Rakkaimmat esineet Top 5

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Rakkaimmat esineet Top 5

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Elo 11, 2008 11:11

Lolz, lisää fiksuja aiheita. :D Eli tähän listauksia tärkeimmistä/rakkaimmista omistamistanne esineistä. That is, elottomista asioista, eli perheenjäseniä, ystäviä tai lemmikkejä ei nyt lasketa mukaan.

Miun:

1. Teemuki. Omistan teemukeja kaapin täydeltä, mutta tuo yksi on ainoa, mitä niistä käytän. Sen kuva-aiheena on ärsyttävän osuvasti "nörttipuput", mutta pidän enemmän sen värityksestä. Vihreä-keltainen sopii hyvin vihreälle teelle.

2. MP3-soitin nimeltä Zen. Se on kulkenut mukanani kaikkialle kahden vuoden ajan ja siltä se näyttääkin. No, pääasia että toimii ja kuuluu. Ostin tässä jo uudemmankin MP3-soittimen, mutta palasin takaisin Zeniin, kun ei siitä uudesta ollut mihinkään. 8)

3. Kännykkä
Inhoan puhelimessa puhumista, mutta tykkään tekstiviestikommunikaatiosta. Pystyn myös käyttämään tuolla alkeellista nettiselainta.

4. Tietokone
Miulla on tähän viha-rakkaussuhde! En haluaisi olla tässä niin paljoa kuin olen, mutta kuitenkaan en osaa olla pitkiä aikoja poissa netistä.

5. Kuumavesipullo
Tää on lähes pakollinen ostos opiskelijakämpässä, jossa pattereihin kytketään lämmöt joskus lähempänä joulua ja sisälämpötila tippuu alle 18 celssiuksen. :roll:

Ok. Seuraava. ^^
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

jeah

ViestiKirjoittaja Ookami-Chann » Ma Elo 11, 2008 12:17

jep jep.

1. Tärkeimmät on varmaan mustat tennarit :D Tykkään niistä ja ne on mun ainuut kengät

2. Tokaks on varmaan nauhat mitä sidon ranteisiin. Musta nauhani...

3. Ipod. Koira söi siitä kuulokkeet joten pitäis ostaa uudet...

4. DS. Se on ollu jo pari vuotta ja olen hukannut sen laturin ja suurimman osan peleistä mutta tykkään silti

5. Tietokone vaan siks et se on osa mun päivää :D
Koogaa seuraamassa ~
Ookami-Chann
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Dee » La Syys 13, 2008 11:49

1. Läppäri, hirvee nörtti oon joo, muttakun parraat animet on läppärillä. :'3

2. Pleikkari + Final Fantasy VII Dirge of Cerberus peli kunhan saan sen ensin. En tasan tarkkaa sitten irtoa pleikan ohjaimesta ennenkun peli on läpi pelattu. :''3

3. Vincent Valentine figu, ei kaipaa selitystä. <3

4. Kahvinkeitin (vaikka ei oma ookkaan... mur)

5. Pinku. Se on alunperin ollu läppärilaukku, nyt se on ihan normilaukkuna, ikin en lähe ilman sitä mihinkään. o/
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Purin » La Syys 20, 2008 9:35

ööm..vaikeaa.

1. iPod - rakas hopeinen iPod, jota kuuntelen melkein joooka päivä 83

2. Mangani - kaikki ihanat mangani <333

3. iPal -radio ja soitin, johon liitetään iPod. laulavalaukku tutut tietää 83

4. Pupu - pehmopupu, jonka sain ihan pienenä 83

5. minipuhelimeni - pieni ja suloinen 83
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » Su Syys 21, 2008 2:22

1. Tietokone
Koneeltahan löytyy vähän kaikki ja korvaahan tuo kännykänkin(mese).

2. Mangat ym.
Näitä ei löydy paljoa(ja hyvä niin, minua nakertaa jo kun laskeskelen noihin vähäisiin käytettyä summaa), mutta kirjahyllyn "aarteita" ovat.

3. Koululaukkuni
Maastokuvioitu laukkuni alkaa olla hajoamispisteessä, mutta kirjat pysyvät mukana, joten kelpaa minulle.

4. Farkut
Sopivat tilanteeseen kuin tilanteeseen..

5. Kännykkä
En soittele liiemmälti, mutta ainakin joskus (harvoin) olen tavoitettavissa. Suurimman osan ajasta se on kuitenkin suljettuna ja lähes aina äänettömällä.. Kulkee kuitenkin taskussa ja sitäpaitsi siihen on kiva liimailla tarroja..
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Wee » To Syys 17, 2009 1:03

1. Tietsikka!!! (vaikka välillä ylikuumeneekin)

2. Kännykkä!!! (vaikka onkin oudon pinkki)

3. Mangat!!! (vaikka niitä ei olekkaan niin montaa)

4. Pleikka!!!

5. Kitara!!! (vaikka en käykkään kitaratunneilla enkä soita vakituisesti)
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä