Vuoden 2009 Animeconeihin menijöitä?

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Kesä 01, 2009 5:33

Voin ainakin lohdutukseksesi sanoa, että ainakin minä osaan käyttää sirukortinlukijoita... Eipä taida kamalasti auttaa :?

Mutta totta se on, kassatyö on ehkä muuten mukavaa, mutta siinä joutuu käsittelemään kahtasataa peeloa päivässä >x(

Bäck to topic, ehkä olisi viisasta sopia joku miittauspaikkakin, ettei vain haahuilla ympäriinsä ihmettelemässä :)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Kesä 02, 2009 10:13

Voi kun niitä peeloja olisikin päivässä vain 200... (fakta: tunnissa noin 50-80 asiakasta riippuen kuinka kiireinen hetki on kertaa 5-7.5)

Unf... Nyt Lahtelaisena myönnän ettei minulla koskaan ole ollut mitään asiaa sibbetalolle ^^U En tunne paikkoja siellä päin LAINKAAN. (joo aika noloa... :oops: ) Mutta... jos mää vaikka pistän sulle yksärinä puhelinnumeroa? Helpointa varmaan olisi sopia vaan et "nähää siel sen Sibeliustalon ees vaik kaheksalta" mutta sitä taas tiedä montako ihmistä siellä sillon on ^^U Tai jos mää taiteilen "hienon" kyltin jos lukee "etsitään Etsuraa!" Tai "HoMo fanit huomio!" XD

...Varmaan helppo uskoa näistä järjellisistä viesteistäni että olen 22 vai mitä? Syytän unenpuutetta. Vuorokaudessa vain ei ole tarpeeksi tunteja kaikelle netissä olemiselle, elävältä paistumiselle(aka ulkona ololle), työlle ja vielä nukkumisellekkin!
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Kesä 03, 2009 9:38

Kyltin voi aina taiteilla vaikka olisi kapulanumerokin :lol: Nehän on vaan hienoja~~~ "HoMo fanit huomio!" olisi kyllä aika mahti. Tiedä mitä kaikkia yaoi-faneja lyöttäytyisi seuraan sen perusteella :D

Mutta joo, laitan puhelinnumeron yksärinä ja ehkä rustaan jonkunlaisen kyltinkin. Sieltä saa sitten kylttimeressä vilkuilla kun joka toinen miittailee jossain ja etsii omaa porukkaansa.

Ja eipä tälläkään tytöllä ole koskaan ollut tekemistä Sipeliushousella, joten samalla viivalla seistään, jos ilmaisu sallitaan :wink:

...Ihmisen ikä on suhteellista. Toiset heittävät elämänilonsa pois luullen sitä turhakkeeksi aikuisten elämässä. Toiset eivät. Jaa mitä ihmeen filosofista paapatusta tämäkin taas oli...? :roll: Oonkohan miekään ihan ikäiseni kun hölisen aina tällasta?
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Kesä 03, 2009 11:07

Heh, no joo, ei mitään fellow yaoi faneja vastaan XD Voisin vaihdella sarjojen nimiä sitten...

Laitoinkin jo takaisin päin yksärillä oman numeroni :P

Vielä kun selviäisi huomisen pääsykokeen ja sitten perjantain ja lauantain työt hengissä läpi niin kaikki olisi hyvin...

Mjoo... katsoin juuri eilen DVD:ltä kamalan smurffi jakson jossa Suursmurffi lauloi (vakavasti nuotin vierestä) että "Smurffi on juuri niin nuori kuin itsestä tuntuu vaan". Ainoa asia mikä oli kamalampaa kuin se yksinlaulu oli se kun jakson lopussa KAIKKI liittyivät lauluun ja lauloivat ihan yhtä huonosti JA vielä jokainen vähän omassa tahdissaan :lol: Ehkäpä uskon siihen väitteeseen että jokainen on juuri sen ikäinen kuin tuntee olevansa... Taitaa henkilökohtaisesti tehdä meikästä sitten n. 5 vuotiaan aina välillä XD (Tosin on minulla niitäkin päiviä että tunnen oloni vähintään 80 vuotiaaksi :roll: Mutta ne menee ohi nukkumalla pari tuntia pidempään :lol: ) Offtopiccia... Sori sori ^^U
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » To Kesä 04, 2009 9:29

Emmeköhän ole jo aika lailla tottuneet täällä offtopiccin :lol:

Nyt jänskättää :3 Desuconiin on enää Kuva
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Kesä 16, 2009 12:51

