Millä lempinimellä vaimo/aviomies kutsuu farmeriasi?

Jooh eli tänne vastedes kaikki keskustelut tyyliin "pelaatko mieluummin" "lempihahmosi" jne. Myös jos et ole varma oikeasta kategorista laita keskustelu tänne niin siirretään se sinne minne se kuuluu.

Valvoja: josie

Millä lempinimellä vaimo/aviomies kutsuu farmeriasi?

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Helmi 15, 2009 12:52

Minkälaisia lempinimiä olette opettaneet puolisonne käyttämään itsestänne? (En ole pelannut ikinä tyttöversioita, joten en tiedä, voiko aviomiehelle edes opettaa jonkin lempinimen, mutta oletan näin tapahtuvan. Korjatkaa, jos olen väärässä.)

Itse olin suuruudenhullu ja käskin sekä Luminan että Leian kutsua farmeriani MASTERIKSI. "Oh, I'm so happy I was able to marry my Master."

Ja farmerin ego kasvaa... :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Helmi 15, 2009 1:19

XD "Yes master I shall cook your dinner immediatly!"

Mjoo... No tuota, niin kauan kun vain voin olla ilman lempinimeä niin teen sen koska kerran MFoMTissa vahingossa käskin Cliffin kutsua itseäni Honeyksi (siis se oli ylin valmisvaihtoehto) ja sitten meinasin oksentaa joka kerta kun tämä sanoi jotain tyyliin "oh honey, you shouldn't be running here while pregnant!" "I love you honey" honey honey honey >_< *oksentaa*

Hmm... Rune Factoryssa Tabatha ei suostu kutsumaan Ragnaa nimeltä vaan vaihtoehtoina ovat M'lord ja joku muu jota en muista... Saattoi olla joku perinteinen "Darling" tai vastaava. Valitsin sitten M'Lordin XD (Tabatha on palvelija joten hänestä oli sopimatonta kutsua itseään "ylempiarvoista" pelkästään nimeltä. Se mitä ylempi arvoista alkujaan kodittomassa muistinsa menettäneessä hobo Ragnassa on on itselleni mysteeri.)

Jos joskus nain Ellin pakotan sen kutsumaan minua Doctoriksi XD tai jos mahtuu niin parempaa, "Doctor Love" :lol:

Mutta siis yleensä en harrasta lempinimiä, eivät oikein iske ^^'
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Helmi 15, 2009 1:54

Kun kerta laitoin tyyppini nimeksi HMFoMT:ssa Kamiro, joka siis on suomeksi jotakuinkin "Jumalan poika" xD niin väänsin sanasta shinigami (kuoleman jumala) jotenkin Aishigami~ (rakkauden jumala...?)

Joskus vähän häiritsee, kun noin omituisen nimen on keksinyt, mutta ei se mitään~~~
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Helmi 16, 2009 2:57

No yäääk, en edes muistanut, että peli tarjoili jotain valmiita vaihtoehtoja siinä. Ne olivat epäilemättä niin hirveitä, etten suostunut edes tiedostamaan niitä. Kuvitelkaa nyt joku Gray sanomassa "Honey" tai "Darling"...! Kuulostaa ihan joltain täysin vaimon tossun alla olevalta pullapitko-aviomieheltä. :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Helmi 16, 2009 3:46

Hmm... niissä Harvest Mooneissa mitä olen pelannut, ei kai ole voinut päättää millä nimellä se vaimo kutsuu. Ellei sitten siinä Cuben A Wonderful Lifessä pystynyt... Ja ei, en jaksa mennä tarkistamaan, se on kuitenkin siellä kaikkien muiden Cube-pelien alla survoutumassa kiltisti... (nyt kävi mielessä, että senhän voisi aloittaa taas joskus alusta :lol: )
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » To Huhti 09, 2009 5:44

josie kirjoitti:XD "Yes master I shall cook your dinner immediatly!"

Mjoo... No tuota, niin kauan kun vain voin olla ilman lempinimeä niin teen sen koska kerran MFoMTissa vahingossa käskin Cliffin kutsua itseäni Honeyksi (siis se oli ylin valmisvaihtoehto) ja sitten meinasin oksentaa joka kerta kun tämä sanoi jotain tyyliin "oh honey, you shouldn't be running here while pregnant!" "I love you honey" honey honey honey >_< *oksentaa*

Jos joskus nain Ellin pakotan sen kutsumaan minua Doctoriksi XD tai jos mahtuu niin parempaa, "Doctor Love" :lol:

Master kyllä kuullostaa aivan uskomattoman häröltä... Tulee mieleen sellainen seksi-sisäkkö, mikä on aina animessa ja pin-up kuvissa ja sitten sellaiset sairaat roolileikit tiedätte-kyllä-missä... Dr Love aika härö kanssa XD Itse repeäisin joka kerta, jos laittaisin vaimoni sanomaan hahmoani siksi.

Serkulla oli samanlaisia kokemuksia tuon honeyn suhteen: hän laittoi vaimonsa Popurin FoMT:ssa kutsumaan itseään honeyksi ja pitkästyi siihen n. puolen päivän (pelin aikaa) jälkeen, joten hän latasi uusiksi ja laittoi sen sanomaan sitten jotain normaalimpaa.

YouTubessa olen nähnyt HM-videoita, missä se vaimoke/mieheke on laitettu sanomaan pelihahmoa jokskin todella härskiksi... Itse tyydyn ihan normaaliin pelihahmon nimeen, se on mahdollisimman epä-ärsyttävä ja kuulostaa normaalilta. Darlingiin tai honeyyn pitkästyisi todella nopeasti.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Celiaparas » Su Marras 01, 2009 8:04

No joo, oli ilta ja olin aika väsynyt, en ennättänyt/jaksanut lukea mitä vaimo sanoi, ja kirjoitin jonkun nimen mikä tuli ensimmäiseksi mieleen: Figaro! :lol: Sitten vaimo alkoi kutsua minua sillä nimellä. Eka olin sillee voi ei! Mut onhan se aika hyvä lempinimi :lol: :lol:
Celiaparas
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Erkki » Su Syys 12, 2010 2:58

Muffy kutsui Erkkiä HMDS:ssä Babyksi. ;)

Master... Sairasta. =D

Kunhan Erkki pääsee Sunshine Islands'ssa naimisiin Lannan kanssa niin nimi tulee todennäköisesti olemaan ihan vain Erkki tai.. tai... hmm.
Siis D44
Erkki
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Su Syys 12, 2010 10:57

Samantha pisti tohtorin kutsumaan itseään Angeliksi (se taisi olla tohtorilla yksi niistä default vaihtoehdoista) se on mielestäni aika herttainen hellittely nimi :3 mutta tiedän että se aiheuttaisi taas viikossa rajua kakomista joka kerta ^^U

Olen nyt leikkinyt ajatuksella että jahka saan Harun ja Daisyn naimisiin niin Daisy saa sitten kutsua Harua HaChaniksi :lol: se ei olisi niin ällö söpöä kuin joku Honey tai Bunny tai Sweetie ja sitten kun aloitan tytöllä pelaamaan niin Amir saa kutsua vaimoaan Princessiksi XD jos se ei mahdu mennään Goddessilla ja jos sekään ei mahdu niin M'Lady sitten! ;) Enhän voi sallia että se pitää vaimoaan sitten ihan maalaishiirenä ;O
josie
[Admin] No-life

Paluu Harvest Moon Yleensä