Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon (DS)

Kuten otsikko sanoo, Rune Factory keskustelu tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Ke Elo 27, 2008 11:50

Mää haluun vihreen liten >_< Mutta oma musta pelittää ihan loistavasti joten ei ole syytä ostaa. Olen katkera kun ei ollut kuin musta ja pinkki vaihtoehtoina kun olin itse uutta konetta ostamassa :/ Ja itse asiassa inhoni pinkkiä kohtaan hoiti sen tavallaan niin että vaihtoehtona oli musta tai ei liteä ollenkaan XD (En edes halunnut liteä, tahdoin uuden "ison" koneen :/ Mutta niitä ei enää ollut T_T ) Joo offia... Pitäisi jatkaa Rune Factoryssa kakkosmuistiotani ja vihdoin naida Lynette ^3^ Silmälaput rocks ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Elo 27, 2008 2:48

(En edes halunnut liteä, tahdoin uuden "ison" koneen :/ Mutta niitä ei enää ollut T_T )

Mitee...? Miksi halusit Fatty-version DS:tä etkä Liteä? Litestähän näkee kaiken paljon paremmin...? Miulla on vain wanha uskollinen Fatty, joka kyl toimii ihan hyvin, mutta olen jo alkanut katua sitä, että ostin PSP:n enkä päivittänyt DS:ää Liteksi. Kuitenkin tämän hetken suosikkikonsolini on ehdottomasti DS.

Mie en takuulla osais valita Litejen eri värivaihtoehdoista ja päätyisin sen takia vakiomustaan ja katuisin (sitäkin) myöhemmin. :evil:

PS. Josie, Titlet-ketjun ensimmäisen sivun viimenen viesti jäi miulle. Sanon ihan vaan siksi, jos et huomannutkaan sitä ja jos sattumalta innostuisit taas alentamaan nykyistä 250 viestin arvonimirajaa.XD

PPS. Kyllä, kunnioitan foorumin adminia enkä koskaan yritä taivutella heitä päätöksissään tai mitään... ^^;

ed:// Hui kamalaa, tämä viesti oli numero 1,666. EVIL!!! :twisted:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Jenna » Ke Elo 27, 2008 8:31

Minä ainakin haluun sen turkoosin Ds Liten :> Tai punase.. joo päätän sitten kun saan sen ;o Minulla nytte se pinkki Ds.. hyvin on toiminut, ei mitään valitettavaa.. ^^
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Elo 28, 2008 1:17

^ Oh snowdance en ollut huomannut sitä viestiä ^^' Mutta pidetään mielessä XD

Ja halusin "läskin" DS:n koska silloin juuri oli miljoonittain "liteni hajosi kun pelasin sillä normaalisti" viestejä netissä :/ Ja juu kyllä nyt kun liten omistan niin olen siihen ihan tyytyväinen :3 Mutta silloin kun olin vain alkuperäistä käytellyt niin en todellakaan ollut valmis vaihtamaan ^_^

PSP:stä puheenollen, aloitin uuden muistion Innocent Lifessa... Joskohan tällä kertaa jaksaisin pelata kesään asti... (Kun siis päivittäinen vihannesten kastelu on niin sika jännää ja se on silti pelin parasta ajanvietettä ellei halua kulkea jokaista kyläläistä läpi ja kuunnella samoja lätinöitä joka päivä =_= *tarttuu kuokkaan ja viljelee vähän lisää koska kyläläiset eivät houkuttele*)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jenna » To Elo 28, 2008 4:11

Oon kuullut litestä jtn. kauhu juttuja että yhtäkkiä sarana vaan hajosi/halkesi jotenkin vaikka normaalisti vain avasi koko pelin, tai että on tullut niitä kuolleita pikseleitä vai mitä olkaan O____o

Normaali Ds:ssä ei mitään ongelmaa ;D Litessä onmuutenkin liian paksu se ruudun tökkimis tikku *____*
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Elo 29, 2008 10:37

Ja mie kun olen kuullut vaan juttua siitä, miten vanhaan deeässään ei ole enää paluuta kun kerran on kokeillut Litellä pelaamista. O_o Noh, onneks en ole vielä saanu Liteä käsiini. Senkin paksumman tikun ottaisin kyllä ihan mielelläni, koska nykyäänkin käytän joskus tavallista kynää styluksena. Liian ohut stylus käy sormiin pitemmän päälle. :P

Epäilen, että oman DS:ni kosketusnäyttö ei kestä enää kovin montaa rytmipeliä. Nytkin siihen on jo kulunu selvä rinkula siihen kohtaan, missä Elite Beat Agentsissa/Ouendanissa pitää pyörittää nopeesti niitä kiekkoja.

