Ixu kirjoitti:Mä pidän animeiden alku- ja loppudemojen musiikista. Fruits basketin musa on tosi hyvä "Let's stay together.. ja jotain japniksi mistä en saa selvää

) ja Love Hinan (jotain pervoanimea) se kilpikonna laulu on hauska. (Kun ne Mutsumet istuu siinä kltin päällä)
Inhoan Furuban musiikkeja x_x Alkumusiikki on nyt vielä siedettävä mutta se loppumusiikki on niin kamala etten ole kuunnellut sitä kertaakaan loppuun asti. Love Hina - animesta en muuten pitänyt mutta juuri tuo kohtaus oli hulvaton XD Kappaleessa laulettiin muistaakseni panssarin hieronnasta...
Mutta kuitenkin, itse kuuntelen pääasiassa poppia sillä en tykkää yhtään mistään raskaammasta musiikista. Soitan myös itse viulua joten sen puolesta kuuntelen joskus vähän klassistakin. Mutta pääasiassa kuuntelen Ayumi Hamasakia, Robbie Williamsia, Madonnaa, randomia eurodancea, E-Roticcia, vähän funkkia, AA-pelien musiikkien orkesteri/jazzversioita, ihan pikkasen muuta j-popmusaa sekä sekalaista poppia ja joskus vielä jotakin muuta. Mieliartistejani ovat juuri Hamasaki, Williams, E-Rotic sekä Tower of Power. Sellaista luukutan täälläpäin päivittäin soittimestani ^^
Mutta sitten inhoamiani artisteja! Niitä olisi varmaan miljoona mutta tässä nyt kamalimpia mitkä muistuvat ensimmäisenä mieleen: Katy Perry (kamalaa huokailua ja määkimistä sen laulaminen. Ei muutenkaan osaa laulaa ja sen kappaleet ovat rasittavia), Eminem (olen aina inhonnut tätä artistia syvästi ><), My Chemical Romance (menee joskus siedettävänä kunhan ei tarvitse katsella Gerard Wayn naamaa), 30 Seconds To Mars (en tykkää yhtään tämän tyylisestä musiikista) jaah... mainittakoon vielä Alicia Keys, jonka No One - kappale on hirvein biisi minkä tiedän. En tykkää sen tyylisestä musiikista niin en tykkää artististakaan ><
Tänään on tullut kuunneltua ja katseltua jostakin käsittämättömästä syystä YouTuupin caramelldansen - animaatioita joita on miljoona. Pitäisi pyytää kaveria lähettämään biisi minulle, menisi hyvänä "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" - musana, mikä jättää silti iloisen mielen. Mainittakoon tässä yhteydessä vielä että eilen päässäni soi koko päivän Hetalian loppumusiikki x_x Sen siitä saa kun katsoo 30 jaksoa 2 päivässä.