Huoneenne

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Marras 14, 2008 9:04

Mit...? Mihin ne muka tarvitsee kuvaa hakuvaiheessa? Saako edustavasta olemuksesta lisäpisteitä? Miun kuvasta olisi varmaan *vähennetty* pisteitä, jos oisin hakenu tuonne... :lol:

ed:// W00t, miten olen ollu näin pitkään käymättä täällä?
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Marras 14, 2008 4:48

Se kuva liitetään haastattelu lomakkeeseen. En tiedä mitä muuta ne sillä tekevät :?

Hehe, arvelin jo että olit kuukahtanut jonnekkin kun et käynyt enää XD *miss no life here*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Marras 15, 2008 6:19

Ei suinkaan, olin vain niin uppoutunut ylipoistoon (sic) ja DS:n Track & Fieldiin, etten mennyt joka päivä edes nettiin. Hui kamala! :lol: Ja kuukahtamistapauksessakin oisin varmaan ennemmin tai tai myöhemmin jatkanut postailua foorumeille haamuolentona, koska oon siihen niin addikt...tottunut. :wink:

Urheilupelini on loppusuoralla...puuttuu enää neljän hopean ja yhden pronssin kiillottaminen kultamitaliksi vaikeimman tason lajiryhmissä. Jotenkin tuota raastaessa on ehtiny jo tulla ikävä HM-farmini vähän rauhallisempaa elämänmenoa. :roll:

EDIT: Mitään neljää hopeaa enää vaan KOLME (ja kiviäkin varmasti kiinnostaa tuo tieto...^^; )
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Maalis 15, 2009 1:55

Muutin vähän järjestystä. :D Nyt miulla on wanhan hyvän ajan tupakeittiö ja samalla vahingossa syntynyt "dojo". Kyllästyin nimittäin siihen, että heräsin melkein joka aamu anivarhain roska-auton kolisteluun parkkiksella makuuhuoneeni ikkunan alla, joten siirryin nukkumaan keittiöön. Sänky + pandapehmolelu selkänojana muodostavat myös ihan kelvollisen sohvan telkkarin eteen.

Kuva

Ex-makuuhuoneeni tyhjää täynnä. Voihan tuossa vaikka joogata tai jotain. Surettaa vaan ajatella sitä, että puolet vuokrasta maksan nyt periaatteessa tyhjästä. :roll:

Kuva

Lisää kuveja tähän ketjuun plz! :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Maalis 15, 2009 3:42

Miten teillä kaikilla on nuin siistit huoneet...? :shock:

Minä ainakin päätin näin rehellisesti yhtään siivoamatta käydä räpsimässä pari tuoretta kuvaa huoneen kunnosta... :lol:

Vähän yleiskuvaa (juu, se taulu on sensuroitu :3)
Kuva

Sänky ja hylly (eikös olekin siististi pedattu? :roll: )
Kuva

Ikkunasta näkee hienoja maisemia...
Kuva

Ja siistillä työpöydällä on hyvä tehdä töitä (ja taulu on jälleen kerran sensuurissa...)
Kuva
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Maalis 17, 2009 2:05

^ Jos tuollainen on mielestäsi "siivoamaton" tai "sotkuinen" huone, niin olen iloinen siitä, etten järkyttänyt ketään sotkuisella asunnollani siten kuten itse tuon sanan käsitän. :D Mikä tuo ensimmäisen kuvan iso vihreä juttu oikein on?
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Maalis 17, 2009 3:29

On tuo minusta vähän sotkuinen muttei todellakaan pahinta mitä huoneeni on nähnyt :lol:

Snowdance kirjoitti:Mikä tuo ensimmäisen kuvan iso vihreä juttu oikein on?

Mitä, ai tämä vai?

Kuva

Se on miun iki-ihana Kvaak-Kvaak Kurnuplättis-Sammakko~ <3 (Jep, tuo on sen nimi :oops:)

Mutta siis se on sellanen tötsä johon voi heittää pyykit. Silti niitä lojuu lattialla :lol:
Se on vaan niin mahtava kun on tuollain sammakkokuvioitu~~

Suu auki~~!

Kuva
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Maalis 23, 2009 7:55

Sehän syö ja sulattelee vaatteesi! :D Miekin taitasin tarvita vastaavan, kun tätä lähiympäristöä _nyt_ katsoo. Tyhjä lattia on ainakin tehokkaassa hyötykäytössä. Kylppärin kaapin pyykkikoriin kun on niin mahdottoman pitkä matka.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Syys 14, 2009 7:52

Mo! Mäkin laitan kuvia mun huoneesta, kun innostuin nyt kuvaamaan. :D Kaks kuvaa tossa olis.
Kuva
^Jaa, tossa on mahtiTiduksen juliste ja tuolla takana... No minä keräilen sleich hevosia :oops: Niitä on toki lisää huoneeni korissa.
(Siitä tosin ei ole kuvaa...) Ja tuo raippa. Noh sillä lyön tietenkin pikkusiskojani, kun alkavat liian kamaliksi :) No ei sentään. Käyn ratsastamassa kerran viikossa.
En halua mitään heppahullun mainetta, joten en siitä puhu, enkä ole sitä hirveästi mainostanut.
Taitaapa Pupi-koiranikin kurkata verhon takaa :o ja ballerinanalle on lukittu lintuhäkkiin
Kuva
^Työpöytä, jonka saa hienosti auki ja (sisältää mahtitietsikkani), ett tulee siistin näköinen huone :) Ilmotustaulu ja peili. Tuolilla on akkareita, niitä kun tykkään lukea illalla.
Joo, ja tietty Yunan juliste. Yritän tässä metsästää samanlaista Squallista, kun äiti antoi laittaa noita kangasjulisteita seinälle. Sitten ne lähteekin pois, kun tapettiremontti alkaa.
(Muutettiin nääs just) Udet tapetit ei kuulemma saa mennä pilalle :x

Mun huone on toosi pieni,mut mä sain itte valita sen. Pysyy paremmin siistinä 8)

En ole varma laitoinko kuvat oikein, mutta ainakin ne näkyy :oops:
Kommentoikaa joku jooko, niit on kiva lukea :D
En älyä miten noi kuvat saa suurenemaan klikkaamalla :(
Viimeksi muokannut Ixu päivämäärä To Syys 17, 2009 1:14, muokattu yhteensä 5 kertaa
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Syys 15, 2009 7:18

^ Tykkään kovasti huoneesi valkoisesta värimaailmasta. Ite viihdyn jostain syystä parhaiten mustavalkoisuuden keskellä, mutta valkoinen olis toinen vaihtoehto. Valoa olla pitää!

Ja uu, olisin maksanut melkein mitä tahansa tuollaisesta Tidus sinisessä vedessä-julisteesta silloin, kun odotin FFX:ää Suomeen saapuvaksi. Nykyään...hmm. :D No, varmaan laittaisin noin ison pelijulkan seinälle joka tapauksessa, jos sellaisen saisin lahjaksi. Ainiin, asun vuokrakämpässä, jonka seiniin ei saa kiinnittää julisteita. X_x Vaatekaapin ovessani on kyllä nykyään ensimmäisen sukulpolven Pokèmon-juliste. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Wee » To Syys 17, 2009 12:53

Täs on mun huoneen lukunurkka!

Kuva

Ja täs on mun työpöytä ja vanha pöytätietsikan näyttö... (En ymmärrä miksi se on siinä...)

Kuva

Eikä unohdeta aina sotkuista kirjahyllyä! :wink:

Kuva
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

Edellinen

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä