Pelipäiväkirjat (kerro elämästäsi Valleyssa!)

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Pe Heinä 03, 2009 3:57

Demmi kirjoitti: Epäreilua, Natsume!

tch tch, pelin tekee kyllä Marvelous Interactive :P Natsume vain tekee jenkkikäännöksen XD Hei viilaan pilkkua~(harvinaista?) Sitä kahden tunnin yöunet näköjään teettää XD Oikeasti olo on kuin viikon ryypänneellä, ihan yhtä sekaisin.(tai niin oletan, en ikinä ole juonut itseäni humalaan...ja kaikkia kiinnostaa XD) Mjoo.... ehkäpä tänään sitten vaihteeksi saan käytyä ajoissa nukkumaan... Jossen muuten niin luultavasti tuuperrun johonkin nurkkaan tajuttomana, toivottavasti olen pistänyt herätyskellon ajoissa päälle että herään sitten huomennakin töihin.... (ja syy tähän vähään uneen on se että jouduin heräämään puoli viideltä aamulla jotta ehdin kuudeksi töihin, illalla oli pirun kuuma enkä saanut unta. Viimeisin muistikuva ennen nukahtamista on kun olin pyörinyt 3 tuntia sängyssä kuumissani ja vilkaisin kelloa joka näytti puolta kolmea. Sitten... kai nukahdin :lol: ) Sori taasen offtopicci ._.

Ja nyt myönnän etten ole pelannut Harvest Moonia sitten alkutalven. Ei siis mitään pelipäiväkirjaa meikältä antaa ^^U Aika outoa sinänsä, yleensä pelaan aina... Noh ehkä sitten kun koulut alkaa ja kesätyöt loppuu... Tai jotain. :P
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Heinä 06, 2009 5:02

No niin, ensimmäinen vuosi pelissäni kunniallisesti takanapäin! Ja ensimmäisen vuoden saavutukset olivat: 57 tonttua, kaikki toolsit mystrilelle, kaikille tytöille oranssi/keltainen sydän, 2 lehmää, 2 lammasta, 7 kanaa, 1 ankka, pihalla lampi jaah... kolme Cursed Toolia! Innostuin cursed toolsejen keräilystä ja omistuksessani ovat kirottu kirves, kuokka ja vasara. Seuraavaksi yritän kerätä sen verran rahaa, että raaskin ostaa puhdistuksen kirotulle vasaralle ja saada siitä sitten yhden tontun. Sellaiset ~200 000 G olisi ihan kiva...

Viimeisimmät tonttuni tulivat 200 istutusta tunnista ensimmäisessä kuumassa lähteessä (enää en istu puolikastakaan tuntia niissä kirotuissa lähteissä! Ellen sitten sekoa ja saa päähäni alkaa kerätä 101 tonttua...), kalastamisesta ankkalammesta sekä 300 eläintuotteen myynnistä. Leian vapautan kunhan saan sen pullopostin ongittua ja sen jälkeen hankin talolaajennuksen+parisängyn ja loput kolme tonttua ja sitten naimisiinmeno onkin jo kulman takana ^^ Leia on nimittäin jo melkein punaisella, joten enää ei tarvitse kannella sille lahjojakaan... toivottavasti. Että sellaista.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Ti Heinä 14, 2009 9:37

Aloitin vähän aikaa sitten Witch Princess pelin, koska haluan oikeesti tietää mikä siinä mätti edellisellä kerralla! Olen jo kolmannen vuoden kesässä, ja vaatimuksista on tehty: pyörry 100 kertaa, roskaa ja poistu kaupungista 10 kertaa, anna 10 000 lahjaa ja tapa 50 eläintä. Taas kun tapoin eläimiä Witch ei ilmoittanut mitenkään että olen tappanut niitä 50. Kaikkien muiden vaatimuksien teosta se ilmoittaa, niin miksei siitä? Häiritsee, en haluiasi pelata viittä vuotta turhaan!
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Heinä 14, 2009 10:55

^ Eikös...tuo ollut just se murheenkryyni euroversiossa? Se nimittäin liittyi jotenkin eläinten tappamisen mahdottomuuteen, ja sen takia myös Witch Princessin naiminen on mahdotonta. Valitan jos olen oikeassa. :roll:

