Tarvitsen apu viisaammilta.

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja ^Mario93^ » Pe Touko 09, 2008 4:38

Miksi minulle oli raha määrä 10000x(x=kertaistunut) minulla oli kolmantena vuotena talvella niin rahaa niin paljon kuin voi en voinut saada enempää ja sittenkatoin sitä mistä näkee "tilitapahtumat" nii sielä oli se ihmeen rahan kuva tai se ja sitten 10000x!? En ole varma mutta olen tainnut tehdä tämän koodin vahingossa "1 Billion G glitch
During the winter season, hire the Fishing team to work at the Ocean. Each day they are working you have a chance of randomly being rewarded with 1 billion gold. You only have to check your Farm Assets screen to see if you have magically been gifted." Ja nyt en tiedä miten saan rahan tulon loppumaan minä otin kalastustiimin rannalta pois mutta ei rahaa on koko ajan se maksimi määrä eli miten ton saa pois päältä? :cry:
Ja onko siitä yksityis saaresta mitää hyötyy tai onko siell' hauskaa? Yeah sain kerättyy kaikki 60 tonttua ja enempää en jaksa yrittää jos tulee niin sitte tulee :D
Ja ainiin mitkä ruuat antaa niitä staminaa ja fatigueta eniten takasi? onko ne semmoset että 2 ruokaa yhistetty vai joku majoneesi??
^Mario93^
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Ti Touko 13, 2008 11:31

Hmm no voisit ostaa sen saaren... Ostaa kasoittain siemeniä, rakentaa kaikkea mahdollista pihallesi (voisit vaikkapa tehdä kultaisen kanalan *_* ) Tai oikeastaan mitä vaan ikinä tahdot, kyllä se raha aikanaan alkaa vähetä.

Ja saaresta en tiedä... Kun olen aina liian köyhä pelissäni... Kaipa siellä on jotain tekemistä ^_^'

Muistelisin että Relax Tea palauttaa eniten Staminaa ja Fatigueta. Niitä teenlehtiä saa ostettua Sprite puusta. Ja tietenkin mikä vain ruoka voi palauttaa paljon energiaa jos siihen vain lisää tarpeeksi tavaraa, esim jos teet "Veggie Juicea" ja lisäät siihen muutaman uuden vihanneksen niin sen (parannus)arvo yleensä paranee. Tietysti voi käydä päin vastoinkin....
josie
[Admin] No-life

Edellinen

Paluu DS Pelit