Minkä pelin tilasit, sait tai ostit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Maalis 11, 2009 7:00

Sori, taisin olla vähän epäselvä.

Eivät siis tuota HMDSCutea lähetä, ainakin niin veli sanoi kun yritti tilausta sieltä ensin tehdä.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Maalis 12, 2009 1:37

^Jeps, HMDS Cute näyttää Play-Asiassa nyt out of printtiä/out of stockia. :( Noin käy usein, joskaan ei aina, jos tuotteen kuvauksessa lukee se "toimitus 5-15 päivässä" eli jos sitä ei ole Play-Asialla varastossa.

DVDboxofficella näyttäisi olevan vielä Cutea "on order"-tilattavana. Pyydä veljeäsi kokeilemaan tuolta. DVDboxofficen olen luotettavaksi havainnut ja siellä käy maksuksi sama Visa Electron/Verified by Visa kuin Play-Asiassakin.

http://www.dvdboxoffice.com/732-5773332-23773337/games/nintendods/products/90331012?fs=true
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » To Maalis 12, 2009 3:31

Tuota täytyy yrittää vielä :D

I so desperately want that gameee~ <3
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Maalis 21, 2009 12:58

Tilasin Play Asiasta Rune Factory Frontierin ja Puolenkuun Peleistä Madworldin viime torstaina. Molemmat lähetettiin eilen tulemaan. =)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Huhti 08, 2009 3:56

Tilaan Play-Asiasta pääsiäislomatylsyyteen Rune Factory kakkosen ja Final Fantasy kolmosen. DS:lle molemmat. Tulkaa pian, plz. :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Huhti 08, 2009 4:12

Snowdance kirjoitti:Tilaan Play-Asiasta pääsiäislomatylsyyteen Rune Factory kakkosen ja Final Fantasy kolmosen. DS:lle molemmat. Tulkaa pian, plz. :roll:
Rune Factory 2 on jatko-osa Rune ykköselle, jotenka oliko kovin jörkevä teko? =S Sama asia kuin pelaisi GS4 ensimmäiseksi ja vasta sitten GS1 (allekirjoitan).
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Huhti 08, 2009 9:28

^ Mutta ykkös-Runea ei löydy mistään! Miten muka Harvest Mooneissa voi olla suora jatko-osa, huh? Eikös Runessa kuitenkin pidetä farmia ja lahdata vain välillä jotain monstereita luolissa? *tahtoopelataharvestia* Noh, sekin on epävarmassa 5-15 päivän statuksessa, joten ehkä miun ei edes tarvitse murehtia mitään jatko-osa-asiaa. Sen sijaan pääsen kiinni FF-taisteluihin, jes. Ai hei, omistaisin PSP:nkin, jolle en edes ole vuoteen hankkinut uusia pelejä. Kamalaa syrjintää konsoliraukkaa kohtaan, mutta...onko sille edes mitään hyvää pelattavaa FF:n ja MGS:n ulkopuolelta? ;_; Se PSP:n "kastele alussa kymmenen päivää turnipseja"-Harvest Moon kuulosti aika pelottavalta. :shock:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Huhti 08, 2009 9:44

Tuolta näyttäisi löytyvän Rune ykköstä. Hiukan kalliilla, muttaah... löytyypähän kuitenkin. Ja ainahan voi emulla vetää jos ei muuta. :roll:

Ja siis Rune Factoryissähän on ihan kunnon juoni. Aikajana menee niinq näin: Rune Factory - > Rune Factory: Frontier - > Rune Factory 2.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Huhti 11, 2009 2:17

...54,90 e DS-pelistä? *pyörtyy* Jännittävää, että HM:ssa voi olla jatkuva juoni. Nyt todella haluan jommankumman Runen. Mutta pakkohan sitäkin kakkosta on voida pelata ilman Rune-historiaa. Jos joskus hankin ykkösen, niin se tuntuu vain entistä legendaarisemmalta!

Eipä sillä, että olisin vielä tilannut mitään. Jostain syystä vanhempien ikivanhan tietokoneen Opera-selain ei osaa käsitellä Verified by Visa-maksusysteemiä. Pitäisi avata IE. Brr...

