Sivun päivityksiä~ (tulevia ja olevia)

Luultavasti saavuit tänne nettisivumme: www.geocities.com/elonkorjuukuun kautta. Mitä mieltä olet sivustamme? Tämä on oikea paikka kommentoida! Lisäksi tänne tulee epämääräistä tietoa päivityksistä ja niiden sisällöstä. Niidenkin suhteen saa tehdä toivomuksia!

Valvoja: josie

Onko tämä hyödyllinen alue?

Tietysti!
6
46%
Ei todellakaan.
0
Ei ääniä
Hitot tästä alueesta päivittäisit mieluummin varsinaista sivua!!!
2
15%
Joo on se hyödyllinen (Saanko nyt ylennyksen modiksi kun vastasin myöntävästi?)
4
31%
Miksi kysyt tällaista???
0
Ei ääniä
...
1
8%

Ääniä yhteensä : 13

Sivun päivityksiä~ (tulevia ja olevia)

ViestiKirjoittaja josie » Ti Joulu 19, 2006 6:26

Juuh elin nyt tänään (19.12.-06) Näyttää siltä että ensi päivityksessä aloitamme Magical Melodystä... Juuri nyt on hahmojen kuvat hakusessa koska tuskin kukaan suomalainen osaa kuvatta kertoa kuka ko. pelin hahmoista on Gina ja kuka Gwendy. Nämä hahmot ovat varmaan useimmille eurooppalaisille tuntemattomia koska peli jossa suurin osa ko. hahmoista oli ei koskaan rantautunut kylmään pohjolaan. (Kyseessä siis Save the Homeland) Jos joku tietää mistä saisin kuvat MM:n hahmoista se tieto otetaan kiitollisena vastaan (hmfarm ei nyt kelpaa koska siltä sivulta mukaan tarttuu ikävä tausta :cry: ) Kuulenko kuinka ihmiset kiljuvat riemusta kun ilmoitin tämän? (totuus: en)
Viimeksi muokannut josie päivämäärä To Touko 24, 2007 6:29, muokattu yhteensä 1 kerran
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Pe Joulu 29, 2006 4:44

No niin nyt on Magical Melodyn alue aloitettu, Kimishima alue luotu ja mahdollisimman paljon täytettykin ja Wonderful Lifesta löytyvät puolisot. Olkaa ylpeitä. Ai joo ja lisäksi jos foorumilla ei käy väkeä niin annan sen kuolla pois. Ei ole järkeä että höpisen yksikseni... :cry:

Ai joo ensi päivitykseen saatte ihan virallisen Kimishima mangan ensimmäisen kappaleen! Manga luetaan <- tuohon suuntaan muistakaa se ^^ Käännän sitä parhaillaan~
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » La Tammi 06, 2007 10:33

Okei manga on käännetty mutta Samanthan pitää vielä oikolukea se ja ehdottaa parempia käännöksiä pariin kohtaan (tekin voitte tehdä niitä!) etsin parempia käännöksiä näille lauseille: "you're really though" käänsin sen "olet niin vahva" mutta nyt mietin olisko "olet oikea kovis parempi" koska sen voisi yhtä hyvin kääntää niinkin. "Don't be rash" voisi myös kääntyä "älä ole noin huimapäinen" tai sitten "älä ole noin uhkarohkea" kumpi kuulostaa paremmalta? Kertokaa mielipiteenne ihmiset. Exatly right this is freighter (=rahtilaiva) that passes by the island. Käänsin tuon "tämä on rahtilaiva joka kulkee saaren ohitse" kuulostaako fiksulta? Vai onko parempia ehdotuksia? Kaikki otetaan kiitollisina vastaan...

Edittiä Manga on sivulla ja sinne pääsee kimishima osion kautta. Hurraa!

~josie~
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » La Tammi 27, 2007 10:40

Hmmm.... Pitäisköhän olla huolissaan siitä, että olen itse sitä mieltä, että pitäisi ennemmin päivitellä sitä sivua kuin kirjoitella aikeistamme tänne :D No mutta no mutta... Koetamme varmaan seuraavassa päivityksessä saada aikaan jotain tuonne (More) Friendsiinkin, jos vaikka saataisiin näitä meidän operaatioita eteenpäin. Tahtoo olla hidasta, mutta pitäisi varmaan tunkea sinne yleistietoa, joten odottakaa innolla, koska sinne jotakin putkahtaa.
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja josie » La Tammi 27, 2007 10:58

Surely do. Cher muuten scannaa kimishima mangan toista osaa joten kunhan hän saa sen ulos niin saan minäkin(parin päivän viiveellä). Hurraa jakaville fellow Harvest Moon faneille!
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 02, 2007 8:47

Puolet kappale kakkosesta on nyt käännetty mutten laita niitä sivulle ennen kuin loput 8 sivua on käännetty. *Sigh* Ja sen lisäksi kai laittelemme sinne mineral town jutskuja... Tai jotain. Who knows. (Minun pitäisi mutta XD )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Ma Maalis 12, 2007 1:57

