Minkä pelin tilasit, sait tai ostit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Helmi 02, 2009 9:24

^Lupaukseni rikkoutuu tuplasti, hankin Kingdom Hearts kakkosen. Selvitin justiinsa aika metkan Pirates of Caribbean-maailman. Ykkösosasta en hirmusti tykännyt, mutta tämä on aivan pelattava ellei peräti hyvä. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Helmi 06, 2009 5:39

Ace Attorney: Justice For All tupsahti kouriini mukavana yllätyksenä iskältä, kun vanhempani olivat Tampereella parin yön "lomalla". Tilt-pelikaupasta se taisi sen muistaakseni hankkia... Omat rahani eivät koskaan riitä pelien ostoon muuta kuin synttäreiden ja joulun jälkeen. Ja jouluksi ja synttäriksi tulee kanssa pelejä toivottua 8D
Tänä vuonna toivon saavani/hankkivani ainakin jonkun Singstarin, Harvest Fishingin (joko PS2 tai julkaisuun tulossa oleva DS-versio), Rune Factoryn ja Phoenix Wright Ace Attorney, tosin tuota viimeiksi mainittua saa joutua haeskelemaan kissojen ja koirien kanssa ja silloinkin käytettynä *sob*
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Helmi 06, 2009 6:56

Kannattaa käydä huutamassa tämä vielä kun ehtii. Voi taas kestää kauan, että löydät sen toiste... (toki Play-Asiasta löytää sen Japani version hetkessä mut...)

Sitten minulle tuli eilen huuto.netistä ostamani Justice for All ja Play-Asiasta lähti syntymäpäivälahjapaketti kohti suomea. Tähän supersyntymäpäivälahjapakettiin kuului:
- Gyakuten Saiban 3
- Aria the Illustration: Avvenire
- Spice and Wolf Soundtrack.
Pistin Arian erikseen tilaukseen, jotta ei jäisi tulliin taas vaihteeksi.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Helmi 07, 2009 12:10

Nuutyasha kirjoitti:Kannattaa käydä huutamassa tämä vielä kun ehtii. Voi taas kestää kauan, että löydät sen toiste... (toki Play-Asiasta löytää sen Japani version hetkessä mut...)

Muuten ihan kiva mutta en käytä huuto.nettiä enkä aio opetellakaan. Eikä ole rahaa. Saan siis tuhlata kaiken toimintatarmoni pelin etsimiseen jostakin, mikäli satumme menemään joskus johonkin isompaan kaupunkiin, mistä tuotakin voisi ehkä hyvällä tuurilla haeskella. Nyyh... (tämäkin tätä kuuluisaa offtopiccia, mutta who cares....)
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » La Helmi 21, 2009 4:39

Viimeisin tilaukseni oli se kun siinä viime vuoden marras-joulukuussa (en muista tarkalleen) tilasin Play-Asiasta Harvest Moon DS Cute, jonka piti saapua 5-15 päivässä, mutta sitten ne ilmoittivat että nykyisten olosuhteiden (huonot kulkuyhteydet Venäjän yli) vuoksi lähetyksessä voi kestää 4 viikkoa. Kun 4 viikkoa oli mennyt ja postissa ei vieläkään ollut tullut mitään, ne julistivat, etteivät ota vastuuta lähetysten myöhästymisestä Aasian ulkopuolelle.... Murrr... :evil:

Hmm... Olisikohan jo kolmas postaus jossa marmatan asiasta...? :lol:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Helmi 21, 2009 8:02

^ Muistatko, minkä lähetystavan valitsit? Jonkun muun kuin sen halvimman "Air Mail kuplamuovikuoressa"? Koska olen tässä kuukauden aikana tilannut jo kahteen otteeseen DVD-elokuvan Play-Asiasta ja molemmat tulivat ihan normaalisti n. viikossa. Omituista... :?

ed:// Ainiin, se "Usually ships within 5-15 days" tarkottaa sitä, että tilaus postitetaan 5-15 päivän sisällä. Miulle on käynyt muutaman kerran niin, ettei tuollaisia tavaroita lopulta ollutkaan saatavilla. :evil:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja mike » La Helmi 21, 2009 8:59

Minä ostin viimeksi kingdom hearts 2 ja olin ihan innoissani kun sain vedettyä ykkösen läpitse :D
mike
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Soccan » La Helmi 21, 2009 11:12

Itse hankin viimeksi Final Fantasy X-2:n. Kingdom Heartsissa olen tosi huono...
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Helmi 22, 2009 4:39

