Foorumi RPG

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Foorumi RPG

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 02, 2007 9:06

Ok aloitetaan nyt oma Harvest Moon foorumi roolipeli, eli siis ilmoitatte olevanne joku hahmo (tai no miksei sitä nyt voisi useammalla hahmolla pelata... mutta aloitetaan nyt yhdellä) Sijoitetaan tapahtumat Mineral Towniin (eli siis Back to Naturen/ (More) Friends of Mineral Town) maailmaan koska se lienee ihmisille tutuin. Ja no aloitetaan... Minä valiltsen hahmokseni Popurin (näin alkuun)EDITTIÄ Okei hahmojen ei tarvitse olla FOMTista ja ihan sama minne se tarina kulkee... selvyyden vuoksi: hahmojen ajatukset on suluissa ja kursivoitu, puhe ' merkkien sisässä ja kursivoitu ja tekemiset * merkkien sisällä. Ja siinä taisi olla kaikki...

*istuu yksin Goddess Pondin yläjuoksulla olevalla kukkakedolla*
'Hooh. Eihän täällä ole ketään. Ihan tylsää.'
*jää silti istumaan ja jatkaa kukkaseppeleen tekoa ja odottaa että jotain mullistavaa tapahtuisi*
Viimeksi muokannut josie päivämäärä Pe Helmi 02, 2007 10:52, muokattu yhteensä 1 kerran
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » Pe Helmi 02, 2007 9:54

Minä valitsen Docin! (mikä yllätys) Selvyyden vuoksi

*Seisoo Kappan lammen edessä ja tuijottaa kaukaisuuteen*
(Hooh.... Voi isä, äiti, miksen minä koskaan ymmärtänyt teitä. Miksi minun täytyi aina olla niin vaikea lapsi....) 'Hm?'
*Tuijottaa vedestä ilmaantuvaa vihreää lonkeroa, joka huojuu hetken paikoillaan ja tarttuu sitten vyötäröön*
'AAAHHHH!!!!!'
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 02, 2007 10:08

*Popuri kuulee yhtäkkiä Kappa lammelta kuuluvan huudon ja juoksee katsomaan vain nähdäkseen mistä on kyse. Kun hän saapuu paikalle lonkero parhaillaan vetää tohtori kohti lampea*
'Eww'
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » Pe Helmi 02, 2007 10:12

*Äkkää Popurin tuijottamassa inhoissaan muutaman metrin päässä*
'Goddamnit! Senkin tyhjäpäinen bimbo! Älä siinä seiso, auta! Ykkösenä "tee tänään" -listalla ei jostain kumman syystä ole hukkumista lampeen lonkeromonsterin leikkikaluna!'
*Jatkaa vastaan tappelua ja rimpuilua ja yrittää saada jostakin pitävän otteen*
Samantha

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 02, 2007 10:17

*On syvästi järkyttynyt tohtorin sanoista ja etsii ison kiven jonka viskaa monsterin päälle*
'Siitäs sait!'
*auttaa nyt irti päässeen tohtorin jaloilleen*
'Mikä hitto se oli?
*Kallistaa päätään ja katselee lampeen*
*hetken mietittyään heittää vielä toisen kiven hirviön perään*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » Pe Helmi 02, 2007 10:21

*Istuu kivellä (turvallisen kaukana lammesta) ja tuijottaa järkyttyneenä vettä ja kiviä viskovaa Popuria*
(Voi luoja, jos Popuri kertoo muille mitä sanoin niin maineeni synkkänä tosikkona on tuhoon tuomittu!)
Samantha

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 02, 2007 10:48

*heittää vielä viimeisen kiven lampeen ja kääntyy sitten tohtoriin päin*
'Hei doc mitä sinä muuten täällä teet?'(ärsyttävällä kimittävällä Popuri äänellä tietysti)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » Ti Helmi 06, 2007 2:52

'Minäkö? Öööhh... Minä vain etsin, tuota, kasveja! Juuh, siis noihin, öm, lääkkeisiin... Joo, lääkkeisiin...'
*Yrittää piilotella selässään olevaa reppua ja hivuttautua samalla takaisin kylään päin varsinaisesti juoksematta*
Samantha

ViestiKirjoittaja josie » Ti Helmi 06, 2007 2:56

'Hmmmm? Niinkö? Outoa koska yleensä keräät niitä vain keskiviikkoisin ja tänään on tiistai~' *Seuraa tiiviisti perässä* 'En tiennyt että Kappa Lammessa asuu merihirviöitä muuten... Aika outoa *naurua* Tohtoriii mihin sinä nyt?' *tuijottaa uteliaana*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » Ti Helmi 06, 2007 3:05

'Öh, Öh, oi! Onpas kello jo paljon! Pitää kiirehtiä takaisin klinikalle, ettei Elli huolestu... Sanoin etten viivy kauan. Ja entäs sinä itse muuten? Eikös sinun pitäisi tähän aikaan maleksia torilla? Tai olla ainakin matkalla sinne. Etkä sinä muuten yleensäkään tälle puolen vuorta pahemmin eksy...'
*Tuijottaa epäluuloisena Popuria ja hiipii samalla pois päin*

Kyllä kyllä, olen ehkä vähän OOC, mutta hei, minkäs teet? Syytän kaikesta sitä, miten paljon Doc muuttui luonteeltaan kun menin sen kanssa naimisiin.
Samantha

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 09, 2007 4:29

'Hmmm... Okei sitten... Torille torillee~*laulaa* Ja muuten tänään ajattelin ensimmäistä kertaa elämässäni rikkoa sen jo tavaksi muotoutuneen rutiinin... Eikä minun pitäisi? Muuten tohtori haittaako jos kävelen kanssasi samaa matkaa?' *Tarrautuu käteen vastausta odottamatta ja alkaa hyppelehtiä tohtorin käsipuolessa koko matkan takaisin kaupunkiin*

Öö... Joo... Ja takaisin sivistyksen keskelle että Iinukin voi heittäytyä mukaan peliin :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » Pe Helmi 09, 2007 4:43

*Yrittää epätoivon vimalla karistaa Popurin pois kimpustaan*
'Ihan totta, minun pitää kiirehtiä takaisin klinikalle, jos joku vaikka tarvitsee apua. Kas, nyt kun olemme jo torilla niin voinkin jättää sinut tähän hyörimään ja tekemään.... mitä ikinä nyt teetkään täällä päivät pitkät'
*Painelee sellaista vauhtia kohti klinikkaa että jättää jälkeensä vain muutaman surullisesti pyörivän lehden*

Kuka muuten tietää mitä Popuri aina toimittaa siellä torin nurkassa???
Kuva Kuva
Samantha

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 09, 2007 5:10

*Jää kiltisti torille kun tohtori niin pyytää* (niin mitä ihmettä minä yleensä täällä edes teen...?)*huokaa syvään* (Mineral Town on nykyään niin tylsä paikka... Tulisi edes kesä niin Kai palaisi ) :cry: *käännähtää ympäri ja näkee yllättäen tutut kasvot*

Niin kuka nyt tahtoo olla tämä tuttu kasvo? Ja muistakaa ihmiset että voitte pelata useita hahmoja~ *suunnittelee itse heittäytyvänsä mukaan Steinerinä myöhemmin* :twisted:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Iinu » Pe Helmi 09, 2007 7:11

Minä voisin olla Cliff...

*Tuijottaa kauhuissaan Popuria ja yrittää pyytää anteeksi, muutta pyörtyy...*
Hymyile, niin maailma hymyilee sinulle...
Iinu
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 09, 2007 11:03

*Säpsähtää pahasti yllättäen pyörtyvää Cliffiä* "Ah! Tohtoriiiiii!!!" *juoksee äkkiä takaisin tohtorin luokse ja selittää aivan liian nopeasti* "IiihminäentehnytmitäänjasittenClifftulisinnejapyörtyiniinkuinmoksvaan!"
*odottaa tohtorin vastausta*
josie
[Admin] No-life

Seuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä