LUE ENNEN KUIN KYSYT! Muffy

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja popuri-love » To Tammi 24, 2008 6:09

Joo se poistettiin gigantista joka oli tosi julmaa :x Mutta sitten tilasin sen puolenkuun peleistä ja saan sen ENSI TIISTAINA :D

Joten toivottavasti siellä ei käy mitään lykkäyksiä ja saan kuulla siitä niin ne ei luultavasti nää päivän valoa siitä lähtien joten kehotan pysyä poissa sieltä silloin :twisted:
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 24, 2008 7:19

Joo 29 päivä puokkarissa lukee sen julkasun olevan. Tiedä sitten että onko... Huoh. Itselläni ollut varauksessa 1.5 vuotta vasta >_>
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » La Maalis 29, 2008 10:06

haluisin tietää tuosta Celiasta. Niin sinisessä eventissä lukee sateinen päivä ei talvi. Niin pitääkö olla sateista vai ei? Minulla ainakin Hardy pistää sade ilmalla kiinni :(
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Su Maalis 30, 2008 11:30

.... Hmmm... Jaa. *käy hakemassa paperilla olevat muistiin panonsa* Kyllä minullakin lukee täällä "Hardyn Klinikka 6AM-12PM, Sateinen päivä, ei talvi. Elikkä siis ainoastaan talvella tuota eventtiä ei voi saada. Jos mikään muu ei toimi kokeile hankkia lisää ystävyyspisteitä Hardylla, se pitää niistä erivärisistä ruohoista (Red Grass, Purple Grass jne) Itse lahjon aina alusta asti kaikkia niin että ne ovat kavereita mahdollisimman pian joten en ole koskaan törmännyt mihinkään ongelmiin kenenkään kanssa :/ ...Tarkastetaan nyt vielä fogusta... siellä on sama tieto kuin meidän sivulla... Nyt menee oudoksi... Oh huomasithan katsoa että menet sinne heti aamulla? Eli siis aamukuuden ja puolen päivän välillä. Se on tärkeää :3 Toivottavasti jahkailustani on edes vähän apua ^^'

Meh... Nyt tekee taas itsekin vähän mieli pelata. 9 päivä kevättä ja Muffylla jo sininen sydän ja kaikki siihen asti olleet eventit nähtynä. Tosin olen Namin perässä mutta kiusaan nyt Muffya kumminkin :roll: (Ja todistan itselleni että Muffyn keltaisen eventin voi nähdä ekana kesänä ^_^ Otan valokuvan ja pamautan tänne sitten >D Tai ehkäpä vain pelaan äkkiä siihen vaiheeseen emulaattorilla ja otan screen capin...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » Su Maalis 30, 2008 3:32

Itse en koskaan jaksa ystävystyä kaikkien kanssa. Yleensä vain parin hemmon ja tietysti yhden tai useamman naitavan kanssa. Koitan sitten ystävystyä Hardyn kanssa.
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Su Maalis 30, 2008 4:01

Itse pyrin olemaan kaikkien kaveri. Tosin se on jäänteitä Back to Naturen ajalta jossa oli pakko olla edes suurimman osan ystävä jos tahtoi pelata yli 3 vuotta. (ihmiset äänestivät saatko jäädä kylään joten oli parasta olla hyvää pataa kaikkien kanssa)

Mjoo... Ja nyt jatkamaan tekstien kääntämisen kanssa... (Rock tehtynä DS osion poika puolta varten)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » Ke Huhti 02, 2008 6:51

Haluaisin tietää vinkkejä DS poikaversion Minesta. Siis miten voisin päästä viimeisen kaivoksen läpi nopeasti. Stamina ei ole ongelma koska minulla on action replay. Ja niin siis 999 kerroksinen kaivos.
:D

Muokkaus: Jeee kirjotin Huhtikuun ekan viestin :D
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Huhti 03, 2008 4:10

Samalla tavalla kuin muutkin. Mätki ötökät lakoon (siis ne hirviöt) ja kaiva portaat. TAI juokse ympäriisi ja toivo että putoat XD Tai tallenna kerroksen alussa ja etsi sitten ne portaat/aukko ja lataa ja mene suoraan sinne. Vau olet tavannut Kerian :O
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » To Huhti 03, 2008 4:20

Voi DS pelini tyssähti. Ja vielä VANHEMMALLA koneella :shock: Voi voi voi ja en tallentanut edes koirankoppi minipelin jälkeen :cry:
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja popuri-love » Pe Huhti 18, 2008 2:46

Tarvitsisin apua tuon naimisiin menon kanssa. Yritin mennä naimisiin oranssilla sydämmen tasolla Muffyn ja Celian kanssa. Olen nähnyt kaikki eventit ja minulla on 60 tonttua parisänky ja kaikki mitä DS osion naimisiinn menossa sanotaan. Olisi kiva tietää mistä kiikastaa. :cry: :cry:
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Huhti 18, 2008 5:52

Sydämen pitää olla punainen. (ARght olenko mennyt sähläämään ja kirjoittamaan jotain muuta meidän sivulle? *tarkastaa tämän jälkeen*)

Edit: Joo niinhän siellä luki... Tyhmä minä >_>' Mutta nyt se on korjattu. -^_^-
josie
[Admin] No-life

Miksi Muffyn sydän vihreä :o

ViestiKirjoittaja Jenna » Su Heinä 13, 2008 11:42

Miksi sydän muuttui vihreäksi muffyllä :D Oon varmaan tyhmä kun en tiedä sitä mutta ihan sama :oops:

Olin just lahjomassa sitä että sydän muuttuisi oranssiksi kun sydämmestä tulikin vihreä :evil:
Jenna
Turnipsien kerääjä

Re: Miksi Muffyn sydän vihreä :o

ViestiKirjoittaja Jenna » Ma Heinä 14, 2008 12:04

Jenna kirjoitti:Miksi sydän muuttui vihreäksi muffyllä :D Oon varmaan tyhmä kun en tiedä sitä mutta ihan sama :oops:

Olin just lahjomassa sitä että sydän muuttuisi oranssiksi kun sydämmestä tulikin vihreä :evil:

Ei mitään :D Löysin jo vastauksen ja Muffyn sydän on jo keltasella :)
Jenna
Turnipsien kerääjä

:O Muffy ei halua kanssani naimisiin.. Mikä vikana?

ViestiKirjoittaja Jenna » Ti Heinä 15, 2008 12:35

Aina kun annan sulan se sanoo että "en vain tunne sillä tavalla" tai jotain :o
Minulla on nyt ne tontut,talo,parivuode ja kaikki muu tarvittava.. Yritin lahjoakin sitä omenapiirakoilla ym. mutta ei ole toiminut..
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » Ti Heinä 15, 2008 7:38

Kenties sinulta on Heart eventtejä näkemättä?
Andras
Farmin pelastaja

EdellinenSeuraava

Paluu DS Pelit