Snowdance kirjoitti:^ Muistatko, minkä lähetystavan valitsit? Jonkun muun kuin sen halvimman "Air Mail kuplamuovikuoressa"? Koska olen tässä kuukauden aikana tilannut jo kahteen otteeseen DVD-elokuvan Play-Asiasta ja molemmat tulivat ihan normaalisti n. viikossa. Omituista... :?

ed:// Ainiin, se "Usually ships within 5-15 days" tarkottaa sitä, että tilaus postitetaan 5-15 päivän sisällä. Miulle on käynyt muutaman kerran niin, ettei tuollaisia tavaroita lopulta ollutkaan saatavilla. :evil:

Oikeestaan veljeni teki sen tilauksen mun puolesta kun en itse pysty tämän ikäisenä netissä makasmaan, mutta käsittääkseni se valitsi juuri sen halvimman lähetystavan.

Jos ne eivät lähetä sitä koska tuotetta ei ole niin saavat kuulla kunniansa, olen kuitenkin jo ajat sitten sen maksanut (tai sii veljeni maksoi, mutta minä maksoin veljelle takaisin). :evil:

Haluan silti yhä uskoa että kaikki johtuu vain huonoista kulkuyhteyksistä ja se tulee vielä joskus.... :roll:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Su Helmi 22, 2009 6:25

Etsura kirjoitti:
Snowdance kirjoitti:^ Muistatko, minkä lähetystavan valitsit? Jonkun muun kuin sen halvimman "Air Mail kuplamuovikuoressa"? Koska olen tässä kuukauden aikana tilannut jo kahteen otteeseen DVD-elokuvan Play-Asiasta ja molemmat tulivat ihan normaalisti n. viikossa. Omituista... :?

Oikeestaan veljeni teki sen tilauksen mun puolesta kun en itse pysty tämän ikäisenä netissä makasmaan, mutta käsittääkseni se valitsi juuri sen halvimman lähetystavan.

Jos ne eivät lähetä sitä koska tuotetta ei ole niin saavat kuulla kunniansa, olen kuitenkin jo ajat sitten sen maksanut (tai sii veljeni maksoi, mutta minä maksoin veljelle takaisin). :evil:

Haluan silti yhä uskoa että kaikki johtuu vain huonoista kulkuyhteyksistä ja se tulee vielä joskus.... :roll:
Tilasin helmikuun alkupuolella syntymäpäivälahjaksi Play-Asiasta Gyakuten Saiban kolmosen, Aria the Illustration: Ariettan, sekä Spice and Wolfin uskomattoman kauniin soundtrackin. Aria ja Gyakuten tulivat viikko tilauksesta tasan syntymäpäiväksi ja sehän oli kivaa, mutta Spice and Wolf ei ole vieläkään tullut perille, vaikka sen pitäisi olla jo lähetetty 6.2. Eiköhän ensi viikolla tule...
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Helmi 23, 2009 6:28

Nuutyasha kirjoitti:
Etsura kirjoitti:

Tilasin helmikuun alkupuolella syntymäpäivälahjaksi Play-Asiasta Gyakuten Saiban kolmosen, Aria the Illustration: Ariettan, sekä Spice and Wolfin uskomattoman kauniin soundtrackin. Aria ja Gyakuten tulivat viikko tilauksesta tasan syntymäpäiväksi ja sehän oli kivaa, mutta Spice and Wolf ei ole vieläkään tullut perille, vaikka sen pitäisi olla jo lähetetty 6.2. Eiköhän ensi viikolla tule...
Tänään tuli paketti postilootaan, ja luki isolla "Missent to Thailand". Siellä se siis oli... xD
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Helmi 23, 2009 7:01

Hrmph... >:/

Jos muidenkin tilaukset Suomeen tulee tuota tahtia niin missä mun HMDSC viipyy...? Nyt pitää käskeä veljeä lähettämään niille vähän kyselyä aiheesta :?
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Maalis 11, 2009 10:30

Hoccus Poccus, Tuplapostus....

Yääääääää :cry:

Niillä ei sitten lopultakaan ollut HMDSCutea ollenkaan ja ne poistivat sen valikoimasta, tilauskin katosi kuin pieru saharaan... Amazonista eivät suostu lähettämään Eurooppaan... :(

Jos jollakulla sattuisi olemaan tämä nimenomainen jenkkiversio joutilaana niin ostaisin mielelläni~~
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Ke Maalis 11, 2009 6:12

Amazonista eivät lähetä Eurooppaan? Tilasin sieltä MFoMTin ja sen toimistusajaksi ilmoitettiin n. 21 päivää :(
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja May Max » Ke Maalis 11, 2009 6:54

jaaha.sinäki ostit.ihan kävi varmaa mua kateeksi
ni oli pakko ostaa
May Max
Kana tarhanpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit