Yleensä olen siskoni huoneessa olevalla koneellamme, mutta nyt olen keittiön sivupöydällä olevalla iskän koneella, koska toisessa läppärissämme (eli siinä siskon huoneessa olevassa) ei toimi YouTube kunnolla niin käytän sitten keittiön läppäriä. Lisäksi minulla on huoneessani vanha Windows-98, mutta siinä ei ole edes nettiä ja se toimii muutenkin huonosti, joten se toimii kirjoituskoneenani
Tämä sivupöytä tässä on tälläinen perus työtaso, alla on pari kaappia ja laatikkoa, mutta tässä on hyvä istuintila jaloille. Tason nurkassa keittiön radio, yläpuolella seinässä astiakaappeja ja tuommoinen loisteputkivalo. Lisäksi ympärillä on monenlaista roinaa, lähinnä lehtiä pinoissa (Aku Ankkoja pino mutta myös kaikenlaisia muita) mutta myös kuulokkeet, KH-mangaboksi, kalastuskirjoja (iskän), Yatzy-noppapeli, pelikortit, teippiä, siskon mp3-soitin, sellainen kynttiläkoriste (vaikea selittää... mihin pannaan tuikku sisälle palamaan), nenäliinoja, jokin punrukka ja kaikenlaista muuta pientä. Ehkä saitte jonkunlaisen kuvan paikasta, ehkä ette ^^'