Sukupuolesi ja pelaatko mieluummin pojalla vai tytöllä?

Jooh eli tänne vastedes kaikki keskustelut tyyliin "pelaatko mieluummin" "lempihahmosi" jne. Myös jos et ole varma oikeasta kategorista laita keskustelu tänne niin siirretään se sinne minne se kuuluu.

Valvoja: josie

Olen itse... ja pelaan...

tyttö - pojalla
6
21%
tyttö - tytöllä
6
21%
tyttö - kummalla vaan sen kummemmin välittämättä
9
32%
poika - pojalla
4
14%
poika - tytöllä
1
4%
poika - kummalla vaan sen kummemmin välittämättä
2
7%

Ääniä yhteensä : 28

ViestiKirjoittaja mike » La Helmi 21, 2009 10:08

Tykkään pelata pojalla.

Musta on ihan tyhmää kun ei saa päättää onko tyttö tai poika paitsi joissain peleissä esim (isle of happines)
mike
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Helmi 22, 2009 5:08

Olen tyttö ja pelaan mielummin tytöllä, mutta ei pojalla pelaaminen haittaa niinkään. Varmaan kun kerta ensimmäisen karran pelasin Harvest Moonia pojalla niin ajatus ei tunnu koskaan kovinkaan oudolta, mutta olisittepa vaan nähny mun ilmeen kun sain kuulla More Friendsistä :D
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Tammi 07, 2011 6:21

Nostelen täältä tällaisia ikäloppuja topicceja kun en ole näihin vastannut :'D Mutta siis, olen itse tyttö ja pelaan mieluummin tytöllä, mutta oikeastaan se on ihan sama kummalla sukupuolella pelaa. Pojalla pelaaminen on sikäli hauskaa, että sitten saa söpön tytön vaimoksi ja se synnyttää lapsesi - ei tarvitse uhrata omaa energiaa juoksennellessa raskaana pelloilla. Jos pelissä voi valita sukupuolen ja tallennuspaikkoja on kaksi, aloitan ensimmäisen pelin tytöllä ja pelaan toiseen pojalla. Tosin en ole vielä kertaakaan aloittanut yhtäkään poikapeliä, suunnitelmissa moinen tosin aina on :D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nunja55 » Su Tammi 09, 2011 9:18

Jaa mäki voisin vastata tähän, ekana viestinäni.
Eli olen poika ja pelaan poikana. En oo viä yhessäkään pelissä pelannut tytöllä, en kyl tiiä mikse... vois vaikka joskus kokeilla :)
Moro
Nunja55
Tavallinen turnipsin kastelija

Edellinen

Paluu Harvest Moon Yleensä