Harvest Moon:Boy & Girl

Keskustelu Pleikkarin peli versioista tänne.

Valvoja: josie

Kummalla pelaat mieluiten, tytöllä vai pojalla?

Pojalla
3
25%
Tytöllä
9
75%

Ääniä yhteensä : 12

Harvest Moon:Boy & Girl

ViestiKirjoittaja HikariAnn » Ke Elo 15, 2007 10:51

Noin viikko sitten hankin tuon pelin ja ihan mielenkiintoinen peli onkin, ainut huono on sen pelin hitaus mutta olihan se psone:lla sama juttu ^^'
Tällä hetkellä pelaan tytöllä ja Cliff on kiikarissa ja oon saanut jo punaiseen hänen sydämen mutta en ole saanut vielä häntä kosimaan minua.
Tosin tuntuu oudolta pelata nyt enkuksi tyttöversiota kun aiemmin pelasin sitä japaniksi psone:lla (tosin enimmäkseen pc:llä psone:n emulaattorilla) ja tykkäsin niin paljon pelata sitä pelii ^_^ Mutta nyt ainakin tiiän tarkalleen mitä kaikki kundit sanovat :wink:
HikariAnn
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Ke Elo 15, 2007 4:24

Se on ilmestynyt? Nostamaan rahaa ja kauppaan!!!! Ai joo ja vastauksena kysymykseesi: Pelaan mieluummin tytöllä koska voin naida poikia sitten :lol: Jos pojalla voisi naida poikia pelaisin sillä. Oikeastaan niin kauan kuin vaan saan Cliffie-Puuni olen tyytyväinen enkä piittaa kummalla pelaan :3

Joskin jos muistioita saa useamman niin saatan hyvinkin pelata kerran pojallakin ja naida Popurin. Ainoat oikeat puolisoni joita lovetan<3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja HikariAnn » Ke Elo 15, 2007 9:38

Niin on, valitettavasti amerikkaan, vaikee sanoo millon tulee eurooppaan ^^'
Ja tänä päivänä Cliff kosi mua ja siihen peli päättyikin, inhottavaa :cry:
Tohtori on varmaan mulla nyt seuraavana. Mutta tosi tyhmää on tehty tyttö versiolle se ett heti kun menee naimisiin niin loppuu saman tien pelikin ja pojalla sitten taas kun menee naimisiin niin jatkuu peli, siis niin epäreilua.
HikariAnn

ViestiKirjoittaja josie » To Elo 16, 2007 5:38

Jaa jaa. Olin jo toiveikas... Möh... Jos se on Rising Starin vastuulla niin ensi vuonna taitaa olla aika hyvä arvio -_-'

Eikös se alkuperäinenkin versio (tyttöpelistä) pääty siihen? Saat katsoa jonkun videon pätkän jossa... no ehken spoilaa sitä tänne... Ja eikö poika versiokin pääty... Kolmen/viiden vuoden kuluttua? En ole ihan varma kun en BTN:nää pelannut kuin siihen asti että Popuri pudotti vauvan... Eli noin puoliväliin tokaa vuotta... (:lol:)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Aca » Ke Touko 07, 2008 11:19

Eli onko vieläkään mitään tietoa julkaistaanko tämä peli Euroopassa? Parempi kysyä muilta, kun ite menee aina vaan entistä sekasemmaksi, kun koittaa etsiä jotain Harvestmooniin liittyen :D
<^_^> Remember yesterday, dream about tomorrow but live today!
Aca

ViestiKirjoittaja josie » Ke Touko 07, 2008 11:51

Pikainen chekkaus netissä (eli siis Ign.comista ja Risingstargamesin sivuilta) ei tuonut mitään infoa joten ei se taida olla... Etenkin kun se on japanissa tullut jo 2005 ja amerikassakin viime vuonna... Yleensä se olisi tähän mennessä tullut jo eurooppaankin...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Aca » Ti Touko 20, 2008 10:56

On se kyllä niin väärin, että euroopassa pelejä joudutaan aina odottamaan vuosia ja lopputuloksena on, että pelit eivät odotuksenkaan jälkeen saavu tänne meille. No onneksi aina ulkomailta voi pelejä tilata. Tarvitsee vain toivoa että seuraavat harvestmoonit löytäisivät tiensä tänne meillekin. :)
<^_^> Remember yesterday, dream about tomorrow but live today!
Aca

ViestiKirjoittaja josie » Ti Touko 20, 2008 11:39

Wiin Tree of Tranquility ja DS:n Island of Happiness löytävät :D (kysyin sit
Rising Starsilta ja sanoivat että saamme ne jopa tyttöhahmon kanssa. Tainnut tulla paljon haukkuma kirjeitä :lol: Oikein niille mitäs rippasivat Magical Melodyn. )
josie
[Admin] No-life

Paluu PS/PS2/PSP Pelit