Noh niin ihme on tapahtunut Elonkorjuukuu sai minipäivityksen! Päivitettynä on nyt Magical Melody jonka puoliso osuudesta löytyy "jo" puolet puolisoista. Huraa? (siis sekä tyttöjä että poikia koska niitä pari kerrallaan sinne aina laittelen.) Lisää saatte kun oma nettini toimii taas eli kun a) lumi on kokonaan sulanut täältä tai b) tulee taas pakkasta jotta langaton nettini saa kaiken mahdollisen avun yhteyteen (20 asteen pakkanen on nettini lemppari lämpötila) Huraa langattomalle netille...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Pe Huhti 13, 2007 3:03

Noh niin HMDS alueella on nyt uutta tavaraa, tai lähinnä sinne on lisätty mitä ohjekirjalla oli eri tytöistä sanottavaa. Nauttikaa. Tai niinkuin minä; Kärsikää.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » To Touko 24, 2007 6:27

Jees, elikkäs meillä on taas yksi täysin älyvapaa päivitys sivulla, mutta kannattaa käydä katsomassa. Olisiko muuten ideaa sellaisella osiolla kuin vinkkilista? Sinne tulisi pieniä vihjeitä helpottamaan peliä ilman suoranaista huijaamista. Kertoilkaa mielipiteitänne.
Kuva Kuva
Samantha

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Kesä 11, 2007 6:06

Aikamoista yksinpuhelua teillä muuten.. :lol:

Tuleekos se (more) friends of mineral town osio pian..?

Täällä ei tosiaan ole juurikaan ketään..
(Johtuisikohan siitä että harvest moonia googlella etsiessä.. hetkinen onhan foorumi siellä! sivu 3..
"elonkorjuukuu
Myös keskustelu muista kuin Harvest Moon peleistä tulisi tapahtua täällä./ This is place for general talking. Tell here about greatest movie you saw and ..."
Ei ehkä paras mahd. osuma..? :oops: )

Ja tästä taas tähän onko sivut ilmoitettu googleen sivukartan kanssa?
(google on hyvin hankala.. Ensimmäisillä sivuilla ne joiden otsikossa
hakusana.. eli jos hakusana harvest moon, niin kaikki sivut joiden otsikossa tuo harvest moon on pääsevät listalle.. :? )
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » To Kesä 14, 2007 6:55

Yksinpuhelu on hauskaa vai mitä? Joo!

kröhömps... Sivu on ilmoitettu Googleen kaksikin kertaa koska lisäsin sopivia hakusanoja... Hummm... MItä löysit sen googlesta? *kokeili itse tuloksetta selattuaan yli 20 hakutulossivua* Miten alunperin päädyit tänne Nintendo.fin kauttako? Vaiko onnekkaalla sattumalla?

Uh se (M)FoMT osio pitäisi todellakin tehdä kun on luvattu... Ongelmana vain on se että Sammy ja minä molemmat ollaan töissä 8h päivässä ja Samantha pääsee koneellekin vain joka toinen viikko ja minä käytännössä vain perjantaisin eli yhteistä netti aikaa meillä on n. 1 päivä kahden viikon välein ja lisäksi minulla on kaksi muuta netti sivua Aisling, impromanga sivu ja Pilviinkurkottajat, toinen impromanga sivu jotka ovat molemmat vähän elävämpiä kuin elonkorjuukuu ^^' joten tavallaan olen siirtynyt niiden kanssa puuhailuun enemmän kuin tämän... Öö joo seli seli. Mutta jos täällä on liian hiljaista mielestäsi mainosta~ Mutta ainakin kaikki ihmiset ovat kivoja vai mitä? Nee nee? *iskee Andrasin vasten seinää* Sano että ovat!!!!!
(älä välitä minusta olen vain hieman pimeä site ja foorumi admin...Mutta rakastan tätä pikku foorumiani ♥ ja kun ihmisiä on näin vähän on helppo valvoa keskustelua... Tai oikeastaan yrittää pitää sitä yllä. Itsestänikin on surullista että foorumin n. 300sta viestistä 190 on omiani ^^')
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » To Kesä 14, 2007 8:11

Tuota nintendo veti foorumit down..
Eli heipat niille viesteille siellä! :(
(harmikseni missasin tuon syyn, kuulemma joku innostu vähä liikaa
ku ainoa mode lähti veks.. Eli JT kadoksissa, siellä *kröhöm* topicceja
ja jopa JT:n pelastuspartioita.. :lol: )

No juu, mutta aikoinaan sieltä löysin sivuille ja nyt kun ostin
HMDS:n googletin taas muutaman tunnin.. :roll:

Mutta nimi jäi mieleen, joten sitä googlettamalla (tuloksetta)
löysin foorumin, en vaivautunut aluksi katsomaankaan..
Lopuksi kuitenkin huomasin tuon linkin täällä foorumilla.. :)
(*ei niitä sivuja ollukaan poistettu! jee!*)

Eli sillai minä tänne tulin.. (kaikkia kiinnostaa.. juu..)

