Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Su Touko 24, 2009 4:24

Vähän myöhässä onnea Demmille täältäkin päin :3

Itseä ilahduttaa se ettei minulla ole töitä ennen torstaita ♥ (haha kirjoitin ensin TÄITÄ :lol: No, ei minulla niitäkään tietääkseni ole joten ehkäpä voin olla siitäkin iloinen. Nimin. Kun olin ala-asteella koin täit... :roll: ) Lisäksi TS3 torskani(=torrent) tuli ja olen nyt pelaillut sitä ja todennut että se on paljon parempi kuin ikinä osasin odottaa joten ennakkotilasin sen collector editionin sitten XD (pelannut vähän pääsykokeisiin luvun kustannuksella mutta otan tänään kiinni, englanninkielisen osuuden olen jo "sisäistänyt" nyt kun vielä jaksaisin kiinnostua suomenkielisestä osuudesta aiheesta "Veritas eläkevakuutus" >_< Ei vaan oikein kiinnosta lukea eläkesäästämisestä kun on näin nuori vielä...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Touko 26, 2009 7:51

Öö...mikä on TS3? O_o;
Nuutyasha kirjoitti:Kannabis viljelmät siellä... ^_^

Nöööyyyy, salaisuuteni paljastui! Siksi olin niin huolissani cityjäniksestä. No vitsivitsi. Menetin yhen taimen, kun siirsin ne uusiin ruukkuihin...;_; Se katkesi varresta melkein poikki eikä kolmantena päivänä enää jaksanut taistella, taimiraukka. Siitä olisi saattanut kehittyä kunnon kurkku. Hah, jälleen yksi esimerkki siitä, miten HM kaunistelee elämän tosiasioita. :cry:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Touko 26, 2009 10:40

The Sims 3 ^_^ Ja loppujen lopuksi laitoin sen sitten ennakkotilaukseen että saan ihan virallisen version ja poistin torrent version. Oma tuntoni on taas puhdas XD

Kurkkuparka. Mutta voithan aina kuvitella että siitä olisi tullut EU direktiivien mukaan liian käyrä joten sen "tappaminen" oli oikein ;D Mutta toisaalta voit lohduttautua sillä että itselläni Harvest Moonissa ihan liian usein mäjähtää sellainen iso kivi pyörremyrskyssä kurkkupellon päälle ja tuhoaa kerralla puolet sadosta. Teikän lopuille kurkuille ei varmasti tule käymään samoin ;)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Touko 27, 2009 4:50

Vuoden vitsi! Sain kyllä hyvät naurut: ysi maantiedosta! Ei ole totta! Minusta mikään koe ei ole mennyt nyt lukioaikana yhtä huonosti kuin tuo nimenomainen maantiedon ykköskurssin koe. Olin lukenut huonosti (2 kertaa alueen läpi, yleensä luen kolme kertaa ja vielä paljon vihkoa ja monisteita päälle - nyt nekin jäi vähemmälle) ja nukkunut 5 tuntia lukupäivää edeltäneenä yönä, joten jouduin pelaamaan välillä pleikkaria pari minuuttia, että pysyin kunnolla hereillä ja jaksoin lukea! Lukupäivästä puolet meni vielä rippikoululaisten konfirmaatiossa ja ravintolassa syömässä. Menin sitten kokeeseen - käsitteet ja esseen osasin, ilmastodiagrammeihin järkeilin suht oikeat vastaukset, mutta maapallon asentotehtävään vastailin jotain sinnepäin ja litosfäärilaattojen liikkeet-tehtävän kuvista kolmea en edes ymmärtänyt! Loput kolme kyllä sitten osasin jotenkuten. Pyörittelin siellä kokeessa kynää ja pohdiskelin, että mitähän tähän nyt taas vastaisi. Ikinä ei ole koe mennyt niin huonosti. Nyt kävin sitten netistä katsomassa numeroita ja kappas - ysi kurssista! Mietin kyllä, mitä olen siitä kokeesta saanut XD Varmaan kasilla alkavan, olin kyllä tunneilla aika aktiivinen ja osasin läksyt ja tuntikuulustelut, joten ehkä ne nostivat numeroa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Touko 27, 2009 11:56

