! viel 400 000 puuttuu :P Kauheeta rahastusta ja lahjomista koko peli heehehe :D

Sille ellenille mie olenki tuota villa lankaa kuskannut....Stocking Festival (Wi 25) tuollaiseen vissiin pääsee jos on ellenin kans parempi ystävä mitä ikinä tuo meinaakin :P
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 28, 2007 11:26

Joo se stockings festival. Jos Ellen on tarpeeksi hyvää pataa kanssasi hän kutoo sinulle talvella sukan johon sitten saat pelottavalta Thomaspukilta lahjan. En tiedä mitä tosin... Kaipa senkin tiedon jostain löytäisi... jos vaan jaksais ettiä *vielä ihan uninen vaikka päivä on puolessa*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » Ti Maalis 18, 2008 9:48

halusin vain kysyä kun vein Annille wild grapesin niin se sano thanks! this is great! luulisin että se olisi yksi suosikkilahjoista :D onko se?
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Maalis 19, 2008 4:08

Luulisin että se on lahja josta Ann pitää, ei suosikki mutta sellainen josta pitää :3 Eli jos raahaat niitä Annille niin kyllä lovepisteet nousee ^__^
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » Ke Maalis 19, 2008 5:15

no hyvä. Vaikkei Ann ole kuin vain vara vaimo vaihtoehto.
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja popuri-love » Ti Maalis 25, 2008 8:33

Haluisin vaan kysyy ku on talvi menossa niin voiko kanat pitää pihalla? ja sitten vielä että jos haluaa naida jonkun ensimmäisenä vuonna niin pitääkö ostaa kaikki tv shopista ensimmäisestä lauantaista lähtien? itse jatkoin peliä joskus vähän aika sitten. Sen jälkeen kun luin että pitää ostaa kaikki menin ushi no taneen ja siellä oli kaikki ostettavat. minulla on enää 4 lauantaita jäljellä ennen vuoden vaihtumista ja pitaisi ostaa vielä 7 :cry: :cry: Menee siis Popurin saaminen ensi vuodelle. Ainakin saan kevät tai kesä häät :D
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Maalis 26, 2008 2:31

Itse olin vainoharhainen enkä pitänyt niitä pihalla silloin pelkäsin että ne "paleltuvat" tai jotain XD Tosin veikkaan että sama sääntö kuin muina vuoden aikoina pätee eli jos sataa (lunta) niin pidä sisällä, jos paistaa aurinko ne voi pitää ulkona. Kaikki tavarat kai pitää ostaa ennen kuin sänky tulee myyntiin - sehän se on se tärkein tavara. ^_^ Eli kokeile vaan onneasi heti kun saat pari vuoteen, pelkästään sen omistaminen saattaa riittää.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ke Maalis 26, 2008 5:32

Innoistuin tylsyyksissäni pelaan uudestaan tätä peliä ja siis <3<3 Ja nyt tahtoisin tyttö version mutta kun missään perkuleen netti putiikissa näytä olevan...Pitää alkaa komentaan ukkoa et juostaan pitkin pelikauppoja et saan sen pelin :lol:
Bunis
Turnipsien kerääjä

EdellinenSeuraava

Paluu GBA/GBC/GB Pelit