(Mikä tuo haluamasi peli on signukuvassasi?)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Ti Heinä 14, 2009 5:20

Mutta kun mielestäni tuo glitchi on vain Amerikan versiossa, ainakin Ushi No Tanessa niin sanotaan.
Tuo peli signaturessa on Assasin Creed 2. En omista ykkösosaa, mutta se on silti lempi pelini :D Ainoa este ostoon on K18 ikäraja :(

Edit: Ushin foorumilla sanotaan, ettei Witchin kanssa voi mennä naimisiin versiossa 1.0. Jos on version 1.0, sen takana lukee ABCEN0J13. Minulla lukee ABCPN0J13, joten eihän glitchi koske peliäni! Sitä paitsi minulla on euroversio. Kuitenkin siellä myös lukee, että jos J:n vasemmalla on 0, kuten minulla on, niin on versio 1.0, ja että euroversiossa Witchin kanssa naimisiin meno mahdollista. Nyt kyllä ärsyttää. Heeeeeeelp meeee!
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » To Heinä 16, 2009 9:18

Tom kirjoitti:Aloitin vähän aikaa sitten Witch Princess pelin, koska haluan oikeesti tietää mikä siinä mätti edellisellä kerralla! Olen jo kolmannen vuoden kesässä, ja vaatimuksista on tehty: pyörry 100 kertaa, roskaa ja poistu kaupungista 10 kertaa, anna 10 000 lahjaa ja tapa 50 eläintä. Taas kun tapoin eläimiä Witch ei ilmoittanut mitenkään että olen tappanut niitä 50.

Jostain (tämä foorumi? Ushi no Tane? Anyway...) olin lukevinani joskus, että niitä eläimiä saattaa joutua tappamaan enemmän kuin 50 ja kanat eivät kelpaa. En sitten tiedä, mikä siinä on vikana, koska en ole koskaan yrittänyt naida Bitchiä. Onnea kuitenkin yritykselle...

Omassa Leia-pelissäni on nyt menossa kevään 12. päivä ja 60 TONTTUA LOPULTAKIN KASASSA! Aloittakaamme ilojuhlat ja tanssikaamme! Minulle tosin kävi edellisessä pelissä niin, että kun olin vaivalla saanut tarpeelliset tontut kasaan ja mennyt naimisiin, alkoi niitä tonttuja putkahdella itsestään eri paikoista vaikken tietoisesti yrittänyt edes kerätä mitään tonttua ja sekös suututti. Tässä pelissä on käynyt samalla tavalla: kun 10. päivä sain viimeisen tontun, 11. päivänä sain kaksi lisää ja 12. päivänä taas kaksi. Eli nyt minulla on jo 64 tonttua. Jei! Leiaa aion kosia ensi viikolla, eli kevään 17. päivä, kun hän purjehtii rannalle. Muutkin vaatimukset Big Bed lukuunotettuna (kerrankin TV-Shopping oli kiltti T_T) on jo täytetty, joten onnellinen avioliitto, täältä tullaan!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Heinä 16, 2009 10:42

Ja nyt kieroutuneesti toivotaan että ehdit Leian kanssa saada lapsen, sitten tulee hirmumyrsky ja Leia lampineen lentää hiiteen ja pääset elämään tämän "Harvest Moon: Elämäni yksinhuoltaja isänä" hetken! 8D No ei saa olla ilkeä. Onnea hääparille *heittää riisiä vaikka sitä vasta Island of Happinessissä saakin viljeltyä*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Elo 04, 2009 9:06

Leia ja farmarini Daito vihittiin avioliittoon kevään 23. päivä farmarin talossa Daryllin valvovien silmien alla. Avioliitto on toistaiseksi sujunut mainiosti eikä vaimo ole vielä lentänyt pyörremyrskyn mukana taivaan tuuliin :D Seuraavaksi sitten kyttäämään Rival Eventejä ja odottelemaan raskautta ja lasta... Ja kyllä sitä voisi niitä tonttujakin keräillä, nyt jo 69 kiusankappaletta kasassa. Innostuin kuitenkin pari päivää sitten pelaamaan Flora-peliäni eli ykköstallennusta ja Leia on nyt jäänyt Harvest-pelisessioissani vähemmälle huomiolle.

Flora-pelissäni minulla oli enää vajaa vuodenaika lapsen syntymään, joten runttasin nuo kolmisen viikkoa parissa päivässä (mökillä tulee pelattua ja kotonakin, jos on tylsää ^^). Poikamme Shiro on hurjan suloinen taapero~ Yrittäessäni availla Rival Eventejä satuin näkemään Gustafan ja Namin 3. eventin (en edes muistanut, että olin nähnyt ne pari ensimmäistä) ja sen jälkeen avasin 4. eventin, joten kaksikko meni onnellisesti naimisiin kesällä 13.päivä. Häitä juhlittiin pyörremyrskyssä rankkasateen ja rajujen tornadojen keskellä. Vieraat onnistuivat pelastautumaan ilmeisesti tarrautumalla Kain pikaruokakioskiin - en keksi muuta selitystä, miten he olisivat onnistuneet selviämään hengissä myrskystä. Mutta pääsinpähän myrsykypäivänä kerrankin ulos niin ei mennyt päivä ihan hukkaan ^^ Saisin myös Marilinin ja Celian 4. eventin jo auki, mutta koska olen kontrollifriikki vuodenaikojen suhteen, naitan parit seuraavassa järjestyksessä:
- Gustafa ja Nami noin keskikesällä (ja nehän jo menivät naimisiin)
- Celia ja Marlin heti syksyn alussa
- Lumina ja Rock alkutalvesta
- Griffin ja Muffy kevään puolivälissä
Siis jos saan Rival Eventit auki suunnitellusti... Flora-pelissäni ei kyllä oikein muuta tekemistä jaksa olla, mitä nyt peltoja ja elukoita hoitelee entiseen malliin. Tonttuja en aio edes yrittää kerätä ko. pelissä, putkahdelkoot jos ovat tullakseen. Asukkaiden ystävyyspisteiden nostossa on kyllä puuhaa, ne nimittäin laahaavat maan tasalla kun en niitä ensimmäisen 3 vuoden aikana pelissäni älynnyt alkaa nostelemaan.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja May Max » La Syys 05, 2009 1:46

Aloitin uuden pelin HMDS:sä ja ajattelin mennä vihille noidan kanssa.
Tiedän että se on hankalaa mutta silti jaksan yrittää.
Vaatimuksista täytetyt ovat:pyörry ja roskaa 10 kertaa,yritettävä
päästä pois kaupungista 10 kertaa ja antaa kymmenen lahjaa.
On ensimmäisen vuoden 12 päivä kevättä eli hyvin alussa.
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Tom » La Syys 05, 2009 2:50

Onnea yritykseen... En tajua mikä mulla meni siinä pieleen...
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja May Max » La Syys 05, 2009 2:58

No en tiedä mutta haluan yrittää.Ei vaan ole rahaa ostaa kanalaa
tai navettaa saati sitten eläimiä mutta luulen että 5 vuodessa kerkeää.
15 spirteä kerätty vielä 45 puuttuu.
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » La Syys 05, 2009 4:50

May Max kirjoitti:No en tiedä mutta haluan yrittää.Ei vaan ole rahaa ostaa kanalaa
tai navettaa saati sitten eläimiä mutta luulen että 5 vuodessa kerkeää.
15 spirteä kerätty vielä 45 puuttuu.

Rahaa saa huippuhelposti kasaan kun menee kaivuualueelle kuokkimaan koruja ja myy ne aina 3. ja 8. loppuvina päivinä (eli 3, 8, 13, 18, 23, 28 ) majataloon myymään ne Vanille. Toisin sanoen, silloin rahan tuloa ei voi estää! Ja kun ostat puisia kanaloita/navettoja, säästät. Tosin nehän myös romahtavat helpommin... Ai niin! Jos olit naimassa noitaa niin sitten rakenna rikkaruohosta. Tulee vielä halvemmaksi, eläimet kuolevat nopeammin ja farmarisi rikastuu oikein kunnolla :D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja May Max » La Syys 05, 2009 5:09

Voi paljon kiitoksia.Kullan arvoinen tieto :lol: :lol: :lol: :lol:
niin nehän romahtavat nopeasti.Pyörtymiset kannattaa tehdä
omalla farmilla sen jälkeen kun Thomas on hakenut
tavarat.Noidan sydän on lila mutta saan odottaa vielä kauan
että nään sen eventin mutta sittenhän se meneekin nopeasti.
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Joulu 25, 2009 11:36

Jälleen kerran rikotaan vähäsen tuota otsikkoa, mutta kun DS-versiota ei ole pelattu ja saaripeli sen sijaan roikkuu käsissä varsin tehokkaasti, niin miksikäs ei?

Elikkä siis. Pelissäni on menossa 2. kesä ja asiat rullaavat mukavasti. Kamalasti kiirettä en ole jaksanut pidellä asioiden hankkimisessa ja maatilallani asustaa 4 kanaa, 2 lehmää (joista toinen on raskaana), hevonen ja koira. Taloa on laajenneltu ja teitä korjailtu, mutta rahaa on silti varsin mukavasti plakkarissa. Ylitin juuri 100 000 G:n rajan. Ainoastaan viljely hieman tökkii, sillä kasvit kasvavat vähän hitaasti enkä jaksa kasvatella mitään paria peltotilkkua enempää. Se kyllä riittää ihan mukavasti minulle ~ Kyläläisiä (kaikki yhteen laskettuna) on jo 67 ja viimeisin vierailija saarellani on dr. Trent. SIIS OMG! Lääkäri on pelissä aivan SAIRAAN ihana!! Miksei sitä voi naida? *katkeraa itkua* Pysy saarella ikuisesti, älä lähde pois! Kaikkia muitakin vanhoja mineralilaisia on kyllä mukava tavata saarella ja heidän juttujaan on hauska kuunnella. Mutta Trent on kyllä niin yli-ihana että AWS!

Miesrintamalla edistytään myöskin varsin kivasti. Denny on oranssilla, Pierre vihreällä, Elliot keltaisella, Mark lilalla ja Vaughn sinisellä. Shealla on muistaakseni 2-3 sydäntä, mutta en saa niitä nostettua, sillä jostain ihmeen syystä Shea ei suostu ottamaan lahjojani vastaan. Mistä tämä johtuu? Olen antanut tyypille vain kaloja, onko sen kalakiintiö tullut täyteen tai jotain? Vai pitääkö sinne mennä tiettyyn aikaan? En tiedä... Pierrestä tulee aviomieheni, joskin pidän myös kaikista muista. Dennyn suuntaan olen alkanut salakavalasti kallistua, vaikken aluksi pitänyt koko tyypistä. Mutta Denny ja Lanna ovat mielestäni niin hyvä pari, että haluan naittaa heidät toisilleen~ Tässä HM-pelissä puolison valinta on kyllä vaikeampaa kuin missään... paitsi jos pelaisin pojalla, valinta olisi kyllä helpompi: Witch Princess! Pitäisi aloittaa poikapelikin joskus, mutta kunhan tuota tyttöpeliä nyt aluksi etiäppäin kyntää ~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Pe Joulu 25, 2009 2:39

Demmi kirjoitti:Shealla on muistaakseni 2-3 sydäntä, mutta en saa niitä nostettua, sillä jostain ihmeen syystä Shea ei suostu ottamaan lahjojani vastaan.

Oletko jättänyt puhumisen ja/tai lahjomisen väliin muutamana päivänä peräkkäin? Jos näin on päässyt käymään, niin puhu Shealle muutaman päivän ajan äläkä yritä tarjota hänelle mitään. Juttele.. olikohan se 3 vai 4 päivän ajan, sitten koita antaa hänelle jotain.

Ja kyllä, Dr. Trent on ♥, mutta muistaakseni tohtori ja Cliff ovat molemmat jo naimisissa siinä vaiheessa..
Soccan
Turnipsien kerääjä

EdellinenSeuraava

Paluu DS Pelit