Minun piti olla suunnistamassa määrätietoisena Animeconiin, mutta nyt olen alkanut epäröimään, enkä enää tiedäkään, haluanko lähteä sinne! Minulla olisi majoitus ja matkaseura valmiina, mutta nyt on kyllä alkanut pelottaa, enkä enää uskallakaan lähteä. Suomen animefanom on ilkeää, siellä on kauhea ryysis, en ole aiemmin ollut conissa/muussa massatapahtumassa ja yksi suurista pelon kohteistani ovat juuri karmeat ihmismassat! Jos lähden, cossaa en ainakaan, sillä tuon fanikannan ilkeys on kyllä tiedossa... En tiedä, selviänkö hengissä jos lähden. Kun en ole aiemmin ollut conissa, haahuilisin siellä ihan ummikkona enkä tietäisi yhtään, mitä siellä pitää tehdä! Miten pääsisin eroon conikammostani ja uskallanko edes lähteä? Apua!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Kesä 16, 2009 5:49

Minusta on väärin yleistää koko animefanikantaa ilkeäksi. Etenkin suureen animeconiin mahtuu jos jonkinlaista porukkaa ja siellä varmaan moni on hyvin hämillään. Jos ihmismassat hirvittävät niin aina voi lähteä muualle tuulettumaan. Minäkään en ryysiksistä pahemmin nauti, mutta olen oppinut sietämään niitä näin useammassa conissa oltuani. Jännittämisen sijaan voi yrittää ajatella vaikka "wautsi kun on paljon ihmisiä!".
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Kesä 16, 2009 6:15

Voi ei conit ole pelottavia, eka on vähän sellainen "eh mitäs mää nyt" mutta sitten vain menet sinne minne jalat vie XD toimii aina. *sanoi hän joka eksyi helsinkiin, lopulta löysi linja-auto pysäkin jolla oli kartta, paikallisti itsensä ja huomasi kävelleensä 4 kilometriä harhaan* :oops:

Ja nyt joudun sanomaan etten IKINÄ ole tavannut ketään ilkeää... Paitsi yhden "elitisti cosplay ryhmän" joka oli jotenkin niin olevinaan. :? Pyysin että saisin ottaa kuvan ja tyypit oli ihan "hmph no jos nyt niiQ tän kerran" :roll: Mitä järkeä vetää puku päälle jos ei aio suostua kuvattavaksi kysympä vaan.... :x Teki mieli sanoa että mä muutin mieleni enkä tahdokkaan sitä kuvaa, mutta sitten "kohteliaisuus syistä" otin sen kumminkin :lol: (ja pakko sanoa että ne kyllä oli parhaat KH cosplayt siellä sinä vuonna...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Kesä 23, 2009 11:49

Olette (kuten ovat myös muutamat muut) saaneet ylipuhuttua: Animecon 2009, täältä tullaan! Majoitus ja matkaseura ovat valmiina, enää junalippu puuttuu ^^ Henkiinjäämisestä tai elinikäisistä traumoista ei tosin ole vielä varmuutta, mutta ehkä kykenen selviytymään edes jotenkuten.
Niin siin, onko joku muu mahdollisesti tulossa paikalle? Sitä IRL miittiähän tässä ketjun alussahan vissiin oltiin puuhastelemassa, joten miten on?
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Kesä 23, 2009 3:07

Minä oon aika takuuvarmasti tulossa kun kerta naapurikaupungissa asun. Aikataulukin on aika joustavaa.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Kesä 24, 2009 9:52

No olen melko varmasti tulossa sinne sunnuntaina. Lauantaita *köh* rukoilen ja anelen vapaaksi huomenna töissä T_T En tiedä vielä mutta uskon että pomoni inhoaa minua, joten ovelasti en mainitse että se olisi sunnuntainakin, muuten varmasti soittaisi minut silloin töihin kanssa :roll:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Heinä 01, 2009 5:24

Saa nähdä, miten saamme identifitoitua toisemme siellä... Minulla ei tule olemaan mitään cossipukua tai sellaista, mutta aion tehdä itselleni hienon identifikaatiokyltin roikkumaan kaulasta. Meinaan tehdä sen vaaleanpunaisesta kartongista ja kirjustaa siihen isolla "DEMMI" ja reunoille sivujen nimiä joissa käyn (Aniki, Elokorjuukuu, DTL, Zero Criminal ja niin edelleen). Takapuolelle tulee luultavasti teksti "Swimming, anyone?" tai jotakin muuta Ace Attorneyhin viittaavaa, joten jos ei mitenkään muuten niin kyltistä tunnistaa :D Nyt vaan pitäisi saada se vielä tehdyksi...