Huomasin muuten tuolta kauppasivustolta, että FF4:kin on jo saanut DS-julkaisun. Olen näköjään vähän jäljessä FF-asioissa. :D Toisaalta voisin hankkia myös rakkaan FF kutosen GBA-pelinä. Olen pelannut sitä emulaattorilla ja aitona vain PlayStation-versiona, joka oli yhtä tuskaa taistelujen kymmenen sekunnin latausaikojen takia. :evil:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » La Huhti 11, 2009 3:10

Snowdance kirjoitti:Huomasin muuten tuolta kauppasivustolta, että FF4:kin on jo saanut DS-julkaisun. Olen näköjään vähän jäljessä FF-asioissa. :D Toisaalta voisin hankkia myös rakkaan FF kutosen GBA-pelinä. Olen pelannut sitä emulaattorilla ja aitona vain PlayStation-versiona, joka oli yhtä tuskaa taistelujen kymmenen sekunnin latausaikojen takia. :evil:

Olen kokeillut FF kutosen GBA-versiota ja se oli jotenkin alkuperäistä huonompi. Musiikki on huonolaatuisempaa ja esim. tätä kohtausta on sensuroitu. Henkilökohtaisesti suosittelen pysymään vanhemmissa versioissa, mutta miten itse haluat.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Huhti 11, 2009 8:58

^Jos tuollaista kohtaa on sensuroitu, niin satutko tietämään, onko sensuuri iskenyt myös Celesin [spoiler]itsemurhayritykseen, jos "isoisä" kuolee?[/spoiler] :?:

Tilasin nyt kuitenkin sen FF III:n.

EDIT: Bruteni Snouwi otti nolosti turpiinsa taistelussa Etsuraa vastaan. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Huhti 12, 2009 1:37

Nuutyasha kirjoitti: Sama asia kuin pelaisi GS4 ensimmäiseksi ja vasta sitten GS1 (allekirjoitan).

Tämäkin allekirjoittaa... Sain pelit "käänteisessä järjestyksessä" eli järjestyksessä Apollo, Trials, Justice ja Phoenix. Vielä sekavampi oli läpipääsyjärjestys, vedin pelit läpi järjestyksessä Trials, Justice, Apollo ja Phoenix. Eheheh...

Mmm, sain tuossa viimeiksi Gyakuten Saiban: Yomigaeru Gyakuten - pelin, elikkä sen ihan ekan GS:n. Tämän pelin Snowdance ystävällisesti minulle Play-Asiasta tilasi, kiitusta vielä kertaalleen ^^ Ja tiistaina suuntaan Citymarkettiin koulun jälkeen ostamaan sitä FFXII:tä. Olen tässä myös pohdiskellut, mitä pelejä pyydän porukoilta synttärilahjaksi ensi kuussa. Tällä hetkellä Rune Factory on aika vahvoilla, mutta sitä tuskin mistään löytyy, niin pitää pohtia jotakin muuta... Jotain DS:n FF:ää vaikkapa taikka sitten Nintendon sivuilta bongaamaani Disgaea DS:ää - milloinkohan tuo on tulossa ja onkohan oikeasti edes sitten saatavilla mistään?
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Huhti 17, 2009 8:07

^ DS:n Disgaea näkyy olevan jo saatavilla ainakin Konsolinetistä.Huippuluotettava paikka: ennakkomaksu tilille ja seuraavana tai viimeistään sitä seuraavana päivänä varastossa oleva peli kolahtaa kotipostilaatikkoon. (Tuo on miusta myös erinomainen nettikauppa epäluuloisten vanhempien suostutteluyrityksiä ajatellen...^^)

Itse löysin kirpparilta kaksi vähän vanhempaa tietokoneen seikkailupeliä:
Broken Sword 2 (2 euroa)
Uru - Ages Beyond Myst (1 euro)

Olisi ollut sääli jättää ne noilla pilkkahinnoilla sinne. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Huhti 20, 2009 3:23

Yay, sain FFXII:n ostettua ja täytyy sanoa, että peli on aika tehokkaan koukuttava :D 9 tuntia pelailtu, mutta nyt pieni jumituskohta, kun pitäisi juosta joitain örvelöitä karkuun ja ei ole kovin vaikea arvata, mitä minulle käy tuossa kohdassa. Kyllä. Kuolema. Vielä nopea ja tehokas. Nähtävästi tänään yritän vielä uudelleen...

Minkälaisia kokemuksia porukoilla muuten Puolenkuun Peleistä? Nyt olisi kyseessä nettikauppa. Ajattelin tilata sieltä nimittäin synttärilahjaksi pari pleikkaripeliä (FFX, Valkyrie Profile ja Disgaea ykkönen) mutta en ole ihan vakuuttunut palvelun luotettavuudesta. Kokemuksia anyone?
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Huhti 20, 2009 5:53

Puolenkuun Peleistä olen tilannut yli 20 kertaa ja totean vain, että se on yksi suomen parhaimmista nettikaupoista, oli sitten ostamassa mangaa, DVD:tä tai sitten ihan niitä pelejä. Ainoa miinus siitä, että lähettävät ennakkotilatut tuotteet vasta julkaisupäivänä eikä heti kun ovat saaneet sitä varastoon.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit