Hazard! Äijäilykerho kokoontuu!

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Hazard! Äijäilykerho kokoontuu!

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Helmi 22, 2009 5:35

Eli siis kertokaamme (kerskailkaamme) elämämme "hazardeista" kokemuksista tänne!

Oletko joskus sukeltanut valtameren keskellä ja paininut viisi tonnia painaneen tappajahain kanssa? Oletko elänyt kuukauden eksyneenä metsän keskellä käyttäen ravintona vain etanoita, marjoja ja kuusenkerkkiä? Oletko joskus huomannut unohtaneesi aamulla kahvinkeittimen päälle?

Noh, meni vähän liioitteluksi nuo esimerkit... :lol:

MUTTA siis, itse olen
- Nukkunut taivasalla, kosteassa metsässä vain lampaantaljoja allani ja karhea viltti peittona
- Muodostanut kaveriporukan kanssa käsistä kiinni pitämällä letkan, jonka ensimmäinen otti kiinni sähköaidasta niin, että kaikki sai tällin
- Kävellyt tiheässä metsässä yli 5 km
- Kävellyt maantien varrella lumisena päivänä noin 10 km, saaden jonkun huolestuneen ämmän soittamaan poliisin paikalle. Ihme juttu kun ei saa lapsi kävellä itse kotiin rauhassa... Olisi kai sitten kuitenkin pitänyt mennä bussilla :roll:

Että sellaista 8) Millaisia kokemuksia muilla on jaettavana?
Mitään kamalan henkilökohtaista ei tietenkään tarvitse kertoa :wink:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Helmi 26, 2009 3:45

En mitään noin extremeä. :shock: Ellei lasketa sitä, että yläasteella miulla oli tapana mennä kiertotietä kouluun, että voisin käyttää erään kaverini taloa välimatkapisteenä. Sellaista metsäpolkureittiä, joka kulki yhden "vuoren" yli ja toisen "vuoren" ympäri. Kaheksan aamuina talvisin se tuntuu nyt jälkeenpäin ajateltuna aika älyttömältä, kun aikaa kului joku 40 minuuttia ja valoja niillä "vuorilla" ei tietenkään ollut. Eipä tosin ihan pimeetäkään, kun joka puolelta loistivat kaupungin valot. Se oli sellanen ihmeellinen saareke keskellä urbaania ympäristöä. Ehkä jopa tykkäsin siitä. :shock:

...hmm, olen tainnut tosiaan viettää aika epähazardia elämää. Miulla on niin huono tasapaino ja suuntavaisto, etten ole ikinä halunnut kiipeillä tai kuljeksia missään epämääräisemmillä alueilla. Turha ottaa riskejä, jotka varmuudella päättyvät huonosti.

Tietysti...jotkut vuorokaudet ennen johonkin tenttiin menoa ovat aika kuluttavia. Kuulostaapa nörtiltä. O_o Mutta kuitenkin, yleensä noin 20 tuntia ennen tenttiä innostun ensimmäistä kertaa lukemaan ja sitten en muuta teekään kuin luen, luen, luen. Ei unta, ei oikeaa ruokaa, vaan pelkkää kofeiinia! Kyllä siinäkin loppusalta aika vinkeän extreme-olo. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » To Helmi 26, 2009 7:29

Snowdance kirjoitti:Tietysti...jotkut vuorokaudet ennen johonkin tenttiin menoa ovat aika kuluttavia. Kuulostaapa nörtiltä. O_o Mutta kuitenkin, yleensä noin 20 tuntia ennen tenttiä innostun ensimmäistä kertaa lukemaan ja sitten en muuta teekään kuin luen, luen, luen. Ei unta, ei oikeaa ruokaa, vaan pelkkää kofeiinia! Kyllä siinäkin loppusalta aika vinkeän extreme-olo. :D

Valvominen on kyllä aika hazardia puuhaa :]
Itse joskus pidin itseäni hereillä 55 tuntia putkeen pirkka-colan ja DS:n voimin ilman varsinaista syytä. Se vaan oli jotenkin... hauskaa :) Loppusuoralla olin ihan sekasin. Meinasin nukahtaa keittiön lattialle, näin valveunia ja puhuin sekavia (sanoin mm. kättä polveks ym.). Oli ihan kun olis ollu kännissä @_@
Noh, sitähän sanotaan et 24 tunnin valvominen vastaa 0,3 promillen humalaa... :lol:

Sen jälkeen tuli sitten nukuttua 19 tuntia ja herätessä olo oli totaalisen TöÖt tÖöT bling bling titityy ding dong...

Sain oheistuotteena tästä toiminnasta flunssan mutta hauskaa se oli, etenkin valveunien osalta~~ <3

En voi kyllä suositella, vähän epätervettä menoa kuitenkin :wink:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Maalis 11, 2009 3:45

Etsura, milloin oikein toteutit tämän extreme-valvontakokemuksesi? Pelottaa ajatellakkin, millaista tuo aiheuttaisi kouluviikolla...

No joo, itse en ole mitään ekstriimiä toteuttanut oikeastaan ikinä. Olen liian kiltti ja pelokas - ja kipukynnykseni on hyvin alhainen. Enkä osaa valvoa, en ole koskaan osannut valvoa kovinkaan myöhään.

Mutta jos sitä jotain säveltäisi... pari talvea sitten pidin pakkasilla huoneeni ikkunaa monta tuntia auki. Tarkoituksena oli huvin vuoksi testata, miten alas lämpötila laskisi huoneessani. En tosin ollut itse paikalla toteuttaessani testiä ^^' Olin todella harmissani, kun lämpötila ei laskenut 17:aa alemmaksi - se siitä kokeilusta. Muitakin kokemuksia kylmän kanssa on kyllä tullut vastaan, nukun nimittäin talvella kesäpeittojen kanssa, olen heittänyt talviturkin parikin kertaa alle nolla-asteisessa vedessä ja ulkoillut vapaaehtoisesti yli -30 - asteisessa ulkoilmassa, tosin silloin olin kyllä nuorempi. Kestän ilmeisesti kylmää huomattavan hyvin.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Ke Maalis 11, 2009 6:07

Demmi kirjoitti:pari talvea sitten pidin pakkasilla huoneeni ikkunaa monta tuntia auki. Tarkoituksena oli huvin vuoksi testata, miten alas lämpötila laskisi huoneessani.

Minulla on vastaavia kokemuksia :D Tänä talvena nukuin ikkuna auki, ulkona oli about 10 astetta pakkasta. Aamulla menin kasiin kouluun, ja kun heräsin huone oli aivan kylmä ja sain vaivoin kiskottua itseni ylös, lattiakin oli ihan jääkylmä :D
Ja valvomisesta... Joskus mökillä kun oli pari kaveria kylässä valvoin 2 yötä putkeen, ja se oli jo ihan liikaa minulle. Hihittelin koko ajan kaikelle mahdolliselle. Mitäs muuta.. no olen laskenut koskea, kalliokiipeillyt ja heittänyt siskoani kattilalla (vahingossa! Lasketaanko sitä edes?) :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä