Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.
^Vastasi kauan sitten tähän ketjuun ennen kuin se jotenkin on unohtunut, mutta joudun kertomaan etten ainakaan tietääkseni omista mitään hello kitty juttua. Vaikka kaikkea muuta outoa krääsää löytyykin ^3^ < huomasi ketjun kuolleen ja alkoi "haudankaivajaksi" v Aikoo moittia minua tästä? (ei huolta en banni )
^ Vastuuntunnoton hirvitys joka ei pidä huolta omasta foorumistaan : D (onhan se "ei huolta en banni:D" vielä voimassa?) < Haluaa Gyakuten Saiban viitosen *3* v On pelannut Gyakuten Saibaneita(= phoenix wright) tai on edes joskus harkinnut pelaavansa
^ Objection! (täh niitä on jo 5???? ) Olen harkinnut mutten ole vielä ryhtynyt harkinnoista tekoihin < On löytänyt uuden yaoi sarjan jota fanittaa (Junjo Romanticaaaaah ♥♥♥♥ ) v osaa tehdä näppäimistöllään ♥-merkin? (jokaisen pitäisi )
^ Supah oikeassa <333 < Ei pysty odottamaan School Rumblen kolmannen tuotantokauden alkua (ja aikoo btw aloittaa TP:n taas vaihteeksi alusta) v Haluaa haastaa minut Brawlissa
^ En oikeastaan... Olen *köh* säälittävän surkea, mutta voin tarjota 2 pikkuveljeä pelaamaan ja heilua itse mukana ja tipahdella kentältä < Sai tänään potkut töistä. (Myin melkein 10 päivää lehtiä puhelimitse ja sitten pomo ilmoitti ettei se oikein etene se mun myyntini ja sitten sain kirjoittaa irtisanoutumislapun. Life is lovely) v Odottaa jo Rune Factory Wiitä?
^ Edittiä: asfdf, on keksinyt liian vaikeat säännöt tähän peliin ^^; < lipittää greippilimpparia ja kiroaa liian kuumaa päivää v on sitä mieltä, että tämä ketju on harvinaisen helppo keino postcountin kasvattamiseen
^ On oikeassa (Siksi se oikeastaan on luotu XD ) < Kiroaa myös kuumuutta ja pohtii toimisiko jonkinsortin sadetanssi jotta saisi vettä taivaalta ja ilma viilenisi v On täällä kasvattamassa viestimääräänsä?
^ Feels my pain. < Yrittää säästää mutta siitä huolimatta tuhlaa jatkuvasti turhiin asioihin, kuten uusiin videopeleihin. v On keksinyt helpon, nopean, laillisen ja rehellisen tavan rikastua (ja näinollen valehtelee...)
^Kärsii samasta sairaudesta kuin allekirjoittanut (rahapula...) <Sai juuri kesäloman alussa tilaamansa Art of Gyakuten Saibanin <3 (nätit kuvat) vAikoo hommata RF Frontierin Wiille
^Oh yes Baby you are damn right ♥ (tosin tällä kertaa vasta kun se tulee englanniksi. Rune Factory 2 ilman japanin osaamista on hieman liian vaikea >_< < pisti tänään ennakko tilaukseen Harvest Moon Tree of Tranquilityn Play-asiasta. Enää IGN:nän mukaan 21 päivää julkaisuun, siitä viikko niin sen pitäisi tipahtaa postiluukusta *istuu ja odottaa ovella postiluukun vieressä jo* v On yhtä maaninen peliensä suhteen?
^ Kuulostaa pelimaniansa ansiosta miusta mielenkiintoiselta henkilöltä. < Pitää pelihyllyn järjestystä oikeastaan vielä tärkeämpänä asiana kuin ostelua ja hypetystä. v Suhtautuu peleihin ihan vaan "normaalisti"?