^ Ole kiitollinen äläkä ajattele asiaa yhtään enempää. Se on oma toimintastrategiani aina, kun jollain ihmeen tavalla olen saanut yhtä "huolellisesti" luettuja tenttejä läpi. "Onhan voinut tapahtua pistelaskuvirhe MINUN edukseni, joten siirtykäämme äkkiä muihin asioihin!!!" :!:

josie: Loput kurkut (no löl, kirjoitin ensin 'loput lurkut' ja kaiken huipuksi se alkoi naurattaa, joo oiskohan Snowin aika jo etsiytyä nukkumaan...) ovat jo ryhdistäytyneet ja kasvattaneet kolmannen terälehden alkuja. Hurrikaanissa päälle sinkoutuva kivi (Huom! Tarkasti siihen kurkkupenkin kohdalle.) ei tällä hetkellä huoleta, mutta en millään raskisi siirtää niitä vielä kilsan päähän kasvimaalle noista taimiruukuistaan. Ne eivät pärjää vielä omillaan! *itkee ja takertuu taimiinsa* ;_;

Huomioikaas uusi allekirjoitukseni. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Kesä 14, 2009 3:13

Kävin etsimässä netistä ilmoituksia jatko-opiskelupaikan suhteen ja pääsin juuri sinne minne halusinkin~~~ x3 Olen niiiiiiiiin iloinennn~~ *tanssii ympäri huonetta*

Parasta tässä oli se että kyseiseen paikkaan, eli Omnian Audiovisuaalisen viestinnän perustutkintoon, oli yli kolme kertaa ensisijaisia hakijoita kuin paikkoja :D Ilmeisesti osaan puhua ja kirjoittaa, Desuconiinkin päästivät työvoimaksi...

Haaa... Olenkin sitten bilettänyt koko viime yön valvomalla koneen ääressä juoden Freeway-colaa, koodaten nettisivuja, muokaten spriteja, tölläten animea ja tietenkin kuunnellen SNES pelien remixejä~~~~ Sain vielä vaihteeksi olla yksin kotona niin ei ollut ketään valittamassa \o/
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Kesä 14, 2009 6:07

Miekin pääsin kouluun :D Ammattikoulun sisäänpäässeiden listat oli postattu nettiin ja sinne pääsen opiskelemaan liiketaloutta... Ja siis myös menen jos en VIELÄKÄÄN pääse ammattikorkeaan opiskelemaan samaa ainetta :lol:

LISÄKSI tuli julkisuuteen että Golden Sun 3 ilmestyy ensi vuonna *kuolee* Eihän sitä olekkaan odotettu kuin hitto 6 vuotta! Paras olla sen arvoinen, ah kyllä se on, ihan varmasti *höpisee itsekseen sekaisin onnesta* avasin pelille muuten keskustelun jos joku muukin ehkä pitää siitä? :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Heinä 14, 2009 12:09

Aa, ihanaa olla pitkästä aikaa kämpillä-kotona. Ensinnäkin täällä on nettiyhteys, jota voin käyttää läppärillä. Koti-kotona en osaa enää kirjottaa mitään kohonäppiksellä. >.< Ja muutenkin. Tykkään elää melkein askeettisen karsitussa ympäristössä (tai sellasessa, jossa edes suurin osa sivistystavaroista on piilotettu johonkin kaappeihin), niin että pelkkään olemiseen jää mahdollisimman paljon TILAA.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Ma Heinä 20, 2009 7:51

Noh.. Olen iloinen, koska pääsin eilen ripiltä! Jännitin sitä koko eilisaamun.. Rippileiri oli yhtä tuskaa: viisi päivää leirikeskuksessa keskellä ei mitään. Ei telkkaria, ei pleikkaria (DS oli mukana, mutten ehtiny pelaamaan..), herätys kahdeksalta aamulla ja nukkumaan yhhdentoista jälkeen yöllä.. Ja vapaa-aikaa... noin 2 tuntia päivässä... Painajainen! En edes tykkää leireilemisestä! Kokeita oli 3 ja kaikki kysymykset oli vaikeita.. No, nyt se on käyty. Juhlat oli siis eilen, ja sain lahjaks pari ristiä, kaulakorun, rannekorun, 325 rahhaa.. JA LÄPPÄRIN! Vihdoin saadaan netti!!
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 21, 2009 8:18

^ Onnea riparilaiselle :3

Itse voisin iloita siitä että pääsin "jo" puoli kahdeksalta illalla töistä JA että huomenna ei ole töitä. Ehkäpä jos saan jonkun oudon inspiraation voisin vaikkapa päivittää elonkorjuukuun sadonkorjuukuuksi ja edes jotenkuten hoitaa sen muuton pois alta :roll: Aloittaa edes... Jotain... *nukahtaa jo ajatellessaan copy pastaavansa pari sataa sivua Harvest Moon tietoutta*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Heinä 27, 2009 3:16

Olen tullut vihdoin takaisin Suomeen noin ikään yhtenä kappaleena~ \o/

Olin siis viimeisen viikon Ruotsissa viiden päivän mittaisessa larpissa, joka oli kolme vuotta kestäneen trilogian kolmas osa. Osallistujia oli muutama sataa arviolta.

