Valvoja: josie

Nuutyasha kirjoitti:Kannattaa käydä huutamassa tämä vielä kun ehtii. Voi taas kestää kauan, että löydät sen toiste... (toki Play-Asiasta löytää sen Japani version hetkessä mut...)

Snowdance kirjoitti:^ Muistatko, minkä lähetystavan valitsit? Jonkun muun kuin sen halvimman "Air Mail kuplamuovikuoressa"? Koska olen tässä kuukauden aikana tilannut jo kahteen otteeseen DVD-elokuvan Play-Asiasta ja molemmat tulivat ihan normaalisti n. viikossa. Omituista...
ed:// Ainiin, se "Usually ships within 5-15 days" tarkottaa sitä, että tilaus postitetaan 5-15 päivän sisällä. Miulle on käynyt muutaman kerran niin, ettei tuollaisia tavaroita lopulta ollutkaan saatavilla.
Tilasin helmikuun alkupuolella syntymäpäivälahjaksi Play-Asiasta Gyakuten Saiban kolmosen, Aria the Illustration: Ariettan, sekä Spice and Wolfin uskomattoman kauniin soundtrackin. Aria ja Gyakuten tulivat viikko tilauksesta tasan syntymäpäiväksi ja sehän oli kivaa, mutta Spice and Wolf ei ole vieläkään tullut perille, vaikka sen pitäisi olla jo lähetetty 6.2. Eiköhän ensi viikolla tule...Etsura kirjoitti:Snowdance kirjoitti:^ Muistatko, minkä lähetystavan valitsit? Jonkun muun kuin sen halvimman "Air Mail kuplamuovikuoressa"? Koska olen tässä kuukauden aikana tilannut jo kahteen otteeseen DVD-elokuvan Play-Asiasta ja molemmat tulivat ihan normaalisti n. viikossa. Omituista...
ed:// Ainiin, se "Usually ships within 5-15 days" tarkottaa sitä, että tilaus postitetaan 5-15 päivän sisällä. Miulle on käynyt muutaman kerran niin, ettei tuollaisia tavaroita lopulta ollutkaan saatavilla.
Oikeestaan veljeni teki sen tilauksen mun puolesta kun en itse pysty tämän ikäisenä netissä makasmaan, mutta käsittääkseni se valitsi juuri sen halvimman lähetystavan.
Jos ne eivät lähetä sitä koska tuotetta ei ole niin saavat kuulla kunniansa, olen kuitenkin jo ajat sitten sen maksanut (tai sii veljeni maksoi, mutta minä maksoin veljelle takaisin).![]()
Haluan silti yhä uskoa että kaikki johtuu vain huonoista kulkuyhteyksistä ja se tulee vielä joskus....

Tänään tuli paketti postilootaan, ja luki isolla "Missent to Thailand". Siellä se siis oli... xDNuutyasha kirjoitti:Tilasin helmikuun alkupuolella syntymäpäivälahjaksi Play-Asiasta Gyakuten Saiban kolmosen, Aria the Illustration: Ariettan, sekä Spice and Wolfin uskomattoman kauniin soundtrackin. Aria ja Gyakuten tulivat viikko tilauksesta tasan syntymäpäiväksi ja sehän oli kivaa, mutta Spice and Wolf ei ole vieläkään tullut perille, vaikka sen pitäisi olla jo lähetetty 6.2. Eiköhän ensi viikolla tule...Etsura kirjoitti:Snowdance kirjoitti:^ Muistatko, minkä lähetystavan valitsit? Jonkun muun kuin sen halvimman "Air Mail kuplamuovikuoressa"? Koska olen tässä kuukauden aikana tilannut jo kahteen otteeseen DVD-elokuvan Play-Asiasta ja molemmat tulivat ihan normaalisti n. viikossa. Omituista...
Oikeestaan veljeni teki sen tilauksen mun puolesta kun en itse pysty tämän ikäisenä netissä makasmaan, mutta käsittääkseni se valitsi juuri sen halvimman lähetystavan.
Jos ne eivät lähetä sitä koska tuotetta ei ole niin saavat kuulla kunniansa, olen kuitenkin jo ajat sitten sen maksanut (tai sii veljeni maksoi, mutta minä maksoin veljelle takaisin).![]()
Haluan silti yhä uskoa että kaikki johtuu vain huonoista kulkuyhteyksistä ja se tulee vielä joskus....

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa