Ixun ja Ween taidegallery

Eli nyt se varsinainen alue jonne postaatte tavaraa kun säännöt on luettu <3

Valvoja: josie

Ixun ja Ween taidegallery

ViestiKirjoittaja Ixu » To Syys 24, 2009 4:47

Minä en osaa piirtää mutta Wee on tosi hyvä ja halus laittaa kuviaan :P
Mull on kans yks kuva (jonka kehtaan laittaa, muut on niin kaameita)
Se ainut hyvä kuva
Tuon piirsin saksan tunnilla, kun ope on vähän minua hylkivä :cry: Tai se ei siis huomaa mua. Kerranki laitto poissaolevaks vaikka istuin siinä luokassa!
Alotin piirtää siis n viikko sitten. Niit on kiva tuhertaa :Dja siis tää on myös Ween galleria ja mun mielestä se on ihan überhyvä piirtämään!
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Wee » La Loka 10, 2009 7:11

Se oli kyllä Ixu joka kuviani halusi laittaa... Ja on hänkin hyvä piirtäjä.
Omasta mielestäni tarvitsen vielä paljon harjoittelua ja hikeä.
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Marras 03, 2009 2:49

Laitan nyt Ween tosi hienot kuvat (pyysin luvat aikoja sitten, jos olet muuttanut mielesi kerro siitä mulle henk. koht. äläkä nolaa mua täällä ^^)<------Toi oli Weelle :D

fantasyukko

Mi pidän tästä ^^

söpö ukkeli

hölmö ukkeli joka sanoo jotain mistä en älyä mitään
Tämän kuvan olemus on mulle vähän epäselvä. No Wee on sellanen taiteilija, ettei tartekkaan älytä -_-

Niit on muitakin, mut laitoin noi nyt ku kerran pyysin luvan

Tämän kuvan olemus on mulle vähän epäselvä. No Wee on sellanen taiteilija, ettei tartekkaan älytä -_-

Nauroin kun näin tän ekan kerran
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Marras 04, 2009 7:11

Hih, pidän nuista kaikista :3
Ja Tsuki on muutes japania ja meinaa kuuta.
Joku näissä muistuttaa mua siitä ajasta kun piirsin enemmän kuin osasin. Ja osasin sitäkin paremmin. (älä ota selvää, en tajua itsekkään) Mutta jokin hyvin tuttu fiilis tulee näistä kuvista, ja aika mukava sellainen ;3
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Marras 07, 2009 4:39

Hauskoja ^^ Söpö ukkeli on söpö! Tästä on hyvä jatkaa, suunta on selvästi ylöspäin! Haluaisin nähdä teiltä jotakin tussattua ja väritettyä piirustusta kanssa, tykkään näes väreistä ja sen sellaisista~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Marras 10, 2009 3:26

Halusin kauheasti laittaa koulun kuviksessa seiskalla tekemäni työt, joten tässä sitten. Huom. kuvat on otettu kameralla.. Värikuvia Demmi, mutta ei mangaa, koska en silleen tykkää piirtää sitä, lukea enemmänkin. Wee käännytti minut :D

Shakkinappula
Oh, tuolta näkyy nyt tota reunaa... Ihan eka seiskan työni. Ei ehkä niin hyvä, kuin olisin voinut saada mutta ihan ookoo.

Ukko
Hahhha :lol: :lol:

Lintu(linnut)
Ope katsoi pitkään ja sanoi: "Jännä". Ei tullut semmonen kuin halusin varsinkaan noista lieskoista. Sai käyttää vaan sinistä.

Maisema
Yritin Final Fantasy tyyliä, mutta epäonnistuin, niinkuin kaikissa töissäni. Minun oli pakko mustata noi pallot, sillä niissä on nimeni kirjaimet. Pahoillani olen, kun piti laittaa noi, nythän ei teoksesta saa käsitystä. (Mitä käsitystä koululaisen työstä heheheh) Siis nuo piikit siitä ennen Final Aeonia, mutta ne oliki aika vaikeita, ku ideana oli tuo pakopiste. Ja arg, ku otin tuosta huonon kuvan. No en enää ota uutta;D

Kukkaruukku, tehty tussilla
Tuollainen viiden minuutin työ. Niitä oli lisääkin, mutta ne oli vähän yksityisempiä (luokkakavereiden kuvia yms.)

Tonttu nurtsilla
En keksi tästä mitään sanottavaa..

Yksinkertaista...
Leikkelin kaikkea ja länttäsin liimalla paperille. Ope tykkäs kauheesti XD

Danke, jos joku katsoi;D

EDIT!! Lisäsin tuon vikan, kun sain nyt tosi tyylikkäästi muokattua sen ;D
Viimeksi muokannut Ixu päivämäärä Ke Marras 18, 2009 5:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Marras 16, 2009 5:55

Heee aika mielenkiintoisia. Tyksin. (ja repesin tuolle opettajasi "Jännä" kommentille :lol: )

Lisää vaan :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Joulu 01, 2009 2:56

Miun ja Ween "the historia lesson" project, jonka siis toteutimme hissan tunneilla. Ope= jos luet tätä, niin en se ollu mä vaan Wee!

Eli siis mi autoi Weetä piirtää ja jos oikein haluaa tietää minkä minä all by myself tein, niin kolikonreiät on tekemäniXD

Meidän normaali päivä lintsillä:

Eka

Toka

Kolmas

Minä itse lisäsin nuo tekstit, joten ne on TYHMÄT! Lintsi on muuten auki nyt (jee), joten me mennään viikonloppuna pelaa!! ;D

Edit// Enää yks postaus ja saan uuden titlen<3
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Joulu 01, 2009 3:43

Hii~~ :'D Lintsin DDR <3
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Joulu 01, 2009 5:25

Aika hyvä XD Ite en oo ikinä pelannu DDR:ää, pitäs varmaan joskus kokeilla sitäkin - tosin en tiedä, onko täällä missään lähellä edes koko peliä. Helsingistä varmaan löytyisi se lähin...
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Helmi 15, 2010 7:05

Rrrakastan Yugiohia<3 Ja nyt olen sitten lukenut koko mangan ja animesta on menossa 201 osa.
Lempihahmoni on Bakura ja toiseksi on Mai, joten Wee piirsi minulle hienon Bakuran (ja vannoi ettei ole läpi pirrettyXD) Laitan sen tänne^^
En jaksa kiukutella photobucketin kanssa, joten näin saa kelvata...

Kuva

Kuva

Bakura on ehkä jopa kivempi kuin Squall...:D Varsinkin tuo Yumi Bakura. Taidan ehkä tietää miten pukeudun sinne coniin...Ehkä;)
Seuraavaksi Wee saa luvan piirtää Kaiban. Se on niin komea viitassaan:)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Maalis 23, 2010 7:30

Kaikille hyvää Axelin ja Lean nimipäivää!!! (kyllä vain, se on meille suuri juhlapäivä. Jos et usko, niin katso täältä. En kyllä usko että se oli pelkkää sattumaa:D

Ja piirsimme melkein valmiiksi "hienon" kuvan, jonka tökkäsen tänne joskus (josta olen piirtänyt kaksi viirua^^)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Maalis 29, 2010 2:06

^Näää:P
En jaksakaan, sen sijaan tökkään tänne "ihanan" sims kuvan jonka olen tehnyt. Naikkonen on Candy ja tarkoitus oli että hän oli uudisasukas joka muuttaa poikansa kanssa jenkkeihin :D

Kai tän kuvan saa tökätä tähän kun en jaksa sekottaa photobuckettiani, kun se ei aina tykkää minusta...

Kuva <-----Kun sitä klikkaa se muuttuu isommaksi *keksi itse*

Mä tiedän että toi varjo näyttää oudolta. Ihan ku se ois tökätty tohon naikkoseen kiinniXD
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Maalis 31, 2010 10:56

Söpö on. Osaatko käyttää poseboxeja? Voin linkata sellaisen jossa on "sateenvarjo" poseja niin saisit uuden kuvan otettua niin että sim pitää siitä varjosta kiinni :)

*sim nörtti*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Su Huhti 04, 2010 7:34

Osaan kai, ja saa linkata :) Poseboksin käyttö(kö)?: Tökkäät lootaa ja valitset asennon ja sitten se force end.
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

Seuraava

Paluu Taidegalleria