Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Su Syys 13, 2009 8:44

Näin se miulle näkyy:
Kuva
:P Tosin kokeilin toisella selaimella ja sillä näkyy kuten pitääkin. Noh ihan sama.

Ja juu, TAHTOISIN kyllä oppia kasaamaan koneen, mutta epäilen että paremmin opin kun etsin jonkun nörtin ja otan meidän romukoneen mukaan silpottavaksi ja sitten sen nörtin kanssa voidaan purkaa ja kasata se 100 kertaa ees taas XD Tai jospa perehtyisin aihetta käsitteleviin kirjoihin tai jotain >_> Tuolla tunnilla tuskin tulen mitään oppimaan... Onneksi sen ilmeisesti pääsee läpi kunhan vain ilmestyy paikalle joka kerta....

Maha on yhä kipeä... toivoin että se loppuisi jos ja kun copy pastaisin kaiken sivulta tänne... Mutta 20 sivua copy pastaa myöhemmin se on itse asiassa kipeämpi kuin aloittaessa *sigh* Noh sainpahan vihdoin hoidettua muuttoa eteenpäin >_>
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Soccan » Su Syys 13, 2009 10:57

Kaikki vihaavat aina sitä kun valitan jatkuvasti... Joten tässä taas lisää valitusta:

Itsellänikin oli vähän aikaa sitten (taas) maha kipeä, tosin se kyllä johtuu ainaisesta stressaamisestani. Minulla on ainakin kouluterkkarin mukaan stressivatsa. Ei kai sille mitään muutakaan järkevää selitystä ole, vaikken juuri nyt keksikkään mitään sressin aihetta..

Ja sitten lämmitin maitoa kaakaota varten. Ensin se kuohui yli mikrossa ja sitten huomasin vasta jälkeenpäin että kaakaojauhe oli loppu... Join sitten maidon maitona.....

Ja vielä kouluakin huomenna... Kyllä elämä on kurjaa......
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Syys 14, 2009 8:49

Olin viikonloppuna kipeänä, ties kuka kavereistani oli tartuttanut kun meidän poppoosta on ollut melkein kaikki tässä lähiaikoina kipeänä. Perjantain-lauantain välisenä yönä nenä oli niin tukossa etten ollut henkeä saada enkä saanut myöskään kunnolla nukutuksi. Seuraavana päivänä nenäni ei ollut enää tukossa, mutta sitten iski kurkkukipu ja rintakehääni särki melkein koko päivän. Yöllä taisin olla korkeassakin kuumeessa, nukuin paksu huppari päällä alkuyöstä ja heräilin puolen tunnin välein kylmyyteen kunnes heräsin kolmelta kamalaan rintakehän pakotukseen ja menin ottamaan särkylääkettä. Siinä vaiheessa kuume oli laskenut 37.2:een eikä ollut enää kylmä. Seuraavana päivänä kuumetta ei enää ollut mutta nyt piinaa kamala yskä X__X "Rakastan" tätä kipeänä olemista ja kaiken huipuksi tällä hetkellä menossa "se aika kuusta" (tai minulle oikeastaan se on "se aika kolmesta kuusta", erikoista mutta täysin totta) karmeine maha- ja selkäkipuineen. Hip hei.

Onneksi tänään saan koulussa kaverini minulle tekemän Hetalia - US x UK - aiheisen piirustuksen, jonka pyysin häntä tekemään. En ole vielä nähnyt sitä, joten odotan äärimmäisen suurella innolla! MIKSI KOULU ALKAA VASTA YLI TUNNIN PÄÄSTÄ T_T Yhdentoista aamut on kyllä ihan jees mutta ei tämmöisissä raastavissa odotustilanteissa, aina kun menen yhteentoista herään jo ennen yhdeksää joten siinä sitten istuu koneella ja pilkkii kelloa että pääsisi lähtemään kouluun... En kuitenkaan kehtaa valittaa, ovatpahan ainoat 11. aamuni koko kouluvuodessa. Loppuvuoden taidankin sitten mennä joka päivä kahdeksaan, jos en aivan väärin muista.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Syys 14, 2009 9:35

Pah, tänään alko päivä taas huonosti. (oon koulun koneella) Siis koulu alko kasilta ja heräsinki vast kymment vaille. Onneks koira tuli herättämään (I love you Lola<3)
Kouluun meneminen oli tehty sit mahdollisimman vaikeaksi. Asun Hyvinkäällä ja tääl oli suunnilleen kaikki kadut suljettu. Oisin muuten ehtny kouluun :cry: . Joo olen tosi nopea, jos pitää olla 8)(Oikeestaan kasin aamuina koulu alkaa vast kymment yli.. Oisin ollu muuten yliluonnollisen nopea kun koulukin on niin kaukana, huoh) Myöhästyin sitten. Himputin tietyöt :evil:
Viimeksi muokannut Ixu päivämäärä Ma Syys 14, 2009 3:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Syys 14, 2009 12:37

Rrrrraaaah, kun pitäisi lähteä luennolle. Lintsasin jo kahelta ensimmäiseltä (tosin yliopiston luennot on yleensä vapaaehtoisia, mutta hyvin suositeltavia), joten tästä tulis syksyn ensimmäinen luento, jolla käyn. Eihän se voi olla niin vaikeeta?