Nyt en muuten enää löydä..
On se google niin inhottava.. (yrittää vielä)
Eih.. Ei niin mitään.. (yrittää etsiä googletetut sanat)
No eipä vieläkään mitään.. (kerron sitten jos jotain tulee vastaan)
Mutta googlesta vielä.. (tappelu jatkuu täällä päin pahaa googlea vastaan!)
Tässä on nämä hakusanat googleen joilla voi tarkistaa.. jotain..
(sinulla varmaan nämä on, muttah laitan kuitenkin..)

site:(www.osoitteesiilmannoitasulkeita.fi)
-Sivuston indeksoidut sivut

link:(osoite)
-Sivustot jotka ovat linkittäneet sivusi

cache:(osoite)
-Googlen välimuisti sivusta

info:(osoite)
-Googlen tiedot sivusta

related:(osoite)
-samankaltaiset sivut

Minun sivuni saa lähes kaikista tulokseksi: Hakusi (haku) ei vastaa yhtään sivua :evil:

Öh.. Niin tälläista minä.. :oops:
Niin juu, minä linkitän nämä sivut.. :D
(Ja kerron jos voitan googlen..)

Minunkin sivut saa linkittää.. (vinkki vinkki :wink: )
--snip--

(voih.. miksi en osaa kirjoittaa lyhyesti asiaani!
rivitystäkin voisin harjoitella..
voi voi kun jokainen lause ei tarvitse sitä omaa riviään! :oops:
ja tälläinen jälkikirjoitus pahentaa asiaa.. nyt lopetan.. oikeasti.. )

Edittiä: Nyt löytyi googlesta tämäkin keskustelunpätkä.. --ottaa *sivuninimi* maininnat pois--
Viimeksi muokannut Andras päivämäärä Ti Syys 04, 2007 2:50, muokattu yhteensä 2 kertaa
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » To Kesä 14, 2007 8:46

Mitä JT:kö lopetti? Ei ihme että sinne sitten alkoi oikea kaaos. JT torui minuakin kun mainitsin sanan "Yaoi" manga foorumilla (se oli hupaisaa tosin *giggle* ) Itse en ollut siellä käynyt pariin viikkoon ja sitten sain eteeni ilmoituksen ettei foorumia ole. Nyyh.

Ooh eli mainostus kannattaa *_* ja hyvä että nimi on mieleen jäävä Nee~

Joo huomasin kanssa ettei google löydä elonkorjuukuuta paitsi jotain irtosivuja >_< löytäisi edes indexin koska freimit on koodattu siihen arght!

Kahtotaan sivusi linkittämistä jahka jaksan taas EKK:lle jotain tehdä. (oh papukaija *_* ) Olipas se nopeampi kirjoittaa kuin Elonkorjuukuu :D taidankin alkaa puhua EKK:sta vastedes~ ♥

Tekstin tauottaminen tekee siitä helpomman lukea ja siten miellyttävämmän joten jatka vain välilyöntejä~
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » To Kesä 14, 2007 8:53

*sigh* Tunnetko sinäkin Josie tämän sukulaisuuden tunteen uutta jäsentämme kohtaan? Kaunista. Ja tällä viittaan nyt siihen, että minä ja Josiekaan harvemmin pysytään aiheessa poikkeamatta siitä vähän suuntaan jos toiseenkin... Itellänikin tunkee samaan viestiin aina kaikki asiat XD Ja juuh... Minä jopa uskoisin tunnistavani syyn more fomtin puutteelle: rehellisesti, met olemma tympäännytty fomtiin kun kumpikin sai ds:n. Toisaalta, nyt kun ollaan kumpikin tympäännytty ds:n jatkuvaan tilttaamiseen on mineral townillakin jotain toivoa.... Joosh! Jos pelini ei majailisi 9 kilsan päässä nykyisestä olinpaikastani pelaisin sitä heti... nyyh.... ja taas sammy pomppii asiasta moottorivasaraan.... tai moottorisaharaan, kuten jossain välissä sanoin...

*itkee viestiään*
Kuva Kuva
Samantha

ViestiKirjoittaja josie » To Kesä 14, 2007 9:09

Moottorisahara... Olen sanaton. Sahara olisi muuten aika helkkarin hieno nimi jollekin hahmolle *dreamy eyes* Mutta siis joo aiheeseen. Ketkä tytöt/pojat tahdon tehdä? Mie varaan Cliffelin ja Pon. (siis Popurin) Ja sitten tapellaan kumpi joutuu tekemään Annin kun ei sitä kumpikaan kumminkaan tahdo...
josie
[Admin] No-life

Seuraava

Paluu Palautetta sivusta ja tietoa päivityksistä