Valvoja: josie

Hmm, näyttipä tuo Lapis söötiltä siinä originaal artissa. Muttahei eikös se ole Lara ekasta Runesta..? Miksi hahmoja pitää kierrättäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääjosie kirjoitti:Lapis ja Stella lisätty hahmoihin. Lisäksi sivulla oli juttua siitä miten taivas on erilainen eri vuorokauden aikoihin ja ilmoilla. Ja sitten siellä on jotain juttua ilmeisesti farmistasi mutten osaa kääntää ja käännösohjelmat ei auta kun tekstit on kuvassa >_< Ja lisäksi Rune Factory Frontieristä ilmeisesti on tulossa cd levy myöskin. Woo hoo~

Rising Star Games New Titles Announced - 16/07/2008
Rising Star Games is delighted to announce four new upcoming titles.
Avalon Code and Populous™ DS both available on the Nintendo DS™. New titles available on the Nintendo Wii™ due for release in 2009 include Rune Factory: Frontier and the highly anticipated Little King's Story.
Please come back soon for more information.

(Oikeasti on hienoa kuinka esim. DS versiossa noita selittää SINULLE että olisit kuitenkin heittänyt sen pois ANTAESSAAN TAVARAA SINULLE. Voisiko yhtään olettaa että sen pitäisi olla "Olisin kuitenkin heittänyt tämän pois, mutta voit saada sen"? *Sigh*)

Snowdance kirjoitti:(Oikeasti on hienoa kuinka esim. DS versiossa noita selittää SINULLE että olisit kuitenkin heittänyt sen pois ANTAESSAAN TAVARAA SINULLE. Voisiko yhtään olettaa että sen pitäisi olla "Olisin kuitenkin heittänyt tämän pois, mutta voit saada sen"? *Sigh*)
HM-DS:ssä, eikö niin? Muistan että ihmettelin tuota repliikkiä itsekin.Luulin että siinä on mennyt sekaisin repla, jonka pitäisi tulla silloin kun SINÄ annat jotain tavaraa WITCH PRINCESSILLE. "Ah, annoit minulle jotain jonka olisit muuten heittänyt pois, no kiitti kuitenkin." *lahjoo WP:ä onkimillaan törkyitemeillä ja myrkkysienillä*
PS. Tykkään 2D-Harvest Mooneista, tykkäisinkö Rune Factoreista?

Ja tuota... Sanoisin ehkä että jos pidät roolipeleistä, tai Zeldoista niin pidät Rune Factorystä Itse olin varma että VIHAISIN sitä. Ja nyt se on lempipelini XD (En nimittäin pidä Zelda taistelu tyylistä) Kokeile ladata emulaattorille (linkkiä löytyy foorumilta) ja koeta ensin sillä :3 Tosin emut on vielä aika kökköjä mutta kuvittele se peli puolet nopeampana niin pääset aika lähelle totuutta ^_^

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa