Leia ja farmarini Daito vihittiin avioliittoon kevään 23. päivä farmarin talossa Daryllin valvovien silmien alla. Avioliitto on toistaiseksi sujunut mainiosti eikä vaimo ole vielä lentänyt pyörremyrskyn mukana taivaan tuuliin

Seuraavaksi sitten kyttäämään Rival Eventejä ja odottelemaan raskautta ja lasta... Ja kyllä sitä voisi niitä tonttujakin keräillä, nyt jo 69 kiusankappaletta kasassa. Innostuin kuitenkin pari päivää sitten pelaamaan Flora-peliäni eli ykköstallennusta ja Leia on nyt jäänyt Harvest-pelisessioissani vähemmälle huomiolle.
Flora-pelissäni minulla oli enää vajaa vuodenaika lapsen syntymään, joten runttasin nuo kolmisen viikkoa parissa päivässä (mökillä tulee pelattua ja kotonakin, jos on tylsää ^^). Poikamme Shiro on hurjan suloinen taapero~ Yrittäessäni availla Rival Eventejä satuin näkemään Gustafan ja Namin 3. eventin (en edes muistanut, että olin nähnyt ne pari ensimmäistä) ja sen jälkeen avasin 4. eventin, joten kaksikko meni onnellisesti naimisiin kesällä 13.päivä. Häitä juhlittiin pyörremyrskyssä rankkasateen ja rajujen tornadojen keskellä. Vieraat onnistuivat pelastautumaan ilmeisesti tarrautumalla Kain pikaruokakioskiin - en keksi muuta selitystä, miten he olisivat onnistuneet selviämään hengissä myrskystä. Mutta pääsinpähän myrsykypäivänä kerrankin ulos niin ei mennyt päivä ihan hukkaan ^^ Saisin myös Marilinin ja Celian 4. eventin jo auki, mutta koska olen kontrollifriikki vuodenaikojen suhteen, naitan parit seuraavassa järjestyksessä:
- Gustafa ja Nami noin keskikesällä (ja nehän jo menivät naimisiin)
- Celia ja Marlin heti syksyn alussa
- Lumina ja Rock alkutalvesta
- Griffin ja Muffy kevään puolivälissä
Siis jos saan Rival Eventit auki suunnitellusti... Flora-pelissäni ei kyllä oikein muuta tekemistä jaksa olla, mitä nyt peltoja ja elukoita hoitelee entiseen malliin. Tonttuja en aio edes yrittää kerätä ko. pelissä, putkahdelkoot jos ovat tullakseen. Asukkaiden ystävyyspisteiden nostossa on kyllä puuhaa, ne nimittäin laahaavat maan tasalla kun en niitä ensimmäisen 3 vuoden aikana pelissäni älynnyt alkaa nostelemaan.