Valvoja: josie

Mutta mutta, jos en ihan väärin ymmärtänyt niin tuossahan ei ole oikeutta ollenkaan? Että se on enemmän sellaista... tutkintoa. Tutkitaan rikospaikkoja, etsitään todisteita ja sitten tulee joku missä niitä todisteita ladotaan epäillylle ja siitä tulee syyllinen. Mutta siellä Court-Recordsissa taisi olla, että ne lupaili että se todisteidenlätkintävaihe olisi samantapainen kuin oikeusistunto. Tosin eilen väsyneenä niitäkin lueskelin joten en ole täysin varma ^^'

Snowdance kirjoitti: Siis eikös Machi ollut noiden Demmin mainitsemien seikkojen lisäksi siellä lavalla soittamassa pianoa konserttiyleisön edessä koko sen murhan ajan? Voin erehtyä, olen pelannut Apollon vasta kertaalleen läpi vuosi sitten. ^^;
Myönnettäköön, että itsekkin olin nähnyt muutaman Phoenix Wrongin, joissa näkyi hieman sitä spoilahtavampaa matskua, jotenka yllätyksiä ei ollut. Toki, itse tapaus oli varsinkin loppua kohden todella jännittävä[spoiler] ja oman asiakkaan syylliseksi todistaminen oli varsin hauska ja kokeileva käänne. [/spoiler]Voitaisiin muuten alkaa käyttää niitä spoiler-tageja hieman useammin jos se Josie joku päivä ostaisi sen ensimmäisen Ace Attorneyn...Engarden todellinen persoona ei muuten tullut meikäläiselle yllätyksenä, sillä menin pilaamaan suurimman osan JFA:n peli-ilosta lukemmalla hahmoprofiileja Wikipediasta kouluesitelmääni varten.

8. Hyytävimmät/pelottavimmat kohdat AA-peleissä?

[spoiler]Kyllä, Furio Tigre oli kyllä loistava jätkä! : D Vaikka koko kolmos tapaus T&T:ssä tuntuikin hieman filleriltä, verrattuna ensimmäisen, neljännen ja viidennen tapauksen yhtenäisyyksiin niin silti siitä saatiin hauska, kiitos Tigren. Se musiikkikin on todella hyvä, varsinkin Jazz versiona.[spoiler]Kolmanneksi mainittakoon loistava Furio "The Tiger" Tigre, jossa sytyttivät loistava hahmosuunnittelu(se paita! Ja onhan aina kiva saada kaksoisolento vastukseksi), tyypin luonne ja puhetapa, tyhmyys oikeudessa sekä totaalinen sekoaminen oikeuden lopussa. Ja olihan hänkin todella rikollinen mieleltään.[/spoiler]

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa