Pelipäiväkirjat (kerro elämästäsi Valleyssa!)

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Tammi 24, 2009 9:32

Jep. ^^ Olen tässä pohdiskellut, josko sittenkin jatkaisin peliäni sen verran, että ostaisin kuudella miljoonallani ruohoa (suoraan Vestan kasvihuoneista!) ja muuttaisin kaupungin julkisen sektorin ihanaksi viherlandiaksi. Haudon myös epämääräistä ideaa omasta peltoalueestani ratsastus- ja agilityniittynä esteratoineen. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja popuri-love » Su Tammi 25, 2009 11:23

ooh nyt olet siis saanut kaikki 101 tonttua :D Syvimmät onntteluni.
Itse en ole ehtinyt pelata kun on ollut hirveästi kaikkea muuta tekemistä ja kaikkena vapaa-aikanani olen syventynyt ihanaan kirjaan. Ja itsekkin mietin tuota sirkus juttua. Siinähän tulee vain pari uutta hemmoa joiden kanssa pitäisi ystävystyä ja tuhlata rahaa lahjoihin.
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Tom » Su Helmi 15, 2009 12:22

En kyllä ymmärrä Snowdance miten jaksoit kerätä ne tontut :D
Itse en kyllä jaksaisi.
Omassa pelissäni raadan niska limassa koska haluan naida Witch
Princessin. Pelissä on toisen vuoden kesä ja olen tähän mennessä tehnyt
vaatimuksista mm. pyörry 100 kertaa, vapauta harvest goddess ja
olen antanut jotain 8000 lahjaa sille ja tapattanut 20 eläintä... Kauhea
vaiva yhden vaimon takia mutta uskon et se on sen arvoista :D Kaikkien
muitten kyläläisten friend pointit on nollassa :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Helmi 15, 2009 12:40

^Hetkinen! Eikös Witch Princessin naiminen ollut jossakin englanninkielisessä versiossa mahdotonta? JOKIN niistä vaatimuksista ei täyttynyt mitenkään, koska et voi tehdä...jotakin. En muista tarkemmin, mutta kannattaa tarkistaa tuo asia ettet raada ihan turhaan. :shock:

101 tonttua oli must, koska olisi tuntunut tyhmältä jättää niistä pienempi osa hankkimatta sen pakollisen 60 tontun jälkeen. Ehkä miussa on vähän täydellisyydentavoittelijan vikaa. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Helmi 15, 2009 1:11

Eka jenkkiversio oli sellainen jossa noitaa ei voinut naida. Versio 1.1? se on jo korjattu. Euroversiossa sen pitäisi toimia kyllä. JOS peliin tullut jumitus glitchi ei tuhoa pelidataa ennen kuin se vaadittu 5 vuotta on täynnä ^^U
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Tom » Ti Helmi 17, 2009 5:33

No toivottavasti sitä ei oo euro versiossa koska muuten kaikki työ
menny hukkaan...!
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 20, 2009 11:22

Ainakin muistelisin että Rising Star Games sanoi korjanneensa sen bugin joten eiköhän se onnistu... Ja jos ei niin vaikka muut olisivat jo naimisissa niin ainahan jää vielä Leia ja Keira.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Maalis 16, 2009 4:51

Nuh, oma elämäni HM-peleissä on jossakin todella takapajuisessa vaiheessa, sillä DS:ni on kaverilla lainassa ja sitä en ihan heti takaisin odota, koska lainasin kaverilleni 3 AA-peliä ja niiden läpäisyssä menee vähän aikaa... tosin kaverini on JFA:n jo vetänyt ja T&T:ssä puolessavälissä. Alkaa olla ikävä DS:ää, mutta eipähän ainakaan siitä ole ylimääräistä virikettä nyt koeviikko kun lähenee.
Muttajoo, jos en ihan väärin muista, pelissäni taisi olla menossa ihan kesän alku, 5-8 päivä jos oikein muistan. Celia taisi olla vihreällä, Muffy sinisellä ja muut lilalla tai sitten joku oli vielä mustalla, mutten muista kunnolla. Elukoita taisi olla parin kanan verran ja Leian aion viedä vihille. Muuta... en sitten oikein muistakaan. Tonttuja taisi olla kolmenkympin pintaan, ehkä jotakin 25-29. Pitää sitten joskus kun pääsen taas pelaamaan pitää vauhtia noiden tonttujen suhteen, ettei Leia-kosintani vesity.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ookami-Chann » Ma Maalis 16, 2009 6:16

Vaaauu O__O

Jos hurmaan jotain tyttöä, niin keskityn vain siihen, en nosta muiden sydämiä. Vau. ^^

Odotan nyt sitä tilaamani uutta hmds:ää, pääsis taas pelaamaan.

Toinen juttu on, että hankinko rahaa rehdisti vai kalastusglitchillä? Parempi olo jos hankkii itse, mutta kun Kerian Gold Lumberit ja Bodyzingerit vai mitä ne oli (:D) maksaa niin prkleesti.
Koogaa seuraamassa ~
Ookami-Chann
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Tom » Ti Maalis 17, 2009 6:21

Tein Cuteen uuden pelin jossa olen edennyt ekan vuoden syksyyn. Marlinin sydän on oranssilla, wtf :D Rockin ja Griffinin keltasella, Carterin vihreellä (nauroin niin se sin. Hearteventille x]), Gustafan ja Skyen mustalla, en ole jaksanut lahjoa Skyeta kun en omista kattilaa että voisi tehdä curryä. Tällä viikolla kun saan MFoMT:n niin yhdistän ja menen Grayn kanssa naimisiin <3 Tonttuja on 37.
Btw, olisin mennyt Witch Princessin kanssa naimisiin poikaversiossa. Olin tappanut ne 50 eläintä, eikö silloin pitäisi tulla se että Witch ilmestyy eteesi sillee "Watch out, here I am!" No eipä tullut, ehkä se glitchi kuitenkin on euro versiossa?
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ti Maalis 17, 2009 8:55

Mitä elikoita tapoit? Joskus jossain oli väite että kanat eivät kelpaa (en tiedä pitääkö paikkansa)... Tai jos kokeilet tappaa yhden elikon lisää? Jos se sitten "korjaisi" tilanteen?
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Tom » To Maalis 19, 2009 4:06

Tapoin lehmiä. Yritin sitäkin että tappaisin yhen lisää mutta eipä toiminut :shock:
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja May Max » To Maalis 19, 2009 5:22

oi oi :( ehkä et voi naida noitaa
kaikki on EHKÄ turhaa
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » La Maalis 21, 2009 3:59

Tom olithan suorittanut muutkin vaatimukset kuten 5 myrkkysientä siihen sadonkorjuujuhlan pataan, yritä poistua laaksosta 10(?) kertaa jne? Niin ja olihan peli viidennellä vuodella ja vähintään se 60 tonttua vapaana? :?: Niin ja tietysti "perinteiset" kakkostason talo, parivuode punainen sydän vaatimukset :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Tom » Su Maalis 22, 2009 2:01

Olin olin. En sentään niin hölmö ole x]
Tom
Kana tarhanpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu DS Pelit