Meillä on meidän suomalainen larppiporukka, joka koostuu öbaut 20 henkilöstä. Taidetaan kyllä olla suomen hardcoreimmat larpparit kun reissataan joka kesä Ruotsiin asti larppaamaan ja Suomen mittapuulla viikonloppularppi, johon osallistuu parikymmentä ihmistä, on iso.

Sen jälkeen kun on elänyt viisi päivää metsässä keskiaikaisilla varusteilla niin laivan neliömetri-pinta-alaltaan-pikkusuihkukoppero oli taivas~ :lol:

Juuh, olen ihan fiiliksissä~ :) Täytinpäs 9 päivää sitten 16~~~
Synttärilahjoiksi olen saanut mukin, sakset, rahaa isovanhemmilta, suklaalevyn, kävyn ja risun (aika säälittävää, mutta eipä oikeastaan haittaa :P)

Ja nyt se joka ei tiedä mitä larppaaminen tarkoittaa, menee katsomaan Googlesta ja häpeää samalla hieman aukkoaan sivistyksessä... :lol:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Ke Heinä 29, 2009 5:29

Soccan kirjoitti:Noh.. Olen iloinen, koska pääsin eilen ripiltä! Jännitin sitä koko eilisaamun.. Rippileiri oli yhtä tuskaa: viisi päivää leirikeskuksessa keskellä ei mitään. Ei telkkaria, ei pleikkaria (DS oli mukana, mutten ehtiny pelaamaan..), herätys kahdeksalta aamulla ja nukkumaan yhhdentoista jälkeen yöllä.. Ja vapaa-aikaa... noin 2 tuntia päivässä... Painajainen! En edes tykkää leireilemisestä! Kokeita oli 3 ja kaikki kysymykset oli vaikeita.. No, nyt se on käyty. Juhlat oli siis eilen, ja sain lahjaks pari ristiä, kaulakorun, rannekorun, 325 rahhaa.. JA LÄPPÄRIN! Vihdoin saadaan netti!!

Minulla loppui tänään rippileiri ja konfirmaatio on sunnuntaina. Minullakin oli aikamoista tuskaa ja se kesti vieläpä 9 päivää, mutta olihan siellä ihan kivaa :) sunnuntaina tulee rahaa ja ensi viikolla saan oman läppärin! Yay olen niin kyllästynyt omaan etana koneeseemme! Ihanaa saada oma <3
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » To Heinä 30, 2009 10:26

^Rippileirillä oli kyllä leiriläisenä kauheaa, koska minulla ei ollut siellä yhtään kaveria niin nysväsin kaiket päivät yksin huoneessani lukemassa samoja mangoja sadatta kertaa :/ Isosena sen sijaan oli oikein mukavaa, ja seuraava ilouutinen: huikea palkkani (56 ) on nyt viimeinkin tulossa tililleni. Jee! Se kuulostaa vähältä, mutta koska iltakoulu-isosen työmääräkin on aika vähäinen, siihen nähden tuo on aika kiva~

Jee, tänään muutamaksi yöksi mökille! Olen kyllä ollut siellä puolet kesästä, mutta sinne on aina niin mukava mennä ^^ Tällä kertaa serkkuni ( 6v.) ja hänen äitinsä tulevat myös mukaan minun ja mummoni seuraksi eli kivaa pitäisi olla tiedossa~ Ainakin on uintikaveri, olemme serkkuni kanssa kovia uimareita :D Sille on kiva opettaa uimista ja illalla lukea iltasatuja (yritän johdatella sitä mangan tielle lukemalla Wedding Peachia 8D). Ja muutenkin mökillä on mukavaa, tällä kertaa olen suunnitellut perus saunomisen, uimisen, manganlukemisen ja DS:n pelaamisen lisäksi urheilun katsomista, Kalevan Kisat hooray!

...siis jos joku ei tiennyt niin olen aika kova penkkiurheilija 8D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Ti Elo 04, 2009 4:25

Sunnuntaina kertyi ihan kivasti rahaa ja käytiin eilen ostamassa mulle MacBook ja huomenna saadan Sims 3 <3 En oo muuta tehnykkää ku ollu koneella :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Elo 12, 2009 2:59

Olen kotona~~~<3 :D (viikon telttailu taas takana)

Koulu alkaa huomenna~~<3

Hihii~ :3

*Olen vähän über~~~~*
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä