Sly and the gang

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

Sly and the gang

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Syys 02, 2009 3:54

Heipä hei! Tein tämän aiheen jos joku on pelannut Sly Coopperia. Ihan mitä tahansa 1, 2 tai 3.

Mun mielestä Sly on just huvittava peli. Oon pelannu kaikki läpi ja nauran sen videoille vieläkin! Ixu pelaa Sly 3 :lol: Me pelataan sitä välillä yhessä kunnes Ixun koira tulee ja rupee syömään johtoja. Se on tosi söpö!! <3

Mun lempikohdat on ekassa: se Kiina maa jossa pitää päihittää pandakunkku!!
Tokas: se mis ne on siel ilmalaivas ja taistelee Cloclaa vastaan. Siin megahyppy tehtävässä mä aina hypin sen päälle!
Ja kolmannessa: merirosvoilu ja purjehtiminen. Arrrrrrr... :oops:

Täs on wikipediasta:

Sly passitetaan orpokotiin, jossa hän tapaa Bentley-kilpikonnan ja Murray-virtahevon. Kymmenen vuotta myöhemmin he ovat tiimi, joka suorittaa tehtävänsä tiiviissä yhteistyössä. Bentley on porukan aivot, hän laatii kaikki suunnitelmat ja ohjeistaa Slyta radiokiikareiden avulla tehtävien aikana. Murray toimii ryhmän kuljettajana, ja koplan auto onkin hänen kallein aarteensa. Sly on se, joka suorittaa tehtävät. Hän on päättänyt saada takaisin sen, mikä hänelle kuluu, Thievius Raccoonus -kirjan. Kirja on revitty viiteen osaan, ja sivut ovat eri henkilöillä eri puolilla maapalloa.

Koppalakkinen pesukarhu lähtee ystäviensä kanssa jäljittämään Fiendish Five:n jäseniä kootakseen Thievius Raccoonuksen palaset yhteen. Yay!
Viimeksi muokannut Wee päivämäärä Ke Syys 16, 2009 8:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Soccan » Ke Syys 02, 2009 9:39

Meillä on kolmonen.
Oma pelitaktiikkani: Annan veljen läpäistä pelin ja sitten itse vain pyörin kaikissa paikoissa aikani kuluksi. Se on mielestani kivempaa kuin tehtävien teko. Voi johtua siitä, etten meinannut päästä edes ekan maan tehtäviä läpi :oops: ..
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Ixu » To Syys 03, 2009 12:39

Ihan kiva peli.. Tosin jotkut kohdat, kuten "Hakkeroi sisään!!"tai jotain sellasta... öh on vähän lapsellisen kuulosta, mut onhan niille sit kiva nauraa... Ja sellaset oih mitä säpinää Slyen ja mikäsentyypinnimitaasolikaan välillä onkaan kohdat... Silloin itket/naurat häpeästä.. Samalla tasolla kuin FFXässä... Ei ehkä kuitenkaan yhtä paha...

No kaiken kaikkiaan ihan kiva peli ja kivat alueet, niinku Soccan sano mäki annan Ween tehä tehtävät ja sit loikin siellä alueella aivan onnessani!
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Wee » Ma Syys 14, 2009 9:43

Jup... Se on totta et Ixu antaa mun hoitaa kaikki likaset hommat.. Mut silti seki hoitaa vähän alle 50% tehtävistä. Ja Sly & Carmelita on tosi huvittavia! Tietääkö kukaan onko nelosta tulossa? Itse en usko mutta voi olla... Kolmonenhan loppu periaatteessa kesken ku Sly menettää muistinsa...
Nekomimi~ <3
Wee

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Syys 14, 2009 8:20

Jotain tollasta ois. Eli joku lehtileike. Huomasin, että googlen haulla löytyi monta keskustelua tuosta pelistä, mutta missään ei ollut minkään kustantajan/julkaisijan tietoa. Uskokoot ken tahtoo..
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Syys 16, 2009 8:25

Jihuu!!!
Toivottavasti siin on megahyppy tehtäviä!! :D
Mut kuulostaa epäilyttävältä... Kuka tietää onks toi totta...
No joo! Jos se on toivottavasti tulee suomeen! :D
Nekomimi~ <3
Wee

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit