Olen random.
- Olen koukussa Fazerin siniseen suklaaseen, jos ei ole jo tullut selväksi. (Kirjoitan yleensä siitä tuohon iloisuus-ketjuun.

)
- Rakastan vaakasuoraa raitakuviota vaatteissa! Tai no, paidoissa, sukissa ja säärystimissä ainakin. Housuissa ja hameissa sitä harvemmin näkee.
- Haaveilen shiba-rotuisesta koirasta.
- Omistan -10 diopterin silmälasit eli olen suht hukassa ilman niitä.
- Rrrrrakastan videopelejä! Paitsi sotapelejä en halua pelata. Tai siis, voinhan ottaa sellaisenkin peluutukseen, mutta en ole ikinä kiinnostunut tekemään mitään, mitä niissä peleissä on tarkoituksena tehdä.
- Olen jonkin verran autistinen, ja viihdyn lue/kirjoita-nettiseurassa paljon kuuntele/puhu-liveseuraa paremmin.
- Päivä alkaa vihreällä minttuteellä. Aina.
- Olen F1-fani, mutta en haluaisi lähteä katsomaan kisaa livenä, koska ilman selostusta en kuitenkaan tajuaisi tapahtumista mitään.
- Tykkään rääkätä koirieni röhisevää possulelua huomattavasti enemmän kuin kumpikaan niistä. ^^;
- Puhun ja kirjoitankin yleensä miesietä, ellei ole pakko kirjoittaa kirjakielellä.
- Opin juuri käyttämään eBayta ja Paypalia, joten Rune Factory on pian hallussani!
- Miulla on merkillinen taipumus kääntää kaikki puheenaiheet videopeleihin tai koiraelokuviin.
Siinäpä 12 randomfaktaa Snowista.