Miulla oli joskus peruskoulussa ja lukiossakin paljon enemmän selkärankaa. Menin sinne, vaikka siellä oli ilkeitä ihmisiä, jotka minuu kovin huonosti kohtelivat. Nyt se on kai liian helppoa, kun ei tarvii enää pelätä tuollasia asioita. :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Syys 15, 2009 6:13

^ Saako muuten Snowi tiedustella, että mitä oikein luet siellä yliopistossa? Tuli tuossa vaan mieleen kun tuota luento-ongelmaasi luin. Mikä siusta sitten tulee isona kun pääset sieltä joskus poies?

Miulla päivä jopa aika OK, levottomissa merkeissä koulun puolella edelleen, mutta naisten jokakuisista ongelmista johtuvat mahakivut tuntuvat jopa pahentuneen. Ingen kivaa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Syys 15, 2009 7:25

Toki saa kysyä. Nykyään jopa puhun mielelläni yliopistoasioista, kun niihin on tullut ensimmäistä kertaa jotain selvyyttä. Enhän kuluttanut kuin kolme vuotta ihan hukkaan opetellessani, miten yliopisto "toimii". :oops:

Niin, biologian pääsykokeella ujuttauduin tänne sisään ja biologian eri aloista olen valinnut solu- ja molekyylibiologian. Se on aika lailla solujen sisällä tapahtuviin kemiallisiin reaktioihin painottunut osa-alue.

En kyllä yhtään tiedä, mitä miusta tulee. Sen verran tiedän NYT, että tavoitteena on suorittaa kaikki vaaditut kurssit ja saada siten filosofian maisterin tutkinto. Ja sen jälkeen...en uskalla ajatella niin pitkälle. Haluaisin tehdä jotain tutkimustyötä liittyen viruksiin tai autismin syihin, mutta sen näkee sitten, mihin päädyn. :wink:

Oon kyllä aina ollut tosi kateellinen niille, joilla on lukiosta asti ihan selkeä opiskelu- ja työsuunnitelma mielessään...
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Syys 15, 2009 7:40

^O_o Kuulostaa tosi hienolta ammatilta. Itse en pääsisi ikinä mihinkään yliopistoon... Aika varma siitä olen.
Maantiedosta tuli kymppi ja se on mielenkiintosta, ni sitä ehkä opiskelisin. Kunhan nyt eka pääsisin edes lukioon. 8)

Ke, täänä oli kestävyysjuoksu ja suunnilleen ryömin maaliin. Oh ku opella välähti. Ensin käveltiin lähtöpaikalta päätepisteeseen ja käytettiin sitä sitten lähtönä.
Juostiin sieltä koulun viereen ja takas sinne takametsään. Sitten käveltiin sieltä takas koululle. Turhauttavaa edestakaisin menoa. Jos joku siis ymmärsi, mitä tarkoitin :oops:
Kaiken lisäksi oli ruotsin iso koe ja 2½ tunnin orkesteri. :x
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Syys 16, 2009 8:47

Räyh! Mua ärsyttää aika usein se ku mun kone ylikuumenee
sairaan helposti! Ixu ehdotti et imuroisin ne paikat mist ilma kulkee
jos siel on pölyä tai jotain... No sitte ku kone ylikuumenee ja sammuu
se tietenki keskeyttää kaikki ohjelmat ja muuta! Sitte ku otan
virtajohdon pois et se toimis paremmin ni hetken päästä se sammuu koska virta loppu!!! :evil:
Onks muille tapahtunu näin? :?
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Syys 16, 2009 9:00

Wee kirjoitti:Sitte ku otan virtajohdon pois et se toimis paremmin ni hetken päästä se sammuu koska virta loppu!!!

Of course se sammuu kun virta loppuu :wink:
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Syys 16, 2009 9:06

Eiku silleen et se ylikuumenee! :P
Nekomimi~ <3
Wee

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Syys 16, 2009 9:07

Ja siihen taas vastaus= Imuroi kone :D
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Tom » To Syys 17, 2009 5:06

Meijän kone ylikuumeni aina ennen... Ja se oli ihan täynnä pölyä. Niin että koneen imurointi auttaa kyllä :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Wee » To Syys 17, 2009 5:47

Okei! Kiitos varmistuksesta!
Nekomimi~ <3
Wee

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Syys 18, 2009 4:47

Snowdance kirjoitti:Niin, biologian pääsykokeella ujuttauduin tänne sisään ja biologian eri aloista olen valinnut solu- ja molekyylibiologian. Se on aika lailla solujen sisällä tapahtuviin kemiallisiin reaktioihin painottunut osa-alue.

Äyh, mie inhoan biologiaa T_T Varmaan tämän hetken ykkösinhokki koulussa, onneksi enää vaivainen tämä kurssi loppuun ja sitten sekin piina on ohi. Sain bilsan ykköskurssista kyllä kympin (en pitänyt siitäkään kurssista) mutta tämä kakkoskurssi on varmasti paljon pahempi enkä menesty yhtä hyvin, sillä tämä on jotain perinnöllisyyttä ja soluja ja kaikkea ihan tylsää mistä en tykkää yhtään. Lisäksi kurssilla on minulle täysin tuntematonta porukkaa, istun ylipaikalla luokan reunassa sivupöydällä mistä ei näe mitään ja tunneilla ei meinasi edes jaksaa istua. Onneksi sentään opettaja on ihan kiva, meidän ryhmänohjaaja.

Pöh. Kaverini oli meillä äsken muttei voinut olla kuin pari tuntia T_T Oltaisiin katottu koko Hetalia mutta nyt ei keretty kuin 26 jaksoa ja niistäkin puolet katottiin vain puoliksi *sob* Ei tainnut aivopesu onnistua 8D
Demmi
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä