Kirjoittaja Demmi » To Heinä 02, 2009 10:02
Heippa lapset! Tänään vuorossa IOH:ni tarinaa.
Elikkä siis, olin mökillä serkkuni kanssa ja serkulla IOH mukana. Innostuin itsekin, mutta avatessani pelin huomasin olevani 1. talvessa ja suurin osa asioistani oli aika surkeassa jamassa. En ollut esim. avannut kuin yhden sillan. Siispä päätin aloittaa alusta ja aloitinkin. Nyt olen 1. vuoden talvessa. Kaikki sillat viidakkoa lukuunottamatta auki, minulla on kaksi kanaa ja lehmä ja Diner, hotelli, Original Inn ja kahvila ovat päivittyneet. Sub-villagerseja on vähän päälle kolmekymmentä ja villagerseista puuttuvat enää Shea, Wada ja Mark... ja Mineral Townilaiset (Popuri on ylisöpö! En malta odottaa että se tulee 3).
Wonderfuleja... ei ole yhtäkään. En voinut osallistua edes Autumn Crop Festivaliin, sillä munakoisoni eivät kasvaneet kuin vasta 29. päivä satomittoihin ja silloin niistä yli puolet kuolla kupsahti. Porkkanoiden kanssa sama juttu. Talvella ei onneksi tarvitse harvestoida vaan kaivoksissa juoksentelu riittää. Kiroan kun Staminaa kuluu pahuksen paljon pudotuksissa... Kiroan myös, kun jauhoja, soijapapuja yms. saa vasta vuonna miljoona ultimaattisten shippauslukujen saavuttamisen jälkeen. En voi tehdä nuudelia!!
Mieheksi meinaan napata söpön Pierren (sori vaan, Natalie >P) ja sillä onkin jo huimat kaksi sydäntä (pahuksen festivaalit nielee sen vierailupäiviä...murr). Dennyllä on kuusi, Elliotilla kolme ja Vaughnilla säälittävä 1 sydän. Muista kyläläisistä Lanna on paras kamuni neljällä sydämellään ja muilla onkin sitten vähemmän. Koiran olen saanut myös, mutta hevosta en.
Tällaista siis menossa rakkaalla saarellani. Jos muuten joskus pojalla jaksan aloittaa, otan kyllä Witchin vaimoksi. Se on tosi söötin näkönen tuossa saaripelissä >3 Ja kerrankin kun Goddess olisi nätti, niin eipä sitä tietenkään voi naida (en kyllä jaksaisi vaatimuksia silti täyttää muttaah...). Epäreilua, Natsume!