...tämä on taas niin aiheeseen liittyvää kommentoitia, että...XD
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Elo 29, 2008 12:28

Noh täällä offtopic kuuluu asiaan :P *itse foorumin pahin spämmijä* Ja juu, ei todellakaan ole paluuta vanhaan - Alkuperäistä DS:ssää ei enää saa kuin käytettynä XD Jos sellaisenakaan... Itse pyrin välttämään kaikkia ds pelejä joissa kosketusnäyttöä käytetään johonkin "väkivaltaisempaan" HMDS:kin oli vähän siinä ja siinä että jättäisikö ostamatta :/ Pelit joissa vain tökitään näytöltä esim. valikoita ovat ihan ok mutta kun menee ruudun hankaamiseksi niin en tykkää >_<
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jenna » Ti Syys 09, 2008 9:48

;DD Äiti lupasi jo tän pelin synttäriks >< Ootan jo innolla.. Menin aloittamaan tuon hmds:nki alusta kun ei jaksanut enään pelata 17vuoden jälkeen >< Muutenkin alan kyllästyy tähän peliin.. :mrgreen:
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ti Syys 09, 2008 10:48

Jee! Yksi "runettaja" lisää! :D Itse huomasin jo jokin aika sitten että tykkään Rune Factorysta PALJON enemmän kuin perus Harvest Moonista :3 Taustalla saattaa tosin olla se että rakastan fantasia RPG:tä yleensäkkin XD

....Pitäisiköhän itsekkin aloittaa RF alusta~ Kakkosta odotellessa amerikassa ilmestyväksi~ (Tai voisin pelata kakkosta japaniksi hmmm... Valintoja valintoja...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jenna » Ke Syys 10, 2008 6:49

:mrgreen: Kattelin kuvia pelistä ja alkoi kiinnostaa vielä enemmän :) Hienolta näyttää peli :p Minulta menee kuitenkin kaksi viikkoa ennen kuin opin taas pelaamaan. Hmds:n alussa piti ohje kirja lukea kymmeneen kertaan.. :oops:

Mistä kaupasta tän saa?? saako ihan normaalisti ostettuu vai pitääkö tilata jostain ;DD

Lisään: Luin vanhoja viestejä ja sitä ei voi siis ostaa Suomesta mistään kaupasta?? :o Mut voi tilata täältä: http://www.vpd.fi/product_details.php?p ... id=92&c=92
Onko toi oikea peli ;DD ?? Toimiiko tuon kaupan toimitus kunnolla :D Onko takuita ym.. Siis lyhyesti onko luotettava ja nopea kauppa? ;D Pitäisi suostutella äiti tilaamaan tuolta :/
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 12, 2008 1:17

Mahtavilla Admin voimillani yhdistin triplapostit XD

Ja eikös tuon pelin pitäisi ihan näinä päivinä vihdoin eurooppaan rantautua? Tai ainakin muistelisin että julkaisu oli tyyliin 10s tai 12s tätä kuuta... Mutta joo VPD.fi:stä itse tilasin sen :/ Tuli viikossa, jenkki versio ja hyvin toimii (ja mitään ominaisuuksia ei ole poistettu jotta saadaan sata turhaa kieltä mahdutettua ;) )

Kannattaa varmaan ihan ensi viikolla kulkea peliosastolla silmät auki ja katsella näkyisikö sitä missään ja sitten jos ei niin tilata tuolta...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jenna » Pe Syys 12, 2008 2:13

ok :D Voisin muutaman viikon pästä soittaa joihinkin peli kauppoihin ym. mitä Jyväskylästä löytyy kun en jaksa lähteä käymään :D Eli Suomen versiossa ei ole mitään eroa siihen jenkki versioon??
Kuten hmds:ssä ei ole pokerii ja sitä toista ;o

:P
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 12, 2008 8:59

Jaa ei tietoo sillä saralla kun itselläni tuo jenkkiversio on. :? Jos jotain on poistettu niin luultavasti Lynette naitavista tytöistä ja ehkä linkkaaminen (jonka kautta Meikin) Mutten usko että muuta :/
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jenna » Su Syys 14, 2008 7:53

laitoin postia nintendolle.. Ehkäpä sieltä osataan vastata O___o
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Su Syys 14, 2008 8:52

Hmm tuskin Nintendo FIN osaa vastata tuohon kysymykseen, koska luulisi RSG:n ilmoittaneen sen ensin ihan virallisesti. :0
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Rune Factory