Kysymykset Island of Happinessista

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Heinä 28, 2009 1:37

Soccan kirjoitti:Yritin kasvattaa hedelmäpuita, mutta ne tuhoutuvat aina seuraavassa myrskyssä. Onko se vain huonoa tuuria (hyvin mahdollista minun kohdallani), vai voiko niitä suojata jotenkin myrskyjen aikana?
Minun mielestä Harvest Mooneissa ei ole koskaan ollut mitään tapoja suojata omia ananasviljelmiään hurrikaaneilta/myrskyiltä, mutta sehän tekee menosta sopivan ketuttavaa ja hard corea. :lol:
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Heinä 29, 2009 2:24

^ Tarkoitat varmaan "katkeria kyyneleitä ja pelin uudelleen lataamista" XD (joudun myöntämään että kun ananas pellolle jysähtää jättimurikka hurrikaanissa niin itku meinaa tulla ja sitten toivon että muistin tallentaa edellisenä iltana. Jos en muistanut itken vain vähän enemmän ja lataan sitten viikon parin päähän pelini... ^^U Onneksi nyt vähitellen on tullut automaattisesti tavaksi joka ilta tallentaa.)

May Max, kokeile nostaa Wadan ystävyyspisteitä. Wada nimittäin vihkii Shean kanssa :lol: (ne ovat parhaat häät Harvest Moonissa ikinä <3 )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja May Max » Ke Heinä 29, 2009 9:25

Joo kiitos asia selvisi eilis iltana ja vauva syntyy kevään 9 päivä :lol:
toivon että se on poika sillä se on paljon söpömpi kuin tytö.
Sitten minulla on vähän oudompi kysymys. katselin
eilen harvest moon videoita you tubesta ja joissain on sellaisia kuvia
että siitä lisi piirretty sarjakuva.Sitten jollakin ilveellä olen saanut
yhden sellaisen 10 sivuisen suomenkielisen sarjakuvan missä on elliot,natalie,taro,felicia ja mark tietokoneeni työpöydälle.
Tietääkö kukaan mistä niitä voisi lukea? Tosin ne voivat olla jonkun oma piirtämiä.
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Heinä 29, 2009 10:36

Ack voi ei se on kai se meikän kääntämä (ainakin jos siinä lukee että suomikäännös foxmanic... aka toinen "minäni" netissä) ^^U Ainakin se tuolla elonkorjuukuussa ON kai yhä jaossa... ellen sitten poistanut sitä jo kun hävetti niin se kökkö laatu ja kaikki *köh köh* *lähtee kaivamaan sitä esiin jotta voi totaalisesti poistaa sen*

Ne on alunperin siis täältä: http://www.fogu.com/hm/goodies/index.php ne ovat nuo "Mark's Story" ja "Chelsea's Story" Voisin uudelleen kääntää sen joskus ^^U (poista jooko se vanha versio koneeltasi se on NIIN huono T_T )

Lisäksi jos Harvest Moon sarjakuvat kiinnostavat niin deviantart.comista löytää pienellä hakemisella jos vain jaksaa nähdä vähän vaivaa muutaman. (älä löydä meikän hirvityksiä jookos?)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja May Max » Pe Heinä 31, 2009 9:08

Kiitos tiedosta.minulla on tuo Mark story siinä työpöydällä.
Kävin siellä Deviantartissa ja etsin 20 minuuttia mutta ei oikein löytynyt :cry: en varmaan etsinyt oikeasta kohdasta
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Tammi 03, 2010 10:57

HJÄLP!

Ongelmani koskee Wonderfuleja. Pelini on 2. vuoden talvessa, enkä omista ensimmäistäkään, mikä on erittäin huono homma esim. kastelun kannalta. Tiedän että Wonderfuleja saa voittamalla kisoja (en ole voittanut vielä yhtäkään) ja jostain kaivoksen miljoonannesta kerroksesta, mutta eikö Chen myöskin myynyt niitä? Miksei ainakaan minun pelissäni niitä ole myynnissä - pitääkö olla jotakin ehtoja vai mikä oikein on pielessä? Vai pitääkö jo omistaa jotain Wonderfuleja ennen kuin niitä tulee myyntiin? Tämä on todella iso ongelma, sillä jos en nytkään saa niitä kauppaan myyntiin, joudun odottelemaan 3. vuoteen että saan ensimmäisen Wonderfulini - jos edes saan sitä silloinkaan. Onni ei nimittäin ole puolellani mitä kisojen voittamiseen tulee.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Su Tammi 03, 2010 5:59

Katsotaan... (tästä voi syntyä jotain sekavaa..):

Chen myy wonderfuleja talvisin ilmeisesti riippuen päivästä ja farming-pisteistäsi (farming degree). Eli esim. päivinä 1-6 paivänä Chen myy tietinlaista wonderfulia, päivänä 7 toisenlaista. Farming-pisteen saa kohdalleen tallentamalla illalla ja sen jälkeen myymällä yhden tavaran. Sitten nukkumaan ja aamulla katsomaan kauppaan. Jos ei näy wonderfulia, täytyy ottaa load ja myydä kaksi tavaraa yhden sijaan jne jne..
Se, minkä wonderfulin voittaa kisoista riippuu myös Farming-pisteistä
Ja sitten kun on tavannut Goddessin ja menee kaivosten 255. kerrokseen voi saada joko wonderfulin tai reseptin.
Ja... En keksinyt tätä itse.. Oli pakko luntata vähän.
Soccan
Turnipsien kerääjä

Edellinen

Paluu DS Pelit