LUE ENNEN KUIN KYSYT! Muffy

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

;OOO

ViestiKirjoittaja Jenna » Ti Heinä 15, 2008 9:18

Andras kirjoitti:Kenties sinulta on Heart eventtejä näkemättä?

Ei ole!! Olen nähnyt kaikki neljä omasta mielestä.. ja voiko olla muka jonkun jättänyyt väliin ;o Tietääkseni jos se sydän on jo punainen olen nähnyt kaikki :O Ekasta en ole kyllä ihan varma kun alotin äskettäin pelaamaan uudestaan tätä ja se oli musta ja luulin ainakin että olen nähnyt sen, mutta en ole varma??

Pitääkö minun laskea se sydän taas mustaksi että sen voi nähdä?? vai tietääköhän jostain, että sen on nähnyt :oops:
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Heinä 16, 2008 6:25

Hmm, onko sydän ihan satavarmasti punainen? Se ennen punaista tuleva oranssi nimittäin joskus aikojen alussa hämäsi itseäni ^^' Luulin sitä jo punaiseksi ja itkin ja huusin pelilleni kun en päässyt naimisiin. Sitten eräänä päivänä se muuttui oikeasti punaiseksi ja kaikki ratkesi....
josie
[Admin] No-life

:PP

ViestiKirjoittaja Jenna » Ke Heinä 16, 2008 7:01

josie kirjoitti:Hmm, onko sydän ihan satavarmasti punainen? Se ennen punaista tuleva oranssi nimittäin joskus aikojen alussa hämäsi itseäni ^^' Luulin sitä jo punaiseksi ja itkin ja huusin pelilleni kun en päässyt naimisiin. Sitten eräänä päivänä se muuttui oikeasti punaiseksi ja kaikki ratkesi....

Yritän vielä lahjoa :D
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Heinä 17, 2008 1:23

Joo joskus se kannattaa :3 (Ja välillä vaikka sydän oikeasti olisi jo punainen voi olla ettei tyttö suostu, väitän että ne vain tahtovat lypsää kaikki mahdolliset lahjat irti pelaajasta :wink: )
josie
[Admin] No-life

:DD

ViestiKirjoittaja Jenna » Ke Heinä 23, 2008 12:46

Pääsin naimisiin Muffyn kanssa viime viikolla ja sain jo lapsenkin :DD Rakensin sen kellarin takaisin ja sain ne elukkani takaisin..

Milloin se 1. kuumalähde oikein aukeaa? Minulla on näemmä itsekseen auennut ja ilmestynyt sinne sirkusteltan taakse :roll: En ole kyllä tehnyt mitään sen eteen.. Ja kun sinne heittää sen munan niin eka siitä tulee isompi ja sitten siihen tulee se munakuppi niin mitä sillä tekee? :lol:

Niin ja mitä hyötyä siitä sirkuksesta on? Nyt kun se on olut siinä jo aika kauan niin mitä minä sillä teen :D

Entä siinä sirkusteltan takana on se iso kivi missä lukee: The Great Farm King "mark" rests here. jaa mitähän tuo tarkottaa :D
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Heinä 23, 2008 12:59

Noh normaalioloissa se aukeaa Floran sinisessä eventissä, mutta näköjään myös naimisiin päästyään.

Sen munan voi syödä tai antaa lahjaksi, se on vain tapa keittää helposti Spa-spoiled egg ja hardboiled egg XD

Sirkuksesta ei ole hyötyä. Se vain on.

Se kivi, on oikeastaan aika hauska, eli jos sinulla olisi jenkkiversio HMDS:stä joka on yhdistetty Friends of Mineral Town pelin kanssa, joka puolestaan olisi yhdistetty A Wonderful Life pelin kanssa niin siinä kivessä lukisi se nimi minkä ikinä olisitkaan antanut AWL hahmollesi. Eli esim. Itselläni farmarin nimi oli "Omi" AWL:ssä joten jos linkkaaminen euroversiossa toimisi niin siinä kivessä lukisi "THe Great Farm King Omi Rests Here". Se on siis "edellisen" farmarin hautakivi. Japanissahan tämä peli nimittäin sijoittui sadan vuoden päähän AWL:län tapahtumista, mutta jenkit muuttivat kuin se olisi samanaikainen. Silti olet varmaan huomannut kuinka tyypit aina puhuvat esi-isistään? Ne ovat jäänteitä siitä alkuperäisestä ^_^
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jenna » To Heinä 24, 2008 2:46

josie kirjoitti:Noh normaalioloissa se aukeaa Floran sinisessä eventissä, mutta näköjään myös naimisiin päästyään.

Sen munan voi syödä tai antaa lahjaksi, se on vain tapa keittää helposti Spa-spoiled egg ja hardboiled egg XD

Sirkuksesta ei ole hyötyä. Se vain on.

Se kivi, on oikeastaan aika hauska, eli jos sinulla olisi jenkkiversio HMDS:stä joka on yhdistetty Friends of Mineral Town pelin kanssa, joka puolestaan olisi yhdistetty A Wonderful Life pelin kanssa niin siinä kivessä lukisi se nimi minkä ikinä olisitkaan antanut AWL hahmollesi. Eli esim. Itselläni farmarin nimi oli "Omi" AWL:ssä joten jos linkkaaminen euroversiossa toimisi niin siinä kivessä lukisi "THe Great Farm King Omi Rests Here". Se on siis "edellisen" farmarin hautakivi. Japanissahan tämä peli nimittäin sijoittui sadan vuoden päähän AWL:län tapahtumista, mutta jenkit muuttivat kuin se olisi samanaikainen. Silti olet varmaan huomannut kuinka tyypit aina puhuvat esi-isistään? Ne ovat jäänteitä siitä alkuperäisestä ^_^

Okein ^^ Kiitos.. Ihme hautakivi...
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Heinä 24, 2008 2:51

Itse tykkään siitä :) Se tuo ihan kivan vivahteen peliin.
josie
[Admin] No-life

Tästä haluaisin vastauksia viisaimmilta

ViestiKirjoittaja lehmityttö » Ke Heinä 30, 2008 9:46

Miten sydämen värit saa värilliseksi tarvitsen pikaista vastausta
Ja entä njos olen tehnyt eventtejä eikä väri muutu
Tahtoo apua ja ei tahdo pelata rehellistä harvestia
lehmityttö
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » To Heinä 31, 2008 12:18

Ne värit muuttuvat aina 10000 pisteen välein, yhdestä onnistuneesta heart Eventistä (eli "hyvä reaktio" eventistä) antaa n. 3000 pistettä. Loput on ansaittava lahjoilla.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja popuri-love » La Tammi 03, 2009 4:03

Tuo hautakivi kuulostaa jännältä. Mutta se yhdistäminen siihen toiseen peliin ja vielä toiseen peliin saa sen ydistyksen kautta ja vielä kaikkien niitten pelien toisiinsa ydistymisen kautta......olen ihan pihalla :shock:
Mutta hauska juttu. Toisaalta se on vaan taas yksi tapa saada ihmisiä ostamaan se HM gameboy ja gc pelit ja vielä yhdistys johdot joten toisaalta se on pelkkää yhtiöiden rahastusta. En tiedä pitäisikö nauraa vai olla hieman huolissaan. no :D :lol: :? :shock:
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja PikkuLikka » Pe Loka 16, 2009 8:55

Moi! Kysymys kuolleeseen(?) ketjuun: Annetaanko niitä lahjoja tyypeille heittämällä ne vaa niiden päälle? O.o

Sori, oon vähä pihal, ku alotin vast pelin...
PikkuLikka
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Pe Loka 16, 2009 10:39

Jep eli hahmon naama kohti uhria ja tavara niskaan, sitten kun toinen hahmo vastaa jotain tyyliin "oh thanks" (tai "ew I hate it" XD) niin tiedät että lahja saavutti kohteensa :3 ja ei tämä nyt oikeastaan kuollut ketju ole, jäänyt vain hiljaiseksi kun ei ole ollut uusia ihmisiä jotka olisivat vasta aloittaneet tämän. (ja muutenkaan, ei meillä täällä oikeastaan ole mitään haudankaivuukieltoa :P )
josie
[Admin] No-life

Edellinen

Paluu DS Pelit