Foorumi ei siirry ainakaan toistaiseksi. Ollaan jo samalla palvelun tarjoajalla XD (foorumi.info ja nettisivu.org on siis molemmat saman ihmisen ylläpidon alla. Plus Tomppa on ihana, korjaa koodausvirheet ja muut tarvittaessa jne ♥)
Okei eli yksi ääni maukkaantomaatinlaululle... ai ei? dämn.
Harvest Moon suomi kuulostaa ikävän epäviralliselta, joku jo on kerran käynyt valittamassa että häntä ärsyttää kun sivuni on puhekielinen, oli pakko huomauttaa että kyseessä on fanisivu eikä mikään harvest moon tietopankki supervirallinen potenssiin 4. Joten niin kauan kuin voin välttää yritän kiertää tuon virallisesti parhaimman nimen

Kysyin Samanthalta mielipidettä puhelimitse ja naureskelimme että annetaan sille joku ällösöpö nimi kuten monomono (japaniksi harvest moon on bokujoo monogatari joten siitä tuo mono) mutta se olisi niin outo että kaikki varmaan luulisivat sitä hiihtoon liittyväksi... Sitten pohdimme TurnipPatchia, eli turnipsi tilkkua, se olisi Rune Factory 2n(?) default farmin nimi. Mutta... noh ei mikään nyt oikein napannut XD
Ja luulen että tuo mainos kuuluu foorumiin. Tämähän on tarkoitukseltaan ilmainen foorumi joten se on ja junnaa siinä. Ainakaan en muista että missään olisi kohtaa josta saisin mainokset pois. Kokeile adblockkia mozillalla tai "suodata sisältöä" operalla ^^ (kuulemma uusin IE pystyy tähän kanssa mutten tue IE:tä joten

) Itse käytän operaa... Ja olin yllättynyt kun joku valitti Geocitiesin mainoksesta, olin ihan että häh mikä mainos? Piti avata IE jotta näin sen ^^U
Ehdotuksia otetaan yhä vastaan...