Luoooja, en tiedä kyllä yhtään, mitä tästä matkasta on taas vaihteeksi tulossa. En tunne Helsinkiä oikeastaan ollenkaan eikä kaverinikaan, eikä meillä ole oikeastaan lainkaan kokemusta julkisissa liikennevälineissä matkustamisesta, joten pulassa ollaan (aikeissa on kyllä hankkia sellainen viiden päivän lipuke, jolla saa matkustaa niin paljon kuin ikinä mielii. Ja ehkä kummini on aulis neuvomaan asioissa...). Lisäksi joudumme olemaan kaupungissa kaksi yötä yksikseen, sillä meidät maijoittava kummini lähtee lauantaina Viroon ja meidän kahden pois lähtemisemme on vasta maanantaina! Rukoilen ja toivon, että selviydymme reissusta terveinä ja hengissä. Oikeasti.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 07, 2009 6:20

Noh jos te Etsuran kanssa paikallistatte toisenne niin meikä tunnistaa kyllä Etsuran (tai sitten soitan) Kiusaus laittaa hiukset kuten Another Wonderfull Lifen farmarilla on suuri... Katsoo nyt saisinko tuhottua tuon yhden valkoisen t-paitani ompelemalla siihen oranssit hihat :D Sitten vielä pitää liittää eteen se bokumono logo ja kaikki on valmista. Jotain tälläistä tarkoitan

Tutkiskelin juuri juna-aikatauluja sunnuntaille ja päätin että 8.17 Zjuna kelpaa hyvin. Sitten seuraa n. 1:45 istuminen junassa ja sitten puolisen tunnin harhailua etsien oikeaa paikkaa ja sitten päivä taitaakin olla jo puolessa XD Raahaan pikkusiskoni mukaan sitten. Se päätti tahtoa coniin ja noh, ihan kiva saada matkaseuraa :P
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Heinä 08, 2009 10:34

Lisää takaiskuja matkaa varten: en ollut muistanut hakea junalippujen alennukseen oikeuttavaa VR:n opiskelijakorttia ajoissa ja siihen tarvittava koulun opiskelijatodistus on kuukauden voimassa ja se ehti mennä vanhaksi, joten en saa enää korttia ennen kuin koulut alkavat ja junalipuista joutuu maksamaan täyshinnan -____- Äiti riemastui tämän kuullessaan (=vastuussa lipuista ja niiden maksamisesta), mutta olen silti vielä coniin pääsemässä kuitenkin ^^' Tänään pitäisi kaverin kanssa sopia, millä junalla hyppäämme huomenna matkaan. Niin siis kaverini on tulossa mukaani, en minä nyt yksin uskaltaisi coniin lähteä harhailemaan! Ja helpotuksekseni emme joudu olemaan niin kauan yksin Helsingissä kuin mitä aluksi näytti, sillä majoittajamme lähtevätkin perjantai-iltana ja tulevat sunnuntaina pois, ja koska viikonloppu menee kokonaan conissa, ei meillä pitäisi olla hätää. Toivottavasti. Siitä emme ole varmoja, menemmekö jo perjantaina coniin, mutta katsastellaan sitäkin~

Kyltti on muuten valmis! Siinä lukee etupuolella "Soon DEMMI" (Demmi tosi isolla) ja sen alapuolella "Tunnistettavissa... Anikista, Elonkorjuukuusta, DTL:stä plus muualta!". Takapuolella on iso valkoinen puhekupla, jossa teksti "Swimming, anyone?" ja siihen on liimattu kuvia Ace Attorney-hahmoista sekä yksi Objection! ja yksi Gotcha! - huutopuhekupla. Sen ylälaidassa on punaisella teksti "Gyakuten Saiban eli Ace Attorney". Kyltti on siis tyylikäs kaksiosainen ja etupuoli roikkuu sitten kaulastani ja takapuoli selässä koska siinä on sellaiset hienot narut. Bongailkaa kylttiä sitten, siitä pitäisi kyllä tunnistaa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Heinä 08, 2009 12:10

Wehee, lauantai cossini on yllätys, mutta sunnuntaina cossaan Luffyrinaa, eli One Piecen Luffy naisena xD Misery cossi jäi sitten suunnitelmaksi...
edit: olen sittenkin myös perjantaina Luffyrina...

Sunnuntaina klo 11-13 olen katsomassa cosplay-ryhmäkisaa, mutta muuten aikataulu on aika auki. Ja ainakin Josie voi soittaa kännykällä jos ei muuten löydy :)
Viimeksi muokannut Etsura päivämäärä To Heinä 09, 2009 2:23, muokattu yhteensä 1 kerran
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä