Itse joudun myöntämään etten ole peliäni avannut pieneen toviin. Sims kolmeen kyllästyin todella nopeasti, koneeni ei vain ole tarkoitettu sen pelaamiseen ja INHOAN huonoja pikselöityneitä grafiikoita TT_TT Olin niin tottunut siihen että Sims 2 toimii tällä koneella ihan täydellisesti jopa täysillä grafiikoilla ja vielä reunojen silotuskin täysillä ja sitten pitäisi kolmosta pelata HUONOIMMILLA grafiikoilla jotta se pyörisi joten kuten? Ei kiitos
Kun pelaan en yleensä huijaa, ellen sitten mielessäni rakenna jotain naapurustoa jossa on rikkaita/köyhiä asukkeja sekaisin niin sitten köyhiltä pitää tietysti koodilla ottaa rahat pois ja rikkaille antaa enemmän XD
Hakit taasen, en valehtele kun sanon että hakki kansiossani on yli 50 hakkia. Suurin osa on poistamassa pelin omaa ärsyttävää koodia, kuten esim. "no reaction to rain or snow" hakki joka estää sen että joka hemmetin sadekuuron alkaessa kaikki simit juoksevat ikkunaan skitsoamaan että hitsi vie nyt sataa! Ja sitten on mm. tanssihakki jolla simit saa tanssimaan. (en kyllä vieläkään ole tajunnut MIKSI säästän sen yhä... En edes käytä sitä @_@ ) ja kaikkea sen sellaista.
Oma pelityylini vaihtelee vähän sen mukaan mitä teen. Yritän jatkuvasti saada Legacyn aloitettua, mutta pisimmillään olen saanut juuri tokan sukupolven ensimmäisen vauvan ja sitten tympääntynyt liian helppoon elämään ja aloittanut alusta. Joskus taasen teen vain kasan simejä, suljen ne taloon ja pistän vapaan tahdon päälle ja toivotan niille onnea XD se joka selviää pisimpään hengissä sitten voittaa normaalin elämän talon ulkopuolella.
Viime aikoina siis en oikeasti ole pelannut lainkaan, latailen vain kaikkea kivaa sitä hetkeä varten että jaksan taas pelata. En edes tiedä tulenko enää